Teraz jest 18 lip 2025, 09:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2004, 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
SUB-COMMANDER KAL`EL napisał(a):
9 - kiedy postac schodzi szybko ze szchodow do sie czesto blokue na 1-2 sekundy :shock:


A to dlatego ze traci rownowage, Ty widzisz to jakbys biegl w miejscu inni powinni widziec Cie "lapiacego pion", to samo jest jak skaczesz z wiekszej wysokosci (takiej, ktora nie zabija).

Bardziej wkurzaja schody w swiatyni, ta z dziura wejsciowa od tylu :wink: , ze jak sie z nich schodzi to casem nawet 1/2 energii mozna stracic.

Kolejna sprawa, jak sie zjezdza czolgiem na Hue z mostu od US, mozna stracic 1/3 energii (jadac blizej lewej krawedzi mostu).

Granaty rzucone na moscie, np pod czolg, wybuchaja w rzece :lol: . Chociaz rzucone w budynkach tez na Hue, czasem wybuchaja w wodzie rowniez :wink: .

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2004, 14:47 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2004, 13:22
Posty: 49
Lokalizacja: Opole Zity
Krcze ludkowie, z ta kamerka pośmiertna to jest taka bajka... ze gdyby nie ona, to w zyciu by sie nie znalazlo snajpera w dzungli. Wiem ze to jest idiotyczne, ale sami przyznajcie, jakie sa szanse zciagniecia snajpera w krzakach z odleglosci 300 metrow (nie wiedząc gdzie szukać), zanim on stuknie nas? Ciekawie co byście wtedy powiedzieli, resp=kulka od snajpera, i szukaj wiatru w polu.

A z moich propozycji do patcha, stanowczo sprzet p.lot dla jankesow, wieksza sila ognia czolgow. No i chyb wieksze mapy, zeby faktycznie mozna bylo uzyc potencjalu sprzetu, jak np. bylo w Operation flashpiont.

_________________
GOOOOOODDDMOOORNIIING VIEEEEEEEETNAAAAAAAM!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2004, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Viollus napisał(a):
Krcze ludkowie, z ta kamerka pośmiertna to jest taka bajka... ze gdyby nie ona, to w zyciu by sie nie znalazlo snajpera w dzungli. Wiem ze to jest idiotyczne, ale sami przyznajcie, jakie sa szanse zciagniecia snajpera w krzakach z odleglosci 300 metrow (nie wiedząc gdzie szukać), zanim on stuknie nas? Ciekawie co byście wtedy powiedzieli, resp=kólka od snajpera, i szukaj wiatru w polu.


Jak sie przyjzysz dobrze monitorowi, to podczas trafirni pokazuja Ci sie czerwone strzalki, wskazuja kierunek skad dostales kulke. Kamera jest bezsensu, lecz jakby nie bylo, ni pozwala na kampienie w jednym miejscu.

Viollus napisał(a):
A z moich propozycji do patcha, stanowczo sprzet p.lot dla jankesow, wieksza sila ognia czolgow. No i chyb wieksze mapy, zeby faktycznie mozna bylo uzyc potencjalu sprzetu, jak np. bylo w Operation flashpiont.


Tak i szukalibysmy sie w 20 osob przez pol dnia, albo zasuwalbys 5 minut po flage, a po zginieciu w kurzal ze leciales tyle czasu i na marne. A sprzet mozna nalezycie wykorzystac na tych mapach co sa.

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2004, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
MataDor zaznacz grubymi literami mniejsze wymagania sprzetowe co sie rowna chyba popraiwnie kodu gry :!: :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2004, 23:38 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2004, 13:22
Posty: 49
Lokalizacja: Opole Zity
marcinek napisał(a):
Viollus napisał(a):
A z moich propozycji do patcha, stanowczo sprzet p.lot dla jankesow, wieksza sila ognia czolgow. No i chyb wieksze mapy, zeby faktycznie mozna bylo uzyc potencjalu sprzetu, jak np. bylo w Operation flashpiont.


Tak i szukalibysmy sie w 20 osob przez pol dnia, albo zasuwalbys 5 minut po flage, a po zginieciu w kurzal ze leciales tyle czasu i na marne. A sprzet mozna nalezycie wykorzystac na tych mapach co sa.


No tak, jak ktoś gra na fragi to moze i miec problem, ale mi sie zawsze wydawalo ze w tej grze nie chodzi o fragi a o utrzymanie control pointsow, wiec kazdy kto wie o co biega w grze, wiedzialby , ze przeciwnik albo broni, albo atakuje control point. Ale po glebszym zastanowieniu jednak mi tez wydaje sie, ze wieksze mapy moglyby zaszkodzic.

_________________
GOOOOOODDDMOOORNIIING VIEEEEEEEETNAAAAAAAM!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2004, 23:46 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
dla wiekszosci fragi sprawiaja najwieksza przyjemnosc.... bo to widac.. a na to kto dobrze bronil flagi nikt nie zwroci uwagi... chyba ze na klanowce :)

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 00:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
A jak mozna obronic flage bez fragowania?
Dac napastnikom golabka pokoju?? :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 00:53 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
taaaa zeby nasr*** w oczy :lol:
jednak deathcam to podstawa... tragedia jest ze wiadomo skad strzelaja...;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 08:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
.....no tak.... super... narazie wogóle nie odpowiedzieli na moje zapytanie gdzie wysłać nasze wszystkie spostrzeżenia co do poprawek i bugów.... mendy.... spróbuję znaleźć inny adres, choć ten BFHQ@ea.com to chyba główny. Może komuś obił się o uszy jakiś inny adres do EA w sprawie bugów i poprawek do Namu?

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 08:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Viollus -> Na ffa gra sie na fragi, juz wiele razy bylo tak, ze biegalo sie i zdobywalo prawie wszystkie flagi, a nikt nie probowal ich utrzymac, wiec kamery sa probleme na klanowce, na ffa nie jest to juz tak duzy problem.

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 12:17 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2003, 02:35
Posty: 386
Lokalizacja: Zielona Góra
MataDor napisał(a):
.....no tak.... super... narazie wogóle nie odpowiedzieli na moje zapytanie gdzie wysłać nasze wszystkie spostrzeżenia co do poprawek i bugów.... mendy.... spróbuję znaleźć inny adres, choć ten BFHQ@ea.com to chyba główny. Może komuś obił się o uszy jakiś inny adres do EA w sprawie bugów i poprawek do Namu?


EA MA NAS W GLEBOKIM POWAZANIU !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 12:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Jak i wszystkich graczy - nie udzielają żadnych odpowiedzi na oficjalnym forum ani na listy z pytaniami i propozycjami. Moim zdaniem to chamskie nieco. Powinni chociaż napisać - nie zawracajcie nam dupy, pracujemy nad patchem i jak go wypuścimy to pogadamy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
A wracając do postulatów - drobiazg, ale raczej z tych wku******cych: wcięło gdzieś komendę "GET IN!". Trochę to dziwne, zwłaszcza jak się weżmie pod uwagę, że w BFV większe znaczenie ma zespołowe zdobywanie flag i desant z heli, warto więc ekipę jakoś zebrać (gather -> stick together?).

... a może nie ma odpowiednika w wietnamskim...? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2004, 13:53 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2003, 02:35
Posty: 386
Lokalizacja: Zielona Góra
to samo z wolaniem mechanika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL