Teraz jest 9 lip 2025, 23:49

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 20:07 
Offline

Dołączył(a): 22 gru 2003, 14:32
Posty: 38
Lokalizacja: Katowice
jest szansa ze w lutym BFV bedzie juz w sprzedazy :?: :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 20:23 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Holman napisał(a):
dokladnie, i to wlasnie mialem na mysli jak mowilem ze nawet dla ruskow SA-7 to byla kosmiczna technologia, NVA nie miala az takich ilosci SA-7 zeby w jakis znaczacy sposob wplynac na sytuacje na polu walki, aczkolwiek amerykanie zaslaniali i zmoeniali kierunek wylotu gazow spalinowych zeby zmniejszyc obraz termiczny helikoptera

Na FASie jest napisane, że głowicę Strzały ogłupiało słońce - ale także ciepło ziemi, jeżeli samolot/helikopter krył się na tle wzgórz.
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/missile/row/sa-7.htm
Holman napisał(a):
ciezko to amerykanie mieli z oslawionymi "slupami telegraficznymi" czyli wyrzutniami Dzwina

SA-3 Goa - ale one były wyłącznie na terenie Wietnamu Północnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 21:06 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
Gregolec :arrow: juz napisalem, co to jest ten akms-47.Byla to wersja karabinka akm-47 ze sladana, metalowa kolba.Poza tym byl identyczny jak AKM-47.
A co do M60 to wraz z pelnym pojemnikiem(ktory byl strasznie nieporeczny, i zolnierze czesto zamieniali go na puszki po jedzeniu)na tasme z nabojami wazyl cos okolo 11 kg :wink: A Ruchnoj pulemiot Diegtarjewa(RPD) rzeczywiscie byl na amunicje posrednia, taka sama jak ak-47.

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 23:19 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
dobra

updejt do danych kjuba

DA sie juz robic podkopy wietnamcami, bo sam wychodzilem z takiej dziury i nontop zajmowalem flage.

AKMS o ile pamietam to taki krotki kalach - w grze sa rozne kity na roznych mapach- w tym sie cubi nie pomylil - mozna miec na przyklad CAR15 albo M16, wiec logiczne jest ze VC maja AK47 i AKMS (powiedzmy - najblizszy odpowiednik CAR)

bron strzelecka VC wcale nie jest slabsza od amerykanskiej. AK47, AKMS rzadzily w grze. zabijaly tak samo jak M16. m16 ma elegancki 20 nabojowy magazynek BTW :) (to dla panow fanow realiow) i nie, nie zacina sie, bo vietnam, tak jak i BF to gra zrecznosciowa.

nie wiem jak jest z bronia snajperska (roznice w sile) ale dobrze kjub zauwazyl ze jest M16 z cel. opt. taki snajper jest 2x bardziej niebezpieczny, bo moze assaultowac.

mapy - wiekszosc to jungla. sa takie na ktorych mozna polatac i jest sporo ciezkiego sprzetu, sa tez ze dwie czy trzy urban only. jedna JEST symetryczna - po srodku jest swiatynia, a VC i US atakuja z dwoch roznych kierunkow. na tych miastowych mapach gra dziala znacznie lepiej btw :)
mnie osobiscie jaraly wszystkie. jest na przyklad taka w ktorej VC broni sie na wzgorzu, ma tam z 5 stanowisk arty i 2 linie respow, a amerykanie maja 2 LZ i musza zajac wzgorze.

a! no i z tego co zauwazylem to na zadnej z map nie ma nieprzejmowalnych flag.

generalny feeling z gry - gra sie na maks zajebiscie. mi sie fizyka kuli w Nam, podoba tak z 3x bardziej niz w BF. strzela sie bardziej jak w CS, ale jednoczesnie na wieksza odleglosc trzeba juz brac poprawke. wiec jest i troszke dobrego starego szybkiego strzelania i troche tego co juz znamy i lubiamy z BFa. w kazdym razie, jak my z cubim tam ownowalismy jak nam pozwalaly na to chrupy w grze. wiec doswiadczenia z BFa procentuja jak najbardziej. lot nad dzungla w hueyu, z wlaczona muza (dowolna bo tak naprawde wszystkie sa takimi klasykami ze nie ma sie co przyjebac), z M60 wycelowanym w zarosla to po prostu moment ktorego sie nie zapomina. jak bedzie trzeba to dokupie sobie komputer do Nam, bo juz widze ze bedzie warto.

ps. EA to buce. prosilismy ich kilka razy zeby zamiast zmieniac mape po jednej rundzie zostawili jakas na dluzej. zaden nie odpowiedzial. malinowy ch.. im w dupe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 23:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
Szukam strzelca :twisted: :!:

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 23:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
gregolec napisał(a):
Holman napisał(a):
ciezko to amerykanie mieli z oslawionymi "slupami telegraficznymi" czyli wyrzutniami Dzwina

SA-3 Goa - ale one były wyłącznie na terenie Wietnamu Północnego.


bede sie upieral ;) "slupy telegraficzne" to byly Dzwiny czyli SA-2 Guideline -> S-75 "Dwina" (SA-2 "Guideline") Medium-to-High Altitude Surface-to-Air Missile System

http://www.danshistory.com/aircover.shtml

http://www.wpafb.af.mil/museum/history/ ... th/p12.htm

Obrazek

patrz tez:
+ artykul o rakietach s-75 w styczniowej Nowej Technice Wojskowej
oraz

Bogdan Stech "Wojna Powietrzna nad Wietnamem"

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 23:55 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
Cytuj:
m16 ma elegancki 20 nabojowy magazynek BTW (to dla panow fanow realiow)

Nie bardzo rozumiem :roll: To znaczy, ze jesli nie bylbym "fanem realiow", to M-16 moglby miec 500 nabojow w magazynku :?:
PS: A co do realiow, to juz zauwazylem jednego zonka. A mianowicie - co widac na screenach - wspomniany M-16 ma okno komory zamkowej z lewej strony, tak samo jak dosylacz zamka(zolnierz na screenie trzyma bron w prawej rece, wiec w takim ukladzie luski walilyby mu prosto w twarz), w rzeczywistosci jednak, byly one po prawej stronie, chyba nigdy nie powstal zaden M-16 w wersji dla leworecznych.Tak powinien mniej wiecej wygladac ten karabin w grze
http://www.scottsdalegunclub.com/NFA/Items/Pictures/ColtM16A1d.jpg

_________________
Sivis pacem para bellum!


Ostatnio edytowano 22 sty 2004, 00:20 przez Maciejek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
Obrazek http://www.planetbattlefield.com/bfv/features/articles/bfv1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 00:46 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
M16 mogloby miec 30 pociskow, tak jak teraz, i nikt by nie zauwazyl. a tak wogole to powinno byc 18, a nie 20. sadze ze nie musze tlumaczyc czemu? ;)

a dla ciebie michalek mam jedna rade - Vietcong. zajebista gra. z przyjemnoscia skonczylem. najbardziej realistyczna bron jaka widzialem w grze. w bfv na taka bron nie licz, bo to gra ZRECZNOSCIOWA robiona pod amerykanska mlodziez.

chlopaki -zalozcie sobie osobny tobik w ktorym bedziecie sie popisywac wiedza o rakietach, bo mnie taka wiedza wali w tobiku o alfa tescie gry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 01:00 
Offline

Dołączył(a): 9 paź 2003, 22:03
Posty: 1112
Lokalizacja: KCN / Wwa
ZooltaR napisał(a):
z M60 wycelowanym w zarosla to po prostu moment ktorego sie nie zapomina. jak bedzie trzeba to dokupie sobie komputer do Nam, bo juz widze ze bedzie warto.



No to jedno jest pewne...będzie sie fajniusio grało.
Can't wait.

PS.Ja mam pytanie takie moze troche przyziemne,ale czy w M60 przesuwa sie pasek z pociskami(przy wchodzeniu do komory)???

PS2 Ja juz osobiscie nie mam psychiki do gier MP gdzie nie ma Heli(co nie oznacza ze lubie nim latac :wink: )
1942...heh jakies takie smutne jest....taka skilówka,.zero teamowych akcji...no chyba ze mowa o Midway.... :P :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 01:45 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
qubix - nie zwrocilem uwagi szczerze mowiac :) ale generalnie bronie sa dobrze animowane, wiec pewnie tak.

z wywiadu

"PBF: How long has Battlefield Vietnam been in development?

AJ: The game has been in development for quite some time now. We’re just happy its almost done."

tlumaczymy:

zaczelismy zaraz po wersji 1.3. oparlismy sie na Road to Rome, co widac prezciez w alfie.

"PBF: How does the new game engine compare to the ReFractor2? Are there any substantial improvements to the graphics or physics?

AJ: The physics system was already very robust and capable of a lot so we didn’t see much gained by redoing it. The graphics engine on the other hand was completely yanked out in favor of a completely new one. As I mentioned earlier, we have normal mapping, bump mapping, specular lighting, basically all the bells and whistle expected from a DX9 game. This new engine also gave us the freedom to add the dense vegetation that we needed to convey a convincing representation of sixties era Vietnam. When I say dense, I mean dense. There are map where you’re in the middle of the jungle and there’s nothing but trees as far as the eye can see. Thick grasses help as well. Its quite spectacular"

tlumaczymy:

generalnie wzielismy bfa i dodalismy cale mnostwo efektow oferowanych przez DX 9. wyglada to niesamowicie, tylko strasznie zawyza wymagania sprzetowe. a no i oczywisice wszedzie gdzie tylko sie dalo wpierdzielilismy krzaczki. mnostwo krzaczkow. i drzewa. tez mnostwo. odejmij sobie od razu kilka fpsow.

:P ;)

dla nie kumajacych ang. - to BARDZO dowolne tlumaczenie :):D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 02:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2003, 09:51
Posty: 792
Przeczytalem wiele wypowiedzi, w ktorych miedzy innymi byla mowa o samolotach i najlepiej opisaliscie to wy. Nie wiem tylko jaki phantom jest w battlefield vietnam? To pytanie moze przyprawic naszym recenzjodawca trudnosc ;) Ale moze inni znawcy sie wypowiedza. Czy to jest jeden z tych, czy innaczej sie zwie?

Phantom FG Mk.I "Black Mike 1"
Phantom F Mk. II "Royal Air Force"
F-4B/N Phantom II "Midway Bicentennial"
F-4C/D Phantom "IIF-4S Phantom"
F-4C Phantom II "F-110A Spectre"
F-4E Phantom "5000th"
F-4E Phantom II "Bicentennial"
F-4E Phantom II "Shark Teeth"
F-4E Phantom II "30th Anniversary"
F-4E Phantom II "Thunderbird"
F-4EJ Kai Super Phantom "Black Panther"
F-4F Phantom II "JG71"
F-4G Phantom II "Wild Weasel"
F-4J Phantom II "Show Time 100"
F-4S Phantom II VMA-321 "Hells Angel"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 05:00 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2003, 03:45
Posty: 825
Lokalizacja: z wawy
szczerze mowiac nie mam zielonego pojecia. podejrzewam ze bedzie mial tyle wspolnego z jakimkolwiek prawdziwym modelem Phantoma, ile PIV z bf :)

ja w kazdym razie przyszlosc walk powietrznych widze rozowo - odpala sie rakiety na cieplo i obserwuje efekty. oczywiscie trzeba z tylu odpalac, biorac poprawke na zwrotnosc rakiet (ktora nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia i nie, nie wiem jakie to rakiety) i na to jak sie ma sprawa z wylotem silnika prezciwnika. generalnie z tego co zauwazylem rakieta odpalona z przodu ma male szanse na trafienie. no fajnie jest generalnie :) i to nawet na obsranej myszce. AAaAAaa. zwrotnosc i zachowanie samolotow bardzo podobna do tej z SWoWWII

napalm 0wnz hard. 000000wnz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 10:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Zooltar, przykład z PIV niezbyt trafny ponieważ akurat ten czołg jest całkiem nieźle odwzorowany.
Najbardziej kuriozalnym czołgiem w BF jest T34/76.
Buda jeszcze daje rade, ale wieża jest od T34/85.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2004, 11:14 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
ZooltaR napisał(a):
M16 mogloby miec 30 pociskow, tak jak teraz, i nikt by nie zauwazyl. a tak wogole to powinno byc 18, a nie 20. sadze ze nie musze tlumaczyc czemu? ;)
Kazdy, kto troszke interesuje sie bronia strzelecka, wie, ze M-16 i jego pozniejsza wersja- M-16A1 z piecioszeczlinowym tlumikiem plomienia i dosylaczem zamka(czyli ta, ktora bedzie dostepna w grze)miala magazynek 20 nabojowy, dopiero pozniej piechota morska zamowila sobie magazynki na 30 nabojow. A to, ze w grze "Vietcong" w magazynku bylo tylko 18 nabojow nie oznacza, ze w rzeczywistosci wszyscy amerykanscy zolnierze walczacyw wietnamie mieli zawsze 18 nabojow w kazdym magazynku :wink:
W tej grze nie ma wcale najbardziej realistycznych broni, chocby np. taki CoD, tez ma dosyc dobrze odwzorowane bronie, trafiaja sie oczywiscie wpadki, ale ogolnie jest spoko.Aha, i zagraj sobie moze w America's Army: Operations, tam sa chyba najbardziej realistycznie przedstawione giwery. Nawet sie zacinaja. Do pelni szczesia brakuje tylko mozliwosci nastawiania celownika na odpowiednia odleglosc ;)

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL