Teraz jest 19 kwi 2024, 15:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 22:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Cubituss napisał(a):
Tomy --> moc broni zdecydowanie na korzyść Amerykanów, poza bronią przeciwpancerną. Inżynierowie NVA mocniejsi (więcej pułapek), ale mają słabsze giwery.


Dobrze podejrzewałem.
Tnx.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 22:51 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Drogi JadzieTeściowej (notabene grałem właśnie dzięki mojej teściowej, która przyszła pozajmować się Jankiem :) ), sprzęt mam o taki: Athlon 2000+, 512 MB RAM, GF4Ti4200. Ale nic z tego nie wynika, wiesz? Jak miałem alphę NFS:U, to miałem na tymże sprzęcie w 800x600 10-12 klatek i bez przerwy rozwaloną grafikę, tekstury uciekające, artefakty - no koszmar. A full NFS:U śmiga w wyższej rozdziałce na znacznie gorszym sprzęcie. Ponieważ to ta sama firma, jestem przekonany, że z BF:V będzie tak samo i że alpha pod względem wymagań sprzętowych jest zupełnie niereprezentatywna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 22:53 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Aha, jeszcze zapomniałem. Nie działa na razie przekopywanie (przenoszenie) spawnów za pomocą łopaty (NVA) ani zdradzieckie rozmontowywanie pojazdów za pomocą spawarki (US). Nie udało mi się też jako wietnamski inżynier założyć pułapki w pojeździe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 22:55 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2003, 14:31
Posty: 724
Lokalizacja: Dead Warschau
Zastanawiam się jak to "Zdradzieckie rozmontowywanie pojazdów" będzie działać w fullu... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 22:55 
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2003, 09:47
Posty: 849
Cubituss napisał(a):
... jest zupełnie niereprezentatywna.


Chyba nie prezerwatywna :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 20:42
Posty: 2969
Lokalizacja: Edinburgh
@Cubi - jak tam wygląda sprawa "widzialności" żołnierzy? W BFie widać każdego, do tego stopnia, że snajperzy muszą robić naprawdę cuda, aby znaleźć miejsce do ostrzału i pozostać tam nie wykrytym przez byle assaulta. Zapewne wiesz o co mi chodzi - szczególnie, kiedy ktoś wyściubi czerep zza wzgórza jest najbardziej widocznym punktem na polu bitwy :wink: + praktycznie 0 trawy :) No i oczywiście czy sniperzy doczekali się może jakichś maskowań?

_________________
arcy.SithSurfer
These are the old days, the bad days, the all-or-nothing days.
They're back! There's no choice left. And I'm ready for war.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2003, 23:01
Posty: 424
Lokalizacja: Wawka- Imielin
yacub napisał(a):
@Cubi - jak tam wygląda sprawa "widzialności" żołnierzy? W BFie widać każdego, do tego stopnia, że snajperzy muszą robić naprawdę cuda, aby znaleźć miejsce do ostrzału i pozostać tam nie wykrytym przez byle assaulta. Zapewne wiesz o co mi chodzi - szczególnie, kiedy ktoś wyściubi czerep zza wzgórza jest najbardziej widocznym punktem na polu bitwy :wink: + praktycznie 0 trawy :) No i oczywiście czy sniperzy doczekali się może jakichś maskowań?


Czytałem gdzieś, że nicki nad głowami snajperów mają być nie widoczne dla przeciwników :arrow: Jest coś w tym stylu Cubi :?: :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:09 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2003, 14:36
Posty: 1357
Cubituss napisał(a):
... jako przedstawiciele prasy komputerowej (ja jestem redaktorem prowadzącym pisma Komputer Świat GRY, Zooltar jest jego autorem oraz autorem Playa), ja i Zooltar dostaliśmy wersje alpha gry do obejrzenia i opisania.


No, a ja jestem ich wychowankiem i jestem razem z nimi w klanie.

Ale mam zajebiscie, nie ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:16 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
A ja mam male pytanko-czy np w M60 bedzie mozna rozlozyc dwojnog, tak jak jest to mozliwe np. w m249 w americas army: operations ?
I czy snajperowi beda sie trzasc rece ? znaczy sie czy celownik bedzie latal po calym ekranie ?

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:25 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Cubituss napisał(a):
Pograliśmy dzisiaj z Zooltarem konkretnie w Vietnama na sieci (...)Obserwacje po 2 godzinach młócenia:
2) SA7 sprawia, że Amerykanie mają naprawdę przesrane.

SA-7? U Wietnamczyków? Bomba. Może im chłopaki z EA od razu Konkursy dadzą? Albo miecze świetlne i działa laserowe? Jakoś tak sie składa, że głównym wrogiem Hueyów i Cobr były w Wietnamie DSzK i małokalibrowe działka. Model Strzały zdatny do czegokolwiek poza strzelaniem na wiwat na paradach, wszedł przecież do służby w ZSRR na krótko przed tym, jak Amerykanie wycofali się z Wietnamu.
Cubituss napisał(a):
Ludzie byli bardziej kumaci niż zeszłym razem. Efekt - niebem rządziły wietnamskie helikoptery, a nie amerykańskie.

Wietnamskie helikoptery? Ekstra. Pełen realizm...
Cubituss napisał(a):
4) ogólnie US ma mocniejszy sprzęt do walki wręcz - lepsze karabiny zarówno snajperskie, jak i zwykłe.

To także dziwne, bo w dżungli AK jest co najmniej równoważny M16.
Cieszy poprawa engine'u, ale odnoszę wrażenie (nie tylko na podstawie relacji Cubitussa), że panowie z EA znów wykreowali mocno rzeczywistość wirtualną, przy której nawet Tygrys z BF1942 blednie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2003, 15:34
Posty: 882
Lokalizacja: Milanówek
Gregolec- nie zapominaj, że powstaną mody do bf:v :D

_________________
Człowiek musi czasem zrobić coś głupiego, inaczej nie jest człowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:31 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
Holman napisał(a):
mysle juz nad taktyka uciekania przed sa-7, jesli jest choc odrobina realizmu a glowica pocisku kieryje sie na cieplo z wydechu silnikow to obrot dziobem w strone lecacej rakiety i pochylenie smiglowca do tylu (albo sam obrot) powinny zmniejszyc jego obraz termiczny
da sie taki manewr wykonac jak leci rakieta? czy Strieły (sa-7) czasem nie trafiaja?

Prościej. Strzały (zwłaszcza pierwszych serii - do 1972 roku) miały słaby, niechłodzony detektor i często gubiły cel, gdy leciało się w słońce. Ale jakoś mam wrażenie, że chłopcom z EA aż tak to nie chciało się przemęczać realizmem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
gregolec napisał(a):
Cieszy poprawa engine'u, ale odnoszę wrażenie (nie tylko na podstawie relacji Cubitussa), że panowie z EA znów wykreowali mocno rzeczywistość wirtualną, przy której nawet Tygrys z BF1942 blednie.


Spokojnie gregolec. Tylko kwestią czasu jest pojawienie się wietnamskiego Forgotten Hope :)

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:39 
Offline

Dołączył(a): 25 maja 2003, 09:47
Posty: 849
KasereK napisał(a):
Cubituss napisał(a):
... jako przedstawiciele prasy komputerowej (ja jestem redaktorem prowadzącym pisma Komputer Świat GRY, Zooltar jest jego autorem oraz autorem Playa), ja i Zooltar dostaliśmy wersje alpha gry do obejrzenia i opisania.


No, a ja jestem ich wychowankiem i jestem razem z nimi w klanie.

Ale mam zajebiscie, nie ? :)


Chyba nieźle, wreszcie nikt nie będzie wiedział, gdzie jest Garet :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2004, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2003, 06:42
Posty: 221
Lokalizacja: z KrAkOwA
Genialne Cubi, robisz zajebista reklame BFV. Jak tylko sie pokaze to KUPUJE ODRAZU !!!! :lol: :lol:

Dzieki. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL