Teraz jest 25 kwi 2024, 03:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 00:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
troche mnie martwi pomysł "mocy" broni :? no bo np. taki assault z m16..będzie likwidował każdego trzema strzałami w klate..a taki assault zółtków z ak47 będzie musiał pół magazynku wypluć żeby efekt był ten sam :? oby to tylko były takie "odczucia" a nie fakt..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
MK napisał(a):
troche mnie martwi pomysł "mocy" broni :? no bo np. taki assault z m16..będzie likwidował każdego trzema strzałami w klate..a taki assault zółtków z ak47 będzie musiał pół magazynku wypluć żeby efekt był ten sam :? oby to tylko były takie "odczucia" a nie fakt..

Nie mówiąc już o tym, że M-16 powinien się zacinać co jakiś czas. Na mapach do 1968 co minutę, a w latach 1968-1972 co trzy minuty :twisted:
Chociaż zaraz... chyba rozumiem... Wietnamczycy dostali SA-7 - a w zamian M-16 się nie zacina :)

Ale w takim razie dlaczego został ten kupiasty Sheridan z aluminiowym pancerzem, który można było przestrzelić z DSzK? Tutaj sam sobie odpowiem - pewnie dlatego, że fajnie wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 00:35 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Ja sie podpisuje wszystkimi konczynami i lunetka pod postem Yacuba!!
Cbi odpowiedz!!! Jak snajper??!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 01:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
gregolec napisał(a):
Holman napisał(a):
mysle juz nad taktyka uciekania przed sa-7, jesli jest choc odrobina realizmu a glowica pocisku kieryje sie na cieplo z wydechu silnikow to obrot dziobem w strone lecacej rakiety i pochylenie smiglowca do tylu (albo sam obrot) powinny zmniejszyc jego obraz termiczny
da sie taki manewr wykonac jak leci rakieta? czy Strieły (sa-7) czasem nie trafiaja?

Prościej. Strzały (zwłaszcza pierwszych serii - do 1972 roku) miały słaby, niechłodzony detektor i często gubiły cel, gdy leciało się w słońce. Ale jakoś mam wrażenie, że chłopcom z EA aż tak to nie chciało się przemęczać realizmem.


no tak jasne bo to byly poczatki tej technologii, ale ja juz kombinuje W GRZE jak bezpiecznie ludzi dowiezc do landing zone moim heli ;) bedzie trzeba pocwiczyc manewr ucieczkowy, Cubi pisze ze sie da wiec jesy spoko 8)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 01:22 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2003, 20:57
Posty: 562
Lokalizacja: Stąd!
AK-47 w Wietnamie byl o niebo lepszy od AR-15, z tego wzgledu, ze jak wiadomo byl odporny na zanieczyszczenia, a colt reklamowal swoje sweet sixteen, jako spluwaczki, ktorych prawie nigdy nie trzeba czyscic, i chlopcy im zaufali. M-16 byl bardzo szybkostrzelny, a mlodzi, przestraszeni wojna jankesi na kazdy szelest reagowali w jeden sposob-spray and pray- czyli rozpyl i modl sie, zeby ktorys z pociskow trafil, efektem tego bylo zuzycie kilkuset(nie pamietam dokladnie) tysiecy nabojow na jednego wietnamczyka.
PS: nareszcie moj 400 post :D

_________________
Sivis pacem para bellum!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 01:36 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
nareszcie jakis z sensem :lol: (nie czepiam sie ;D)

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 01:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Maciejek, to jest magiczna liczba, proponuję nie pisać więcej lub w zamian za nowy post kasować jakiś trolowaty (czyli jeden z 299) na forum.
Wtedy twoja magiczna liczba będzie stała.
Niedługo zaczniesz wszystkich rozwalać w BFie. Nie rezygnuj ze swojej magicznej liczby :shock:

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 01:49 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
taaa a ja piasecznik pomoge ci wrocic do twojej magicznej liczby 1410
prosze nie OT tu :D
pytanko czy da sie Phantomem zdjac czolg? - tymi rakietami naprowadzanymi? czy napalmem? i ile rakiet AT potrzebuje na czolg?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 02:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
E tam, niedawno miałem bardziej magiczną liczbę 1337
:D

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 07:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Ja regularnie mam magiczne liczby i sie nie chwale.

ps: Sory za O/T.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 09:23 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2004, 20:08
Posty: 148
No Cubi robisz takiego smaka na tą gre że chyba zadzwonie do wujka z niemiec żeby mi przysłał bo zanim Cenega sie z EA dogada to... szkoda słów :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 10:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2003, 18:31
Posty: 723
Lokalizacja: SzczeciN
Feniks napisał(a):
No Cubi robisz takiego smaka na tą gre że chyba zadzwonie do wujka z niemiec żeby mi przysłał bo zanim Cenega sie z EA dogada to... szkoda słów :roll:


oj wiedze ze z domu pancio nie wychodzi...
cenega juz od kilku ladnych miesiecy nie jest dystrybutorem na polske gierek EA Games

_________________
I´m going where my heart will take me.
I´ve got faith to believe. I can do anything


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 10:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
Feniks napisał(a):
zanim Cenega sie z EA dogada to... szkoda słów :roll:


przeciez jest EA POLAND :wink:

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 11:00 
Offline

Dołączył(a): 6 sty 2004, 20:08
Posty: 148
ups chyba sie pomyliłem :cry: ale wybaczycie mi ten błąd nie??
jak dorosne fundne wam browca

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sty 2004, 11:42 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
gregolec --> czytałem kilka artykułów o tym, jak to Amerykanie mieli ciężko w Wietnamie z SA-7 (które jak widzę weszło do masowej produkcji w 1968 roku). Wietnamskie helikoptery (czy raczej ruskie millerowe Mi8) rządziły tylko na jednej mapie, Cobra jest zbyt zwrotna, żeby w nią trafić z SA-7. Oczywiście widziałem też, jak Huey dostał z RPG-7, ale koleś strzelał w tego Hueya ze 4 razy, aż w końcu go trafił, jak próbował lądować :). Co do mocy karabinów - Wietnamczycy nie mają AK-47, tylko tajemniczy AKMS. Niestety na stronie http://kalashnikov.guns.ru/models.html nie znalazłem tego modelu - co to może być? Wygląda na to, że ma pustą kolbę, wygląda mi na model dla piechoty zmotoryzowanej, ale raczej nie był ten model słabszy od standardowego.

Moja uwaga o mocniejszym sprzęcie dotyczyła przede wszystkim najmocniejszej (i nadużywanej oczywiście) klasy heavy assaulter. Amerykańskie M60 jest o niebo mocniejsze od ruskiego RPD, czyli Diegtariowa (za stroną http://www.lcompanyranger.com/RPD.htm - The closest comparison to a U.S. weapon is the BAR (Browning Automatic Rifle). BAR kontra M60 - wybierzcie sami, co sprawniejsze.

A teraz o snajperach. Snajperzy mają miodnie po prostu. Primo - jak się leży, to celownik prawie nie ucieka do góry i zawodnik nie odrywa oka od okularu (bo nie musi przeładowywać broni po każdym strzale). Szybciej uspokaja się oddech. Po strzale widok leci w górę, ale CAŁY CZAS patrzymy przez lunetkę.
Snajperzy mają dwa kity - jeden to snajperka bez celownika optycznego (ale za to samopowtarzalna w stylu Garanda, tylko szybciej strzela - przepraszam, nie pamiętam nazwy, dla NVA to jest - tak na oko - jakaś modyfikacja AK, ładowana od góry, wkłada się blachę w zamek i wpuszcza przyczepione do niej naboje), drugi to klasyczny karabin snajperski, ale mam coraz silniejsze wrażenie, że kity zmieniają się wraz z mapami. Jestem prawie pewien, że na jednej widziałem, że US snajper ma M-16 z celownikiem optycznym. Nieważne. Ważne jest to, że trawy jest tyle, że można się schować na amen. Trawa przesłaniająca widok robi się za to półprzezroczysta, więc snajpić można daleko, szczególnie, że mgła jest znacznie dalej niż w BF1942. A na koniec najlepsze - amerykański snajper (oba kity) ma GRANATY DYMNE w ilości dziesięciu egzemplarzy. Sru - kłęby dymu - i można przemknąć spokojnie na pozycję. Co do podświetlania nicków - na razie jest tak jak w BF1942, ale rzeczywiście, nicki snajperów podświetlają się po sekundzie-dwóch przytrzymaniu na nich celownika. Posnajpiłem wczoraj sporo :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL