Teraz jest 28 mar 2024, 15:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 mar 2011, 17:38 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2011, 17:29
Posty: 4
witam, jestem nowym graczem, wczesniej gralem call of duty, teraz przeszedlem na ta gre, i otworzylem gre i jestem na jakims statku i jak mam go uruchomic aby wykonac dzialania, czy ktos moze wytlumaczyc bo jestem zielony


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2011, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Wciskasz E i sterujesz tak jak postacią.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2011, 19:19 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2011, 17:29
Posty: 4
a jak mam na poczatku TRIGGER TIME to co kliknac aby grac bo czasami to nie wiem co i jka, ustawiam na single i te czerwone i niebieskie to strzelam w czerwone tak prosze o wytlumaczenie co z tym poczatkiem tym trigger jak zaczac aby grac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2011, 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
1. Na pewno piszesz na temat tej gry, której dotyczy temat?
2. Jeśli to jednak ta gra - nie przypominam sobie żadnych statków w BFV - pomijając łodzie, które mają taką funkcjonalność, jaka została opisana wyżej (+ możliwość zmiany miejsca siedzącego i obsługi uzbrojenia).
3. Widzę, że znasz przecinki, ale mamy także kropki i konstrukcje zdaniowe. Ma to ułatwić odczytanie tekstu. Jak tego nie ma - czyta się do bani i to, co jest napisane, stanowi w sumie tylko ciąg wyrazów.
4. W sumie możesz wrzucić screena, na którym będzie to, z czym kombinujesz - bo ja niestety nie pamiętam, co takiego czerwonego i niebieskiego, związanego ze statkiem, w BFV było.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil