Na cięcia wczasie gry na singlu wpływa:
1.ilość botów np.400%
2.CPU-TIME GIVEN TO AI
To drugie podkręcone do 25% daje całkiem niezłą zabawę ale obciążenie procesora jest znaczne zwłaszcza celerony to odczuwają... mają uboższą architekturę od AMD. Jeżeli zmniejszymy ten współczynnik to niestety ale boty zazwyczaj stoją lub leżą w miejscu i nic nie robią. Czynnik ten wpływa również na akcję na mapie. Jeżeli jesteśmy przy jakiejś fladze to wszystko wydaje się być wporządku tzn. biegają strzelaja itd. Przy innych flagach jest spokój i mogą być co najwyżej białe jeżeli są tam nasze boty... niestety nie walczą one z przeciwnikiem do momentu gdy my tam podejdziemy. Jeżeli ten współczynnik jest zwiększony do 25% to akcja na mapie również jest na szerszą skalę ale nigdy na taką jak w muli.
Jest też inny problem. Jeżeli podkręci się ten współczynnik do 25% i ustawi się AI skils na hard i nie daj boże player death ticket to boty zmieniaja sie w uniwersalnych żołnierzy tj. dostajesz heda z bara z odległości o jakiej snajper może pomarzyć.