Teraz jest 27 lis 2024, 10:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2003, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Przy wczytywaniu mapy transfer leci z HDD do ramu wiec to jaką ram będzie miał prędkość jest mało ważne bo i tak bedzie kilkaset razy wydajniejszy niż HDD :) Chodzby ktoś miał nawet rambusy to i tak przy jakimś lipnym HDD (5400rpm 0,5-1MB cache) mapki będa wgrywać sie wolniej niż przy zwykłych SDR'ach i dysku 7200rpm 2MB<.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2003, 17:55 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2003, 16:34
Posty: 11
Lokalizacja: Szczecin
Wpadlem na pewien motyw...
Czy to mozliwe ze poprzez zmiane pliku swap czas wgrywania map tak drastycznie sie zwiekszyl?
Wczesniej mialem go standardowo w c:
Po formacie stworzylem dla niego inna partycje (d:) i tam go umiescilem. Czy to mozliwe ze przy zmianie swapa z c: na d: dzieja sie takie rzeczy z grą??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2003, 19:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
To zmień go spowrotem na C i się dowiesz czy to wina swapa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2003, 19:46 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:24
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam swapa na d , 512 ramu ddr i gra wgrywa sie baaardzo szybko

_________________
80 znakow :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2003, 18:12 
Offline

Dołączył(a): 11 mar 2003, 17:58
Posty: 3
Mam pewien problem. Otoz mapy nie chca mi sie zaladowac. Chwilke sie laduje, i nagle, bez ostrzezenia, wywala do Windows. :( Mam GeForce 2 MX 400, pentium III 1200 MHz, 256 RAM. Wczesniej gra chodzila poprawnie. POMOCY!!! :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2003, 18:13 
Offline

Dołączył(a): 11 mar 2003, 17:58
Posty: 3
Mam pewien problem. Otoz mapy nie chca mi sie zaladowac. Chwilke sie laduje, i nagle, bez ostrzezenia, wywala do Windows. :( Mam GeForce 2 MX 400, pentium III 1200 MHz, 256 RAM. Kiedys gra chodzila poprawnie. POMOCY!!! :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2003, 11:08 
Offline

Dołączył(a): 12 lut 2003, 15:14
Posty: 8
Lokalizacja: Swoopsk
spinacz napisał(a):
Wpadlem na pewien motyw...
Czy to mozliwe ze poprzez zmiane pliku swap czas wgrywania map tak drastycznie sie zwiekszyl?
Wczesniej mialem go standardowo w c:
Po formacie stworzylem dla niego inna partycje (d:) i tam go umiescilem. Czy to mozliwe ze przy zmianie swapa z c: na d: dzieja sie takie rzeczy z grą??

A jaki masz HD i jaki system. Bo u mnie wcześniej było podobnie (przy 256 ramu) ale zauważyłem że plik wymiany przybiera niebotyczne rozmiary. Ja mam windę 98SE i z tego co wiem ma ona kłopot z swap file. Mnie pomogło wpisanie linijki w pliku system.ini w sekcji
[386Enh]
ConservativeSwapFileUsage=1
Powoduje ona że plik wymiany zaczyna być używany dopiero po faktycznym zapełnieniu całej pamięci fizycznej.

Pozdrawiam

_________________
Jeśli myślisz, że potrafisz wszystko... trzaśnij obrotowymi drzwiami...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2003, 12:08 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
po1-plik wymiany ustawice na stale max i min na 2,5 wielkosci ram czyli w przypadku256 to na 768.
Jezeli macie WIN98 to zmiencie tez komputer w ustawieniech z desktoptu na server sieciowy to sporo go przyspieszy :wink:

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2003, 15:25 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2003, 16:34
Posty: 11
Lokalizacja: Szczecin
Juz wszystko ok. Okazalo sie ze mam cos zrypane z OpenGL. Format C: wszystko naprawił - jak zawsze lekarstwo na cale zło ;)
Wszystko sie uruchamia (pomimo niewypasionego sprzetu)
Pozdrawiam SpinacZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 mar 2003, 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Tak jakby niemożliwe abyś miał coś nie tak z OpenGL bo BF nie jest pod GL'a tylko pod Direct 3D.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL