Masz Prolink PixelView GeForce MX 420 64 Mb SDRAM ? Juz wszystkiego probowalem, systema mam bardzo czystego. Zawsze przed odpaleniem bf'a czyszcze historie, tempa, temp. internet files, i wylaczam wszytskie inne programy "ctrl+alt+delete".Mam malo zainstalowanych programow.
Mam tu kilka modeli, poradzcie co mam wybrac, skoro juz mam kupic te grafe a nie pamiec:
komputer swiat nr19/2003:
1)gainward pro/660 tv/dvi gs : agp 8x(alemoja plyta obsluguje i tak tylko agp 4x), proc geforce fx 5200, taktowanie 260mhz/445mhz, pamiec 128mb/4ns,1335 pkt w 3dmarku 2003
2)his excalibur radeon 9200 vivo : agp 8x,proc radeoon 9200, takt. 250mhz/400mhz, pamiec 128mb/4ns , 1551 pkt w 3dmark 2003
3)msi fx 5200-tdr128 : agp 8x, proc geforce fx 5200, takt. 250mhz/405mhz, pamiec 128mb/4ns, 1253 pkt w 3dmark 2003
Cd-action 13/2002
1) MSi mx 440 vtd 8x: proc gf 4 mx 440 agp 8x,takt. 275/512 mhz,pamiec 64 mb ddr(bga), 5918 pkt w 3dmark 2001SE defaut benchmark
2)leadtek winfast a180 ddr th vivo : proc gf 4 mx 440 agp 8x, takt. 274/513 mhz, pamiec 64 mb ddr(bga)
5881 w 3dmnark 2001 se
Porady dwoch sprzedawcow :
1) Hercules Radeon 9500 64MB DDR TV DVI 3.0 ns (ATI oem):rdzeń: Radeon 9500; taktowanie rdzenia: 275 MHz; pamięci: 64 MB DDR; taktowanie ramu: 540 MHz; czas dostępu ramu: 3.0 ns; szyna pamięci: 128 bit; przepustowość pamięci: bd; szyna agp: 8x; RAMDAC: 2x 400 MHz; ilość potoków: 4; ilośc jednostek TMU: 1; wydajność: 8/10 punktów; wejścia/wyjścia: wyjście ...
2)msi fx 5200 128 mb ddr:silnik graficzny: CineFX Engine :
Vertex Shader w wersji 2.0
Pixel Shader w wersji 2.0
wydajność Filrate: 1000 Megapixeli/s i 1000 Megatexeli/s
wydajność geometryczna: 60mln trójkątów/s
przepustowość pamięci: 6,5 GB/s
· krzyżowy kontroler pamięci 4 kanałowy 32 bitowy
· Lightspeed Memory Architecture III
architektura AGP: AGP 2X; AGP 4X; AGP 8X
RAMDAC: podwójny 350 MHz
· maksymalne rozdzielczości: 2048x1536 @ 32bpp
obsługiwane API: OpenGL 1.4 i DirectX 9.0
kluczowe funkcje 3D: operacje na werteksach, AntyAliasing multipróbkowanie 6x, sprzętowe transformacje i oświetlenie, dynamiczna korekcja gammy, adaptowalne filtrowania tekstur, filtrowanie trójliniowe, anizotropowe, LOD bias, mapowanie Dot Product3 i EMBM
wspomaganie MPEG-2 (DVD): MC: kompensacja ruchu
_________________ Sivis pacem para bellum!
|