Teraz jest 12 kwi 2025, 14:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 cze 2003, 03:21 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2003, 13:50
Posty: 11
Lokalizacja: Katowice
Krótkie pytanko ...

Merciless (v4) był robiony pod 1.31, jak się będzie miało jego działanie jeśli mając go zainstalowanego zapodam patcha 1.4 - tak Waszym zdaniem ?? Może ktos sprawdzi ?? Jutro oczywiście ... (tzn. już dziś).

Może to banalne, ale nie wiem, a chciałbym pokorzystać z Niego a patch będzie wymagany do gry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 09:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Zapewne taj. Obawiam się jednak, że może istnieć potrzeba przeinstalowania Mercilessa po instalacji parcha 1.4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 09:31 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
i tak jak bys sie dostal do klanu i przypadkowo gral w Clan Base to nie mozesz uzywac zadnych dodatkow w tym Merciless bo jest to zabronione !
a co do tego czy bedzie dzialal na paczyku 1.4 nawet jesli nie to bedzie mozna zmodyfikowac plik i bedzie dzialal tak jak to bylo prz zmianie paczyka z 1.2 na 1.3 i 1.31 :) wiec nie mam obawy :)

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 09:41 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:12
Posty: 329
Lokalizacja: Wrocław
bl@de napisał(a):
wiec nie mam obawy :)

ma się pojawić "pure server"... więc czysta instalka, a wszystko co ponadto to nie wejdzie na server. :D

_________________
"Utinam populus Romanus unam cervicem haberet!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 10:13 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 19:01
Posty: 291
Lokalizacja: SzczeciN
Lepiej zeby byl ten mercelis bo juz sie do niego niezle przywiazalem :) Szkoda tylko ze nie moza go stosowac na meczach CB o niebo lepiej sie gra. No coz nie moze byc zawsze tak dobrze :D

_________________
I love democracy....I love the Republic.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Scae napisał(a):
bl@de napisał(a):
wiec nie mam obawy :)

ma się pojawić "pure server"... więc czysta instalka, a wszystko co ponadto to nie wejdzie na server. :D

Z tego co czytałem autorzy Mericles dogadali sie z EA i DICE i ich dodatek będzie uwzględniony jako jeden z oficjalnych. Tak więc pure serwer uzna mericles w oryginalnej wersji (nie modyfikowany) jako coś normalnego. Na ile są to potwierdzone informacje tego dowiemy się niebawem. A co do MERCILES to osobiście nie wyobrażam sobie gry bez tego i podziwiam ludzi grających na standardzie który jest poprostu brzydki i ochydny, szczegolnie ten krowiasty celwonik przypoiminający legendarny cheat do CS ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 12:33 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2003, 13:50
Posty: 11
Lokalizacja: Katowice
Dzięki za odzew ... jeszcze bym prosił o wyjaśnienie jednej kwestii:

Cytuj:
nawet jesli nie to bedzie mozna zmodyfikowac plik i bedzie dzialal tak jak to bylo prz zmianie paczyka z 1.2 na 1.3 i 1.31


Co przez to rozumieć ?? Jak zmodyfikować, żeby wszystko grało ??

Co do grania w CB, to na razie chyba jestem zbyt słabiutki ... :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 12:58 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
w bf jest plik int.con ktory sie modyfikowalo wpisujac te oto linijki:

game.setCustomGameName BF1942
game.addModPath Mods/MC1942_Crosshair/
game.addModPath Mods/MC1942_TexSet/
game.addModPath Mods/BF1942/MC1942_BloodFX/
game.addModPath Mods/MC1942/
game.addModPath Mods/BF1942/
game.customGameFlushArchive 0
game.setCustomGameVersion 1.3
game.setCustomGameUrl "http://www.battlefield1942.com"
Game.setMenuMusicFilename "music/slaughter4.bik"
Game.setLoadMusicFilename "music/vehicle4.bik"
Game.setWinMusicFilename "music/vehicle3.bik"
Game.setLoseMusicFilename "music/menu.bik"
Game.setCampaignLoseMusicFilename "music/theme2.bik"
Game.setDebriefingMusicFilename "music/briefing.bik"

zamiast tego co w nim bylo plik znajduje sie w 2 katalogach:

C:\Programy\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942
C:\Programy\EA GAMES\Battlefield 1942\Patch Data\XPack1

ale nie wiem czy to teraz bedzie potrzebne i czy bedzie trzeba zmienic ten plik !!
pcozekamy zobaczymy 8)

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2003, 20:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
bl@de napisał(a):
i tak jak bys sie dostal do klanu i przypadkowo gral w Clan Base


:lol: LOL :lol:

[PRGK-42]XENA ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2003, 12:30 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:12
Posty: 329
Lokalizacja: Wrocław
XENA no nie nabijaj już postów ;)

=====================

Obawiam się, że usankcjonowanie mercillesa przez EA wprowadzi same problemy - chodzi mi o to, że każde nowe mercillesy będą musiały czekać na akceptację EA, czyli nowy pacz albo coś... a jak wiemy doskonale, EA to kłamcy, lenie i wogóle niesłowni ludzie, co widać chociażby po tym, jak potraktowali napalonych na nowego pacza 1.4 (chociaż wcale nie wspomnieli, ze w piątek ma być pacz tylko ze będzie community update)...
Sobota jest już na całym świecie...nawet na antypodach, a na stronie EA nic :lol:

_________________
"Utinam populus Romanus unam cervicem haberet!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2003, 13:07 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
EA ===> mega :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL