Teraz jest 8 kwi 2025, 17:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 lip 2003, 12:16 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2003, 09:09
Posty: 5
Lokalizacja: Piaseczno
Mam kompa -

1900 MHz CPU,
256 Megabajtów RAM'u na 333
64 MB akcelerator grafiki 3D, albo odowiednik z HW-T&L (Sprzętowa obsługa transformacji i oświetlenia) i 24-bitowym z-buforem
50 GMB wolnego miejsca na dysku oraz miejsce na zapisane stany gry (dodatkowe miejsce wymagane na plik swap, oraz instalacje DirectX 8.1)
52 X Prędkości CD-ROM/DVD-ROM
Karta dzwiękowa kompatybilna z DirectX 8
Mysz
Klawiatura

a gra ładuje się ok. 5 minut, i przy rozdzielczości 1040-32 po prostu czka, dzwię się urywa. Nie da się grać.

Co należy zrobić ??????????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, 12:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
wyglada na problem z brakiem wolnego ramu lub miejsca na dysku na plik swap

sprawdz:
1. wielkosc agp aperture size w biosie
2. ilosc wolnej pamieci systemu oraz miejsce przeznaczone na plik wymiany i wielkosc pliku wymiany, proponuje zwolnic na dysku na ktorym masz plik wymiany przynajmniej 256 mb miejsca

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, 12:48 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 22:12
Posty: 184
Lokalizacja: Klucze
polecam win doctor,znajac zycie to windows jest zasmiecony 8)

_________________
lemur POWER!;]
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2003, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 11:49
Posty: 1712
Lokalizacja: Warszawa
Szwagi napisał(a):
64 MB akcelerator grafiki 3D, albo odowiednik z HW-T&L (Sprzętowa obsługa transformacji i oświetlenia) i 24-bitowym z-buforem


Co to jest dokladnie, nazwe karty poprosze?

_________________
Marcin A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, 17:00 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
Jak na moj gust to masz troche malo ramu - kumplowi przy 256 MB ramu tez czasami "zrywa" , a mapki laduja sie jakies 3 minuty. Mnie tam wszystko smiga jak burza :) , a mam P4 2,53 na ASUS P4G8X Delux, 512 DDR ( dual channel ), Radeon 9700pro, 2XHDD ( Barracuda 28GB i Barracuda V 120GB) - mapki laduja sie bardzo szybko, ale porownujac kompa kumpla ( podobna konfiguracja tylko ze na AMD ) ktoty ma 1GB RAM, mapy laduja sie jescze szybciej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lip 2003, 18:29 
Offline

Dołączył(a): 28 kwi 2003, 11:57
Posty: 408
Lokalizacja: 127.0.0.1
mam 3x gorszego kompa i wszycho mi chodzi spox na800x600 medium detali przy 30 graczach lol


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, 00:36 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
mam 3x gorszego kompa i wszycho mi chodzi spox na800x600 medium detali przy 30 graczach lol


ja gram na 1024x768 ze wszystkim na max - po prostu lubie jak wszystko ladnie wyglada :D (no i oczywiscie gra caly czas trzyma 100 fps) - ale BF super wyglada jak sie go odpali w 1600x1200 ze wszystkim na maxa, niestety na moim 17" monitorku w tej rozdzielczosci nie moge sie doczytac co kto pisze i no i te 70 Hz.... ale ciagle mam 100fps :D ( ale ze mnie chwalipieta :D :D :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, 08:35 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:46
Posty: 532
Lokalizacja: SzczeciN
panowie :!: mamy pomoc koledze a nie chwalic sie kto na czym gra bo od tego byl inny topic :twisted:

własnie jaka to karta graficzna ? bo 64 mega to moze miec nawet riva TNT2 :lol: a i czy ustawiles sobie pamiec wirtualna :?: zaleca sie 2x lub 2,5x ilosci pamieci ram dla max i min :roll:

_________________
there can be only one. . . Kal-El

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lip 2003, 10:46 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
Jeśli masz 256 to przy dobrej karcie typu radeon 8500-9100 czy gf3-4 titanium mozesz grac ze wszytim namaxa przy rozdziałcee 1024 32 bit ale textury musza byc ustawiona najwyzej na 60% :!: inaczej bedzie ci dogrywac z HD niemiłosierne, wydaje mi sie ze mozesz miec tez agp aparature size na 64 ustwaione zmien(w biosie) to na 128mb i bedzie łaziło :wink:



_________________
bez odbioru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2003, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Wielkość pamięci dla AGP nie ma tu znaczenia. Na karcie z 64MB zmieszczą się w BFie textury przy 100% więc transfer textur do ramu i tak jest nie wykorzystany. Przedewszystkim to Szwagi nie wie co ma w kompie więc ciężko mu pomóc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2003, 19:38 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2003, 12:23
Posty: 269
Lokalizacja: Gdynia
PhoeniX napisał(a):
Wielkość pamięci dla AGP nie ma tu znaczenia. Na karcie z 64MB zmieszczą się w BFie textury przy 100% więc transfer textur do ramu i tak jest nie wykorzystany. Przedewszystkim to Szwagi nie wie co ma w kompie więc ciężko mu pomóc.



To zmien sobie agp size na 64 i zagraj w bf-a :lol: :lol: :lol:





_______________
bez odbioru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2003, 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Cały czas gram na AGP Size 64MB. Mam płyte na i815EP więc mam do wyboru 32 lub 64MB :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2003, 09:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
tesh mam agp size 64mb i to w 100% wystarcza ustawiałem na 128mb i więcej ale to kompletnie nic nie daje po prostu nie jest to wykorzystywane(w 3dm2001 jest różnica kilku punktów) jak pisał PhoeniX

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2003, 10:12 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2003, 14:27
Posty: 198
Lokalizacja: Szczecin
Zgadza się mam GeForce4 Ti 4200 64 MB i ustawianie w BIOSIE agp size na 128 nic kompletnie mi nie zmienia ale i tak mam płynną grafikę przy roz. 1024 x 768 i agp size 64 . Do komfortowej gry w BF powinno się posiadać min 512 MB RAM ( wiem z doświadczenia ) no i niestety karty graficzne typu np. GeForce2 lub 4 ze znakiem MX nie zdają tu egzaminu .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2003, 10:27 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
ehunter napisał(a):
Zgadza się mam GeForce4 Ti 4200 64 MB i ustawianie w BIOSIE agp size na 128 nic kompletnie mi nie zmienia ale i tak mam płynną grafikę przy roz. 1024 x 768 i agp size 64 . Do komfortowej gry w BF powinno się posiadać min 512 MB RAM ( wiem z doświadczenia ) no i niestety karty graficzne typu np. GeForce2 lub 4 ze znakiem MX nie zdają tu egzaminu .


mylicie troche pojecia z tym agp size i z tym ze nie robi ono roznicy, im wieksza rozdzialka tym wiecej zajmuja textury ktore najpierw zzeraja pamiec grafy a jak zabraknie to siegaja do agp aperture size (czyli dedykowanego obszaru dla pamieci grafiki wydzielonego z obszaru pamieci operacyjnej kompa) jak z 1024x... przestawicie na wiecej to natychmiast wszystko zwolni, ja gram w 1280x960 i mam prawie cale 128mb karty zajete, jak daje 1280x1024 karta natychmiast siega po aperture size (mam ustawione na 128), i dodam jescze ze rzeczywiscie kofort gry na 512 jest nieporownywalny z 256 (przede wszystkim szybsze ladowanie map), ciekawe jak to bedzie przy 1Gb ramu ;)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL