Teraz jest 12 kwi 2025, 14:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 kwi 2003, 16:36 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
Gdy chce uruchomić program to wyskakuje błąd

Kod:
BattleCraft '42 Setup Instructions
Confidential. For Internal DICE and EA use only.

Updated for 21 Feb 2003 Pre-Alpha.


--------------------------------------------------------------------------------

Setup
If you're going to be modifying existing maps, we recommend that you make a copy of your "Battlefield 1942" game folder.
Rename the copy (e.g. "Copy of Battlefield 1942") to "Battlefield 1942 MOD".  For the rest of this document, this location will be known as your "Game Directory".
There is a custom bf1942.exe that is needed for shadow and terrain generation. If you have access to that, copy it into your Game Directory, replacing the old bf1942.exe.
You can now use BattleCraft '42 by double clicking the file "bc42.exe"

First Time Use
When you run the tool for the first time, it will ask you to name a mod. Choose the default (bf1942) if you want to edit existing Battlefield maps.
After you name your mod, you'll be asked to choose the game directory and object list. Choose the Game Directory you created above. Use the default object list (bf1942.lst)
Note that if you've been working with earlier builds of Battlecraft '42, your levels will probably not have the necessary files to run in the game and your cfg files will be out of date. It would be best to start from scratch (with new mod cfg files and new levels) with this build.
WARNING: Don't start editing the default blank level that shows up when you first run the program. Choose "New Level" from the file menu or "Open Level" before you start editing, or you won't be able to save your work.
A Few Instructions
To use water in a level, be sure to check the "Use Water" checkbox in the New Level dialog box when you create a new level.
To raise and lower water, go into terrain editing mode and use Page Up and Page Down keys to raise/lower the water level. The water level starts fairly low, so you may need to hit Page Up a lot before you see it.
To use the terrain flattening tool (the bulldozer icon), control-click on a piece of terrain to select a height, and then click normally to flatten terrain to that height. Control-click again to work with a new height.
To use the road tool, select the tool, then hold down the control key and click on several locations in the map. Let go of the control key to finish, and choose your settings in the dialog that pops up.
The Space key (which deselects everything) is very useful for when you are editing terrain points.
Status
Pre-Alpha - All major features are in - you can build various types of functional levels and play them in the game.
New stuff in this build:
Object browser when adding static objects to the map.
Many interface improvements, including simplified control point and spawn point editing.
Improved shadow/light generation, with the proper version of BF1942.exe.
Numerous bug fixes, improvements, and clean up.


Czy mógły mi ktoś przetłumaczyć ten text w code???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2003, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2003, 11:40
Posty: 80
Lokalizacja: Wawa
Nie bardzo kuma, chcesz aby Ci to przetłumaczyć??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2003, 20:32 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
tak bo to podobno to jest używany przez EA i DILO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2003, 22:22 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Setup
Jeśli masz zamiar modyfikować istniejące mapy zalecamy zrobienie kopii folderu BF42
Zmień nazwe na np- BF42 MOD , ta lokalizacja będzie zwana Folderem gry
Jest specjalne bf1942.exe które jest potrzebne do generowanmia cieni i terenu, jeśli masz dostęp
do niego skopiuj do folderu gry.Teraz możesz używać BattleCraft klikajac 2 razy na bc42.exe


Pierwszorazowe użycie
Kiedy uruchomisz narzedzie pierwszy raz, poprosi cie o nazwanie twojego moda. Wybierz domyslny bf1942 jeżeli chcesz
edytowac mapy z BF42.
Po nazwaniu moda, program poprosi o folder gry i liste objektów. ybierz folder utworzony powyżej a liste objektów użyj domyślną.
Zauważ jeżeli pracowałeś z wcześniejszą wersją edytora twoje poziomy-maapy nie mają wymaganych
plików w grze do działania i twoje pliki cfg będą niekompatybilne.
Najlepiej wieć będzie jeżeli zaczniesz od zera.

UWAGA !!!!Nie zacznij edytowac pierwszego czystego poziomu który pokazuje kiedy uruchomiłeś pierwszy raz program
Wybierz New Level - nowy poziom albo Open Level zanim zaczniesz edytowac gdyż możesz nie zasevować swej pracy
Kilka instrukcji....
Jeśli chcesz używać wody na nowej mapie bądźpewien iż odchaczyłeś USE WATER w New Level menu.
Aby podnieść albo obniżyć poziom wody, przejź do trybu edycji terenu i wciskaj Page UP DOWN .
Poziom wody zaczyna się od niskiego !!!!
Aby użyć wyrównującego narzędzia ( ikona buldożera ) control-click na kawałku gruntu który chcesz wyrównać aby wybrać wysokość ( ?)
a nastepnie normalnie klikając wyrównujesz teren do tej wysokości
Control-click aby zacząć pracowąć z tąwysokośćia
Aby użyć narzędzia DROGI wybierz je a nastepnie trzymając CONTROL klikaj kilka razy na mapie puść CONTROL i wybierz ustawienia drogi z
pojawjającego się menu
Spacja - kasuje zaznaczenia
WEersja pre -alpha itd itp
takie tam wypociny ale moze pomoga
:wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwi 2003, 22:41 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
LOL a ja już myslałem ze trza bedzie to robic na komendy :D

hehe przynajmniej troche łatwiejsze niz myslałem :D

chyba se sciagne i zaczne robić moja mapke.....Las w ardenach.....(miejsce nieudanej ofensywy niemieckiej w grudniu 44)

hmmm tylko czy bedzie mozna odrazu zrobic zasniezony teren ??....
(nie taki jak w bulge)

chodzi mi o całkowite zasypanie planszy tym białbym puchem :D

najpierw krok po kroku.... :D

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2003, 14:20 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
thx za tłumaczenie.

A czy wy macie ten edytor i wam działa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2003, 13:42 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
Zgralem ten programik lecz przy próbie uruchomienia wyskakuje napis
"program wykonal niedozwolona operacje i nastąpi jego zamknięcie
W związku z tym mam pytanie czy potrzebne są jakieś programy? bo
mam DX9 i microsoft net framework
:?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2003, 22:01 
Offline

Dołączył(a): 3 kwi 2003, 08:05
Posty: 5
Lokalizacja: Siemianowice Śl
a skąd moge ściągnąć batlecrafta 42 ???
i czy czeba mieć spaczowanego bf ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2003, 22:24 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
battlecrafta'42 zassałem z E DONKEYA i to jest jakas wersja alfa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
ja też mam DX 9 ale bez fire coś tam i też nie działa ;(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 17:18 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
W sumie tez bardzo dobry jest najnowszy HEIGHTMAP EDITOR
a co do battlecrafta to pewnie pelna wersja wyjdzie z kolejnym dodatkiem do battlefielda bo go coś długo "spładzają" :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 19:12 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
HEIGHTMAP EDITOR a ten edytor ci działa???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2003, 19:40 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
Ofkoz że działa .Musisz mieć Microsoft.NET Framework
i DX9 .Z tym że podobno trzeba najpierw instalować NET FRAMEWORK a później dx9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2003, 06:57 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2003, 19:39
Posty: 24
ja miałem wcześniej DX9 i zainstalowałem .NET i cos jeszcze i działa (kiedyś instalowałem ale nie działał)

Umiesz może w nim robić mapy?? Co trzeba zrobić z plikiem *.RAW gdy zapisze mape???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2003, 20:18 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
Napisze jutro jak rozpakowac poprzerabiac i spakowac istniejące mapy.
Narazie tylko tyle ale sie ucze :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL