Teraz jest 21 lut 2025, 23:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwi 2003, 22:27 
Offline

Dołączył(a): 13 kwi 2003, 22:20
Posty: 2
Mam problem,nie wiem jak pograć sobie z kumplem przez internet,jak skonfigurować połączenie w multiplayerze?.Mamy w domach ISDN.
LUDZISKA POMÓRZTA :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2003, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
A co tu konfigurować ? Łączysz sie z netem, odpalasz gre, ustawiasz odpowiednią prędkość połaczenia grze i wchodzisz na serwer.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 08:33
Posty: 892
Lokalizacja: Bartoszyce
Najważniejsze, żeby mieć oryginał bez tego ani rusz :) ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 10:00 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2002, 22:32
Posty: 1397
Lokalizacja: Wawa
PhoeniX napisał(a):
A co tu konfigurować ? Łączysz sie z netem, odpalasz gre, ustawiasz odpowiednią prędkość połaczenia grze i wchodzisz na serwer.


a tak z ciekawosci.. jaka roznica co ustawie za polaczenie? da sie zauwazyc cos?? :)

_________________
Pan Szmata
OBIT M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS

HIC NATUS EST
Scierkens
M.D. CCC. XXIII. CALENDIS NOVEMBRIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 12:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Nie wiem jak w BF, ale w Tactical Opsie (engine UT) i UT 2003 po zmianie szybkości połączenia zmieniała się jakość animacji graczy - tzn w ustawieniach "modem" przeciwnicy nie biegali tylko suwali się prawie nie ruszając nogami i inne takie. Czyli zmniejszała się ilość pakietów z informacjami które dostawał komp. Aha w UT2003 jak ustawiłem za dobre połączenie (lepsze niż moje SDI) to przy większum zamieszaniu część moich pocisków po prostuy nie docierała na serwer - pakiety z tymi informacjami gineły po drodze - jak strzelałem 3 rakiety z serwera "dostawałem" informacie o tym, że po chwili leciała tylko jedna (reszta znikała). Dostawałem także niekiedy niewidzialnymi rakietami - informacja o nich ginęła gdzieś pomiędzy serwem a moim kompem, co jednak nie przeszkadzało im mnie zabić - akcja działa się na serwie nie u mnie :-(
W BF nie zauważyłem różnicy (ale tak na prawdę niezbyt wiele sprawdzałem - na 115kbit działa zajebiscie więc nie czułem potrzeby)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Pan Szmata napisał(a):
a tak z ciekawosci.. jaka roznica co ustawie za polaczenie? da sie zauwazyc cos?? :)


Zmienia się szybkość odczytywanych danych z serwera. W praktyce przekłada to się na mniej skokowe ruchy samolotów,czołgów,okrętów,ludzi i wszystkiego innego co się porusza. Ja osobiście na oko widze różnice między ustawieniem 56Kbps a 112Kbps, szczególnie w ruchu samolotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 20:56 
Offline

Dołączył(a): 13 kwi 2003, 22:20
Posty: 2
PhoeniX napisał(a):
A co tu konfigurować ? Łączysz sie z netem, odpalasz gre, ustawiasz odpowiednią prędkość połaczenia grze i wchodzisz na serwer.



Ale jak wejść na serwer,ktory z nas ma być serwerem,a który ma się podłączyć.Proszę jeśli można o opis procedur gry w multiplayerze.Jestem początkujący.Z góry wielki dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 21:59 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Musisz mieć stały IP a ISDN takowych chyba nie daje ,tylko masz dynamiczny, jeżeli sprawdzisz jaki masz IP to wtedy kolega znając go "może" się połączyć .

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 22:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
#1. Powinniście mieć gre w miarę podobnie zainstalowaną - te same patche, dodatki.
#2. Jeżeli chcecie grać po lanie to ustawiacie szybkość połączenia na maxa - chyba, że wam się coś złego z siecią dzieje - wtedy bedziecie musieli optymalną szybkość wybrać doświadczalnie
#3. Jeden z was (najlepiej ten z silniejszym kompem) uruchamia gre, wchodzi w menu multiplayer, wybiera create game, tam wybiera parametry gry (dużo ich więc nie będe wszystkich opisywał - najlepiej sami popróbójcie jak się gra z różnymi ustawieniami). Ważne żeby wybrać z listy mapy - inaczej serwer nie ruszy. Potem klikamy przycisk na dole z prawej (są dwa create internet game i create lan game albo jakoś tak) - zapewne bedzie to gra po lanie i serwer stoi - jego "właściciel" może już grać. Dodam że mozna uruchomić multiplayer z botami - o ile dobrze pamietam tryb gry cooperative (ale moge sie mylić - nigdy na poważnie z niej nie korzystałem). Jeżeli nie chcecie by się do waszej gry ktoś obcy podłączył (jak jest was więcej w sieci) możecie ustawić hasło - bez jego znajomości nikt sie nie dopnie do waszej gry. Sam uważam, że jest to niepotrzebne - im więcej was gra tym lepiej, ale to jest jusz wasz wybór.
#4 "Klient" w menu multiplayer wybiera join lan game i powinna mu się pojawić lista dostepnych gier (jeżeli będzie więcej niż jedna to znaczy że ktoś u was w sieci już w to gra i ma swój serwer - można się do niego dołączyć jeżeli nie załozył hasła). Wystarczy dwuklik na wylistowanej grze i powinna się ładować mapka. Jeżeli nie pojawi się żaden serwer można spróbowac ręcznie go dodać (jego ip o ile "serwer" je zna/pamieta) - powinna być taka ocja.
#5. Jeżeli pojawi się data differs from serwer....hmmm.. tu ja niestety nie wiem co zrobić ;((
#6. I jeszcze jedno - gra jest naprawde warta tych marnych 129 złotych - dzieki temu możecie grać na jednym z 1700 serwerów po całym świecie z różnymi ludźmi, a nie w 2-3 po lanie. Ta gra nabiera sensu dopiero, gdy gra więcej niż 20 osób na raz (i to ludzi - bot zawsze pozostanie botem)... Pomyślcie nad tym........

Miłej zabawy.....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 23:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
iras7 napisał(a):
Ale jak wejść na serwer,ktory z nas ma być serwerem,a który ma się podłączyć.Proszę jeśli można o opis procedur gry w multiplayerze.Jestem początkujący.Z góry wielki dzięki


Już Ci Xena opisał co i jak. W wielkim skrócie jeden z was hostuje, drugi się do hosta podłącza. Tylko musicie znać swoje IP i mieć dokładnie taką samą wersje gry. I coś mi sie zdaje że na piracie tak nie pogracie :) No chyba że cracki powgrywacie ale jest skomplikowane :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2003, 02:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Nie da się ukryć. Szczególnie jak się chce mieć na bierząco najnowsze cracki do pirata (a poprawiają one sporo), albo pograć w Road to Rome (jedyny pirat jaki widziałem miał uszkodzony dźwięk - nie było 80% sampli). Sam grałem pewien czas na piracie - powiem wam, że nie mając oryginału tracicie 60 - 80 % zabawy. Ta gra po prostu jest stworzona do gry w wielu graczy, a nie dla dueli 1 na 1 (ewentualnie z pomocą botów). Ten kto próbował grać w BF-a w mniej niż 10 na jakiejkolwiek mapie wie o czym mówie - jest to nudna czysto skillowa gra, bez jakiejkolwiek taktyki, czy klimatu. Albo grajacy umawiają się gdzieś i dochodzi do prostackiej łupanki, albo się kitrają i gra się z prędkością jednego wystrzału na minute (czyli ogólna nuuda).
Można co prawda od czasu do czasu zagrać EAG (Enemy At The Gates - snajper vs snajper na na przykład Stalingradzie), ale jest to gra deko nerwowa (śmierć się czai wszędzie), powolna i szybko meczy - po 2-3 godzinach (10-15 fragów) ma się już dosyć. Snajperzy mogą spróbować - innym odradzam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL