yacub napisał(a):
Dokładnie, tyle, że za pierwszym razem, jak zadzwoniłem na Infolinię (lekko przerażony tym, co te barany mogły zrobić) sympatyczny głosik jakieś IQ-Blondynki kazał mi przeinstalować system
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A z logowaniem problem jest nadal, zazwyczaj za 3-4 razem mi się udaje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
buhahahhaha przeinstalowac
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
, chlopie pracowalem tam jak neo dopiero wchodzilo, wtedy to byly czasy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wtedy na infolinii siedzieli ludzie ktorzy sie znali wiec takie teksty powodowaly polewke calego rzedu ludzi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, to byly tez czasy kiedy nikt nie wiedzial skad sie biora bledy ani tym bardziej co one znacza ich kody
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
musielimy sami na biezaco wymyslac procedury awaryjne i pomagac ludzikom ktorym na przyklad neo za nic nie chcialo ruszyc na ME albo im sie rozlaczalo co 20 minut bo w Me byla taka jedna smieszna opcja disconnect when idle, to byly czasy kiedy kilkudniowe awarie neo byly co 2 dni bo byly kijowe routery lucenta
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
albo dzwonil koles i mowil: "zniknely mi moje dokumenty, co jest &%&%&?"
a wracajac do tematu: sprobujcie laczyc sie przez windowsowa usluge "rasdial" albo przez dialupa, w zadnym wypadku nie laczcie sie ta wspaniala aplikacja
przyslowie: dobrze skonfigurowane neo nie sprawia zadnych problemow
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)