Teraz jest 14 lis 2018, 19:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Domak
PostNapisane: 14 wrz 2004, 23:09 
Offline

Dołączył(a): 14 wrz 2004, 16:30
Posty: 17
Lokalizacja: Gdańsk
Dobra ludki ja nie wiem o co biega????
Kurde to że robie nowy klan to nie znaczy że nigdy nie grałem w BF vietnam!!!!!!
Gram w to od daty premiery najpierw męczyłem sie z botami a teraz jak mam neta to gram dosyć długo.
PO PROSTU NIE ZNAM ZASAD KLANOWYCH!!!!!!!!!!
HALO LUDZIE JESTEM NOWY A NIE VETERAN ZE SKLEROZĄ!!! :x
Wchodze se na strone i myśle 'o fajnie bedą jacyś mili ludzie' i co widze?????
Kurde zero tolerancji!

_________________
=|BTS|=Domak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2004, 23:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Hmmmm.......po prostu pytamy się jak sobie poradzicie sobie tylko w NVA :shock:
Jakby co wszystko jest tutaj: http://www.clanbase.com :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 10:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2112
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Domak ja moge u was grac moge byc drugim pilotem lub latac Cargo... :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 10:47 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2004, 00:08
Posty: 819
Lokalizacja: Warszawa
ja chce byc lacznikiem 8)

_________________
Kayne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 10:57 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2112
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Zbawca napisał(a):
ja chce byc lacznikiem 8)


chyba francuskim :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Domak
PostNapisane: 15 wrz 2004, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2003, 03:51
Posty: 456
Lokalizacja: Sosnowiec
Domak napisał(a):
Dobra ludki ja nie wiem o co biega????
Kurde to że robie nowy klan to nie znaczy że nigdy nie grałem w BF vietnam!!!!!!
Gram w to od daty premiery najpierw męczyłem sie z botami a teraz jak mam neta to gram dosyć długo.
PO PROSTU NIE ZNAM ZASAD KLANOWYCH!!!!!!!!!!
HALO LUDZIE JESTEM NOWY A NIE VETERAN ZE SKLEROZĄ!!! :x
Wchodze se na strone i myśle 'o fajnie bedą jacyś mili ludzie' i co widze?????
Kurde zero tolerancji!

To jestes doswiadczonym czy nowym graczem ZASTANOW SIE :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 16:37 
Offline

Dołączył(a): 23 mar 2004, 18:59
Posty: 418
Mam pewien pomysł, zgłoś się mi na gg 4709007

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Domak
PostNapisane: 15 wrz 2004, 16:48 
Offline

Dołączył(a): 14 wrz 2004, 16:30
Posty: 17
Lokalizacja: Gdańsk
TAK jestem doświadczonym graczem(wolny strzelec) ale nigdy nie miałem do czynienia z klanem!!!! CZY WY TO ROZUMIECIE??????
Bo mi sie ręce załamują. :(
AAA piospi ty z choinki spadłeś?? Nie wiem o co ci chodzi ale radze ci przeczytać WSZYSTKO co napisałem.....ja nie mówie że chce grać tylko NVA człowieku!!!!

_________________
=|BTS|=Domak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Domak
PostNapisane: 15 wrz 2004, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
Domak napisał(a):
Bo mi sie ręce załamują. :(


no u mnie tez "rece sie zalamuja" jak czytam twoje posty o tym jakim to jestes "znawca"...

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Domak
PostNapisane: 15 wrz 2004, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2004, 17:17
Posty: 988
Lokalizacja: Olsztyn
morthag napisał(a):
Domak napisał(a):
Bo mi sie ręce załamują. :(


no u mnie tez "rece sie zalamuja" jak czytam twoje posty o tym jakim to jestes "znawca"...


a mi sie nawet nogi zalamuja jak czytam jego posty

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 21:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
:D :D :D :D


Fajnie czasem poczytac taki topic

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Hehe no niezly jest :) :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 23:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
W końcu znajdą się jakieś klauno - dowcipnisie :lol: :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 23:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Postpi nie widac twojego awatarka. Sorki ze nie na temat

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2004, 23:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
GOKU napisał(a):
Postpi nie widac twojego awatarka. Sorki ze nie na temat


Sorki za OT
Coś się wali z webparkiem :(
Ale już widać :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL