UKF przeprowadzil dlugie i bardzo owocne prace badawcze nad rozwojem configa PB na naszym serwerku.Wiele dni ciezkiej pracy zostalo nagrodzone tym ze jestemy w 95% zabezpieczeni przed cziterami a efektem tego jest wspanialy config utrzymujacy nasz serwer w czystosci i pomagajacy eliminowac czity z naszego otoczenia.Jako ze nie jestesmy samolubni udostepnie proces jakiemu trzeba sie poddac aby miec wspaniale zabezpieczony serwer do Battlefielda.Wszystkie serwery UKF (BF,BF:V,BF:FH,CoD,CoD:UO i ET) zostaly wyposazone w podobny config i juz mamy pewne efekty.Serwer dzial na zasadzie streamingu czyli jest caly czas podlaczony do bazy monitorujacej na
http://www.punksbusted.com i wszelkie informacje kraza miedzy nim a glowna baza danych - owocuje to np. tym ze jak ktos dostanie bana za uzywanie czitow na naszym(dzialajacym w streamingu) serwerze to bedzie mial globalnego bana wszystkich serwerach z PB z aktualna baza banow.
Proces jest dosyc pracochlonny i wymaga cierpliwosci adminow ale warto.A wiec:
1.Wchodzimy na punksbusted.com a dokladniej tutaj:
http://www.punksbusted.com/cgi-bin/membership/new.cgi
2.Rejestrujemy sie dokladnie wypelniajac dane takie jak ip serwerow,email itp.Nasze zgloszenie zostanie rozpatrzone wiec wezcie to na powaznie i napiszcie wszystko zgodnie z prawda.
3.Jezeli nasze podanie zostanie rozpatrzone dostaniemy po kilku dniach maila z potwierdzeniem aktywacji, loginem(tzw. Clan ID) i haslem do naszego konta.Od tego momentu jestemy w gronie adminow PSB.
4. pod tym adresem
http://www.punksbusted.com/cgi-bin/membership/index.cgi po zalogowaniu na Clan ID, dostajemy mozliwosc przegladania zbanowanych graczy po ID jak i po GUID, ale tez i mzoliwosc sprawdzenia ludzi po GUID - pokazuje wszelkie nicki pod jakimi gral dany delikwent i czy jest zbanowany, ale to taki dodatek (jest echelion ale jest mniej wydajny).
5.Gdy juz mamy swoje ID mozemy podlaczyc serwer do streamingu.
zmieniamy zawartosc pliku
pbsv.cfg na
Cytuj:
pb_sv_enable
pb_sv_MsgPrefix "Punkbusterserver" //[PB Message Prefix (default=^3PunkBuster Client)]
pb_sv_MaxDlRate 2 //[KB/sec requested per file (default=4)]
pb_sv_MaxConDls 1 //[concurrent downloads (default=1)]
pb_sv_KickLen 2 //[minutes (default=2)]
pb_sv_CvarFreq 6 //[# of range checks per minute]
pb_sv_CvarLogging 1 //[1=Reg. Log, 2=Var Log, 3=Both, 0=Neither]
pb_sv_CvarWalk 1 //[0=disabled, 1-4=Walk through obtained Cvar lists]
pb_sv_CvarUserPulse 99 //[How often (in min.) to auto-send CvarUser command]
pb_sv_CvarChangedPulse 99 //[How often (in min.) to auto-send CvarChanged command]
pb_sv_CQC 1 //[0=No, 1=Yes (default=1)]
pb_sv_LogSync 0 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_LogCeiling 1000 //[High log filename serial #]
pb_sv_SsFloor 1 //[Low screenshot filename serial #]
pb_sv_SsCeiling 1000 //[High screenshot filename serial #]
pb_sv_SsCmd "" //[Filename of system command to run after screenshots]
pb_sv_SsWidth 320 //[Requested pixel width of remote screenshots]
pb_sv_SsHeight 240 //[Requested pixel height of remote screenshots]
pb_sv_SsXpct 60 //[Percentage across screen for remote screenshots]
pb_sv_SsYpct 50 //[Percentage down screen for remote screenshots]
pb_sv_SsSrate 2 //[Sample Rate for remote screenshots]
pb_sv_SsDelay 0 //[Maximum delay client waits before capturing screenshot]
pb_sv_SsPath "" //[Path where remote screenshots are saved]
pb_sv_AutoSsFrom 120 //[Minimum # of seconds to wait before requesting next ss]
pb_sv_AutoSsTo 1200 //[Maximum # of seconds to wait before requesting next ss]
pb_sv_AutoSs 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_Sleep 100 //[# of Milliseconds (default=60)]
pb_sv_PowerMin 10 //[power points]
pb_sv_PowerDef 1 //[power points]
pb_sv_PowerKickLen 5 //[minutes (default=5)]
pb_sv_httpPort 0 //[port #]
pb_sv_httpAddr "xxx.xxx.xxx.xxx" //[external IP Address]
pb_sv_httpRefresh 30 //[seconds]
pb_sv_httpKey "xxxxx" //[key]
pb_sv_httpMaps "" //[map list (separate by spaces)]
pb_sv_scoreKick -20 //[minimum score (negative)]
pb_sv_changePeriod 60 //[seconds]
pb_sv_changeMax 2 //[max name changes allowed]
pb_sv_dupNameGrace 15 //[seconds]
pb_sv_autoUpdBan 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_extChar 1 //[0=No, 1=Yes (default=0)]
pb_sv_guidRelax 0 //[1=UNKN, 2=WRONGIP, 4=DUP (add desired values)]
pb_sv_EmptyName 0
pb_sv_MinName 2
pb_sv_noguidgrace 10
;Cvar Range List - pb_sv_cvar [cvar_name] [type] [value(s)]
pb_sv_cvarempty
// *******{ PB SERVER Sleep Timer }*******
pb_sv_Sleep 60 // number in milliseconds to command PB to sleep (20-100), default 60
//===== (AMBL settings)=========
pb_sv_load pbsvlog.cfg // Added by Auto-MBL
pb_sv_Enable // Enables PunkBuster
wait // Required for proper PB Init prior to settings being enforced
set sv_punkbuster 1 // Required server cvar bit setting to enable PunkBuster
pb_sv_restrictions 1 // Kicking for PB Restrictions. 0 = disabled, 1 = enabled
tworzymy plik
pbsvlog.cfg zawierajacy:
Cytuj:
;PsB Repository Commands
pb_sv_logaddr rep.punksbusted.com // Repository IP Address
pb_sv_logport 24406 // Repository Port
pb_sv_loguser xxxx // Twoje Clan ID
nastepnie restartujemy serwer i czekamy 30-60 min na to by zostal zlapany przez streaming.Wazne by podane przy rejesrtacji ip i port serwera na ktorym odpalacie AMBL byly identyczne!
6.Teraz sprawa sie troche komplikuje - sciagamy stad
http://www.punksbusted.com/downloads/mb ... 0.0.96.exe program do updatowania naszego serwerka.Wiekszosc serwerow laczy sie przez FTP lub SSH ale takie polacznie trzeb skonfigurowac, wiec wykorzystamy zainstalowanego w naszym kompie BFa.Instalujemy i odpalamy program.Konfiguracja:
Alt+S - otwiera na sie ekran konfiguracyjny
Misc Options wpisujemy nasz Clan ID i haslo
kilkamy na ADD i dodajemy nasz serwer, powinno to wygladac mniej wiecej tak:
oczywiscie wskazujemy na folder PB znajdujacy sie w naszym BF
kilkamy na ok, potem Configuration>Update Md5toll File Checking, wybieramy z listy nasz serwer,zaznaczamy kilkamy na UPDATE.Program zupdatuje nam pliki wykrywane przez Md5tool i poinformuje o tym w polu Results, kilkamy na CLOSE.
Kolejny krok to sciagniecie aktualne listy banow, wiec na glownym menu klikamu na UPDATE BAN LIST NOW, i powinna nam sciagnac sie lista banow.
Zaopatrzeni w potrzebne pliki wgrywane do katalogu PB na naszym serwerku pliki:
pbsvuser.cfg
pbbans.dat
7.Restartujemy serwer i cieszymy sie rosnaca liczba banow w pliku sv_cheat.log.Dodatkowo serwer powinien pstryknac fotke kazdemu zlapanemu graczowi a znajduja sie one w folderze
svss w folderze PB.
Pozdrawiam!
W razie problemow moje gg 2013237.
Prosze moderatora o podpiecie tego topicu.