Teraz jest 19 kwi 2024, 09:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 gru 2004, 14:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2004, 14:37
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Gram w BF-a od pol roku. W internecie troche krocej, ale nie o to chodzi. Chodzi o to ze po raz pierwszy sie z czyms takim spotkalem.:
Odpalam sobie dzisiaj gre (normalnie, jak zawsze - jeszcze wczoraj wszystko chodzilo cacy) i pokazuje mi sie interface poczatkowy. Wybieram profil, pozniej Multiplay -> Internet... I w tym momencie dupa blada, bo rano jak to robilem to kompletnie zawieszalo komputer (gdy mial tam stara liste serwerow) - w momencie gdy chchial ja wyswietlic (jeszce ramka nie "wyskoczyla" calkowicie z tla). Gdy wlaze bez polaczenia z internetem (Neostrada) to jest ok. Wyswietla stara liste serwerow. Wiec ja skasowalem i z caly czas uruchomiona gra polaczylem sie z intkiem.
Ale tez dupa, bo wtedy gdy klikam "Update" to komp sie zawiesza na jakies 20 - 30 sekund, po czym nie ma zadnego efektu.
Przeinstalowalem gre 2 razy w tym raz CALKOWICIE (wraz z kasowaniem profilu i wszystkiego co bylo w katalogu). Tez kiszka. To samo.
Zgasilem kompa, poszedlem na uczelnie. Wrocilem po 2 godzinach. Juz jest lepiej bo pusta liste serwerow wyswietla od razu i jak klikam "Update" to nie zawiesza sie, lecz po okolo 3 - 5 sekundach wciaz mam ich 0, a program przechodzi do trybu "Stop", tak jak by ta lista sie juz skonczyla (nie znajduje nic oczywiscie).
I mam pytanka: Czy to tylko u mnie? Czy wiecej osob ma to? Czy to jest chwilowe i trzeba czekac?

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2004, 16:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Próbowałeś wejść przez ASE albo HLSW ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2004, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika