Teraz jest 21 lis 2024, 22:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 kwi 2003, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2003, 18:13
Posty: 34
Lokalizacja: Londyn
Zastanawialiście się kiedyś jakby to było gdyby w Bf`ie występowały zmienne warunki atmosferyczne ? padający śnieg, deszcz, grzmoty, pioruny (MOH:AA)......lub np. gdyby tak na EL Alamein nagle zastała nas burza piaskowa, lub przynajmniej przetaczające się kłeby krzaków (jak na staych westernach :-). Nie spotkałem się aby ktoś poruszył taki temat. Zastanawia mnie czy jest to temat mozliwy do zrealizowania dla moderów? , czy engine gry na to pozwala itp. Burza piaskowa to może troszkę trudny temat...ale śnieg, czy deszcz w gierezach występują już od dawna. Co wy o tym myślicie ?

BTW ----> looknijcie na to (na szybko robione..ale czy nie wyglądałoby to super :-) Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2003, 22:07 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
Piękna rzecz ale jeżeli to sięda wyłąćzyc to do grania wyłącze podobnie jak fajerwerki w starym , poczciwym UT
Czemu .... bo gra się lepiej i szybciej :!:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2003, 08:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2003, 18:13
Posty: 34
Lokalizacja: Londyn
Hm.....To już kwestia kto jaki ma sprzęt.....oczywiście że byłoby dobrze gdyby można było sobie ustawiać większość parametów, czy też je wyłączyć. Jednak mi wystarcza w zupełności 28-30 fps, bo niektórym to 60 fps i więcej to mało :-) ... choć ludzkie oko i tak nie widzi różnicy powyżej 28-30 fps - jeśli chodzi o płynność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwi 2003, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 22:43
Posty: 1075
Lokalizacja: z Warszawy
no extra to wyglada, markill a czy ty bys potrafił cos takiego zrobic ?? bo tu chyba chodzi o to zeby te krople wprowadzic w ruch czyz nie ?? :) ale wyglada to cudownie :) Good Job Markill


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwi 2003, 10:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2003, 18:13
Posty: 34
Lokalizacja: Londyn
Jeśli chodzi o textury to TAK..ale sama edycja "silnika" gry to dla mnie czarna magia ? Może chłopaki z Desert Combat by coś ruszyli ... oni się na tym znają.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL