Tutaj masz TU4 (bardzo podobny do B29
)
http://rapidshare.com/files/415490770/T ... k_B-29_.7za tutaj masz poradniki jak tworzyć mapki:
viewtopic.php?f=3&t=34440viewtopic.php?f=3&t=34760a co do wklejenia naszego Tu4 do Obiect.rfa i innych. to musisz poczytać w 2 poradniku jak się obsługiwać MDT.
Jak się już nauczysz rozpakowywać pliki .rfa to:
1. Rozpakuj archiwum .7z (winrarem - bo to jest takie same archiwum jak .rar (tylko inny format) najlepiej na pulpit do osobnego folderu np. TU4 albo B29 jak wolisz.
2 MDT rozpakuj pliki .rfa o nazwach jak w archiwum czyli menu, texture itd. oczywiście też do osobnego folderu np. do zmiany albo inna nazwa po której poznasz że to oryginalne pliki.
Nie rób takiego błędu jak ja że miałem Nowy folder (1), Nowy folder (2) (ja miałem aż do 10) więc łatwo się pomylisz i będziesz miał po spakowaniu błąd skutkiem czego mapa się wyłączy (wyskoczy error i aplikacja zamlnięta)
3. Jak będziesz miał już wszystko uporządkowane. Kopiujesz folder np. menu (ten z .7z) i wklejasz do folderu gdzie rozpakowałeś .rfa. Klikasz tak na wszystkie. I ten sam krok powtarzasz ze wszystkimi folderami z .7z
4. pakujesz wszystkie foldery do .rfa - tutaj odsyłam cię do przeczytania lektury w poradniku 2 - tam wszystko wytłumaczone.
ZAWSZE PRACUJ NA KOPIACH PLIKUW 1 poradniku masz wytłumaczone jak kopiować mape, dodawać swoją nazwę, zmieniać tło wczytywania mapy.
(ale to na sam koniec)
_____________________________
Battlecraft nie będzie widział nowego obiektu (czyli Tu4) chyba że go dopiszesz do pliku gdzie są zapisane wszystkie obiekty BC.
Najpierw zajmij się geometrią mapy a na samym końcu martw się pojazdami.Jak chcesz widzieć jak dodałem pojazdy (których niema w BC) do Midway i innych map pobierz tego moda (tutaj odsyłam cię do kolejnego tematu)
--->
viewtopic.php?f=3&t=35090 (tam znajdziesz linka do modu)