Teraz jest 26 kwi 2024, 05:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2006, 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
jak to zrobic zebt kolory takiebyly(pojazd)


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 14:33 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2006, 19:45
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
a mógł byś podać link


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 93893a65f9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 16:16 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2006, 19:45
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Qbcio mi chodzi o link do pobrania masz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
nie mapka jeszcze nie gotowa jesli o to chodzi.mam problem z teksturami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
zeby tekstury dzalaly trzeba kliknac 'generate surface maps' tak :?: wyskakuje mi wowczas ten oto starannie przepisany przeze mnie error :


ERROR:There are no surface assigments specified.
Please activate the 'Surface Map Assigments' dialog and assign some
surface areas generate.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,

o co chodzi bo z angielskim mam drobne klopoty i nie wszystko rozumim....wiec co jest :?: :?:

a moze trzeba cos innego kliknac :?: POMOCY :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 10:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2006, 14:23
Posty: 238
Lokalizacja: Łódź
Tak, w tym tekscie jest napisane co trzeba zrobic. Zeby Cie zmotywowac do nauki (kosztem czasu spedzanego przy komputerze) nie bede tlumaczyl.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 11:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
to moze mi powiesz jak aktywowac te 'Surface Map Assigmentc'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
i jeszcze jedno a mianowicie to

Obrazek


czy ten duzy klocek o nazwie "harb dock" to przystan portowa??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 16:05 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2005, 18:24
Posty: 1108
uuuu Qubcio "madzia" 8) :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
:mrgreen: :oops: 8) :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2004, 23:29
Posty: 1186
Lokalizacja: Murowana Goślina
Koleznaka z przedszkola?

A zeby nie było OT poczytaj troszke tutoriala naprawde tam jest duzo rzeczy opisane

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2006, 16:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
a tu moja mapka (odkrylem textury) :mrgreen: jeszcze je zmienie oczywiscie


Obrazek

i co :mrgreen:

(nie kolezanka z przedszkola......napewno nie z twojego :lol: )

i pewna zmiana co do AA :!: nie bedzie :twisted: na wyspach i okolo 5-6 samolotow na strone :twisted: po 2 miszczyciele po 2 submariny po lotniskowcu i anty-submarinie .w planach jest tes miasteczko i wielki port chinoli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2006, 00:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2006, 11:38
Posty: 79
Lokalizacja: Poznań
NIE MOGE ZNALEZC TEGO TEMATU WIEC PISZE TU :

chodzi o textyrke drogi otaz pasa startowego zeby nie byly takie jednolite tylko jak w orginalnych mapkach mp Gaudancanal.....Midway.....

u mnie to wyglada tak :
Obrazek


odpiszcie plis i powiedzcie czy moja mapka jest do du## czy jeszcze gorzej.....(jeszcze nie podlalem roslinek i nie urosly :mrgreen: )


poryu cinoli jednak nie bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2006, 18:37 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2006, 19:45
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
jle ma procent ta mapa :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL