Teraz jest 22 lis 2024, 04:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 wrz 2007, 19:36 
Offline

Dołączył(a): 22 wrz 2007, 10:05
Posty: 3
Lokalizacja: Opole
Mam mapę zrobioną w Battlecraftcie i(plik ... . rfa ) i nie wiem jak mogę ją uruchomić. Gdy w edytorze daję opcję "test level", to najpierw jest czarny ekran, a potem dźwięk, że wystąpił błąd. Co należy zrobić? Co powinien zrobić inny gracz gdy ją dostanie (gdzie trzeba ją wkleić)? Proszę o pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 wrz 2007, 21:08 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2007, 09:48
Posty: 459
Lokalizacja: Łódź
Znaczy nie potrafię Ci pomóc co się dzeje ale musisz ją wkleić do katalogu BF1942 (jeśli to nie jest mapka do żadnego moda)

Opcjonalnie- c:/***/Battlefield1942/bf1942/levels/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 wrz 2007, 23:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2005, 18:24
Posty: 1108
Chyba się mylisz Fear. Tamtymi mapami to się gra na Singlu.
Jeżeli chodzi o własną mapę to trzeba wkleić tu: D:\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Archives\bf1942\levels
Ale battlecraft sam je już tam dodaje. Sprawdź czy mapa jest na pewno dobrze zrobiona. Może brakować jakiegoś spawna lub coś w tym stylu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2007, 07:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2006, 20:20
Posty: 72
YY, ale on jak utworzył mapke na modzie "BF1942" to ona automatycznie wkleja sie do tego folderu :).
Mam czasami też taki błąd i niewiem dlaczego zrobiłem cała mapke zapisałem i nieda sie na niej wogóle grać ;/
Moje koncepcje są takie:
-jak utworzysz wlasnego moda to musisz dobrze skonfigurowac wszystkie pliki inaczej nie ruszy (a jak skopiujesz mapke tam gdzie np. wpisal szymon to tez ci nie zadziala)
-przy tworzeniu mapki do jakiegos innego MODu w zwyklym battlecrafcie tez moze byc taki problem

Wniosek: tworzymy mapki tylko do modów "bf1942" powinny działać nawet od podstaw (najlepiej robi sie mapki w Tools managerze do konfiguracji plikow .rfa http://3nigm4.yunnan.tk/download/BF1942 ... oolkit.rar )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2007, 08:37 
Offline

Dołączył(a): 22 wrz 2007, 10:05
Posty: 3
Lokalizacja: Opole
A co mogę zrobić z mapką w formacie rfa?
Mogę ją komuś wysłać?


edit: ale próbowałem zrobić mapę do moda bf1942 i jak wkładam ją na dedicated server, to jak na niego wchodzę, to po wczytaniu mapy pisze "data differes from server"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL