oki, no wiec tak...
najpierw trzeba wiedziec jaki obiekt chcemy dodac do BC - powiedzmy ze to bedzie Elco 80 PTBot i analogicznie dla przeciwnej strony Type 38 (w przypadku innych obiektow postepujemy podobnie)
Najpierw musimy zajrzec do pliku Objects.rfa (.../BF1942/mods/bf1942/archives/Objects.rfa) do tego mozna uzyc programu RFA Extractor. Otwieramy nim podany plik i szukamy w jakim katalogu sa zapisane obiekty ktore chcemy dodac. Dla nas bedzie to "Type38" i "Elco80" - najlepiej gdzies to zapisac. Teraz za pomoca RFA Extractor otwieramy plik "StandardMesh_001.rfa" (.../BF1942/mods/bf1942/archives/StandardMesh_001.rfa) i szukamy pod jaka nazwa sa w nim zapisane nasze lodzie (nazwy sa zazwyczaj bardzo podobne do nazw szukanego sprzetu). Dla nas sa wazne "Type38_Hull_M1" i "PT_Elco_M1" (najlepiej je gdzies zapisac).
Teraz czesc ostatnia - w katalogu glownym Battlecraft'a znajdujemy i edytujemy plik "bf1942.lst" (za pomoca zwyklego notatnika). Przewijamy plik na sam dol i w sekcji [VEHICLES_SEA] na koncu dodajemy dwie linijki jedna pod druga. Teraz przyda nam sie to co zanotowalismy. A wiec dopisujemy:
Type38(to nazwa wyciagnieta z pliku Objects.rfa)
=StandardMesh(Type38_Hull_M1)(to jest nazwa wyciagnieta z pliku StandardMesh_001.rfa)
czyli dopisac trzeba dokladnie to:
Type38=StandardMesh(Type38_Hull_M1)
Elco80=StandardMesh(PT_Elco_M1)
Teraz zapisujemy plik bf1942.lst i odpalamy BC - od tej pory nasz arsenal jest wzbogacony o 2 nowe lodzie dostepne w menu. Z innymi obiektami postepujemy prawdopodobnie analogicznie - prawdopodobnie bo na razie przetestowalem tylko te dwa obiekty - wstawilem je na El Alamein i na inna mapke ktora wlasnie robie
i... dzialaja bez problemu. Uff AMEN
mam nadzieje ze komus sie to przyda
ps. chyba jakies poradniki zaczne pisac
UPDATE
jesli ktos chce miec dostepne w BC Type95 Black Medal i Type1 HoHa to wystarczy dopisac nastepne 2 linie (zrobilem to analogicznie do tego co pisalem wczesniej)
BlackMedal=StandardMesh(BlackMedal_Hull_M1)
Ho-Ha=StandardMesh(HoHa_Hull_M1)