Teraz jest 19 kwi 2024, 16:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lis 2003, 17:38 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
Czy ktos z was wie jak dodac nowe obiekty ( statyczne lub nie) - np. nowy model pojazdu, lub obiekty z mapki Battle of Britain tak zeby BC je "widzial" i mozna je bylo edytowac? Same obiekty mozna wyeksportowac z .rfa Czy trzeba je dopisywac recznie do bf1942.lst z BC ? Kombinuje z tym ale cos mi nie wychodzi... Obeznani z BC na pewno zalapia o co mi chodzi.

_________________
"Nie ma regół ponad te, które sam stworzysz. W Sieci każdy jest tym, co robi. A to co ty robisz, zależy tylko od ciebie".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 19:55 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
OKI - KOMBINOWALEM, KOMBINOWALEM I WYKOMBINOWALEM :twisted:
Wlasnie skonczylem plywac na El Alamein ( w tych malych jeziorkach) Type38 i Elco80 PTBoat :D

Jesli kogos to interesuje to moge podac jak samemu wsadzic sobie (bez skojarzen 8) ) do BC nowe obiekty (np. z Invasion of the Philippines lub Battle of Britain)

Chyba ze juz to wiecie a ja jestem jakis zacofany i sam musialem to tego dojsc i recznie to zrobic ( tu rowniez bez skojarzen :twisted: )

_________________
"Nie ma regół ponad te, które sam stworzysz. W Sieci każdy jest tym, co robi. A to co ty robisz, zależy tylko od ciebie".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2003, 23:26 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
No, ja sie chętnie dowiem. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2003, 00:36 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
oki, no wiec tak...


najpierw trzeba wiedziec jaki obiekt chcemy dodac do BC - powiedzmy ze to bedzie Elco 80 PTBot i analogicznie dla przeciwnej strony Type 38 (w przypadku innych obiektow postepujemy podobnie)
Najpierw musimy zajrzec do pliku Objects.rfa (.../BF1942/mods/bf1942/archives/Objects.rfa) do tego mozna uzyc programu RFA Extractor. Otwieramy nim podany plik i szukamy w jakim katalogu sa zapisane obiekty ktore chcemy dodac. Dla nas bedzie to "Type38" i "Elco80" - najlepiej gdzies to zapisac. Teraz za pomoca RFA Extractor otwieramy plik "StandardMesh_001.rfa" (.../BF1942/mods/bf1942/archives/StandardMesh_001.rfa) i szukamy pod jaka nazwa sa w nim zapisane nasze lodzie (nazwy sa zazwyczaj bardzo podobne do nazw szukanego sprzetu). Dla nas sa wazne "Type38_Hull_M1" i "PT_Elco_M1" (najlepiej je gdzies zapisac).
Teraz czesc ostatnia - w katalogu glownym Battlecraft'a znajdujemy i edytujemy plik "bf1942.lst" (za pomoca zwyklego notatnika). Przewijamy plik na sam dol i w sekcji [VEHICLES_SEA] na koncu dodajemy dwie linijki jedna pod druga. Teraz przyda nam sie to co zanotowalismy. A wiec dopisujemy:
Type38(to nazwa wyciagnieta z pliku Objects.rfa)=StandardMesh(Type38_Hull_M1)(to jest nazwa wyciagnieta z pliku StandardMesh_001.rfa)
czyli dopisac trzeba dokladnie to:
Type38=StandardMesh(Type38_Hull_M1)
Elco80=StandardMesh(PT_Elco_M1)


Teraz zapisujemy plik bf1942.lst i odpalamy BC - od tej pory nasz arsenal jest wzbogacony o 2 nowe lodzie dostepne w menu. Z innymi obiektami postepujemy prawdopodobnie analogicznie - prawdopodobnie bo na razie przetestowalem tylko te dwa obiekty - wstawilem je na El Alamein i na inna mapke ktora wlasnie robie :twisted: i... dzialaja bez problemu. Uff AMEN
mam nadzieje ze komus sie to przyda :D

ps. chyba jakies poradniki zaczne pisac :lol:

UPDATE
jesli ktos chce miec dostepne w BC Type95 Black Medal i Type1 HoHa to wystarczy dopisac nastepne 2 linie (zrobilem to analogicznie do tego co pisalem wczesniej)
BlackMedal=StandardMesh(BlackMedal_Hull_M1)
Ho-Ha=StandardMesh(HoHa_Hull_M1)

_________________
"Nie ma regół ponad te, które sam stworzysz. W Sieci każdy jest tym, co robi. A to co ty robisz, zależy tylko od ciebie".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL