Teraz jest 28 lis 2024, 00:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sty 2004, 13:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Czy ktos wie jaki plik odpowiada za miniaturke mapy wlasnej roboty w menu (jak sie nazywa). Chodzi o zdjecie mapy przy wybieraniu jej do gry (np w trybie local).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2004, 21:51 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2004, 20:00
Posty: 301
Lokalizacja: z Tygryska
poszukaj w tutorialu albo w necie(poradnik).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 00:44 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
juz o tym pisalem kiedys - http://forum.battlefield1942.pl/viewtopic.php?t=3182

_________________
"Nie ma regół ponad te, które sam stworzysz. W Sieci każdy jest tym, co robi. A to co ty robisz, zależy tylko od ciebie".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 02:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
BoBo napisał(a):


Sorry me lame, nieposzukalem. Ale co to za rozszerzenie *.dds ? Czym zrobic taki plik?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 04:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
CloneTrooper napisał(a):
Sorry me lame, nieposzukalem. Ale co to za rozszerzenie *.dds ? Czym zrobic taki plik?


To jest plik dla tekstur m.in z efektem przezroczystości. Można go utworzyć na przykład za pomocą programu Dx Tools (jak dobrze pamiętam nazwę). Jest w pakiecie Direct X SDK. Albo też ściągnąć plug-in do Photoshopa, która umożliwia zapisywanie w tym formacie. Mogę ci go przesłać jak chcesz.

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2004, 11:55 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
dokladnie tak jak pisze Pancho
...a plugina do Photoshopa masz tu: http://www.netmod.net/download/dds.zip
Dzieki niemu mozesz normalnie otwierac .dds'y
A co do SDK to jest tam taki programik do konwersji *.bmp na *.dds (ale tylko w jedna strone)

_________________
"Nie ma regół ponad te, które sam stworzysz. W Sieci każdy jest tym, co robi. A to co ty robisz, zależy tylko od ciebie".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL