Teraz jest 19 kwi 2024, 03:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mapa Falaise
PostNapisane: 4 sie 2004, 04:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Ma ktos pomysl jak odwzorowac okrazenie Niemcow pod Falaise,(m.in. przez polskie wojska pancerne) na mapie do BF1942. Chodzi mi o ustawke flag, przejmowalne czy nieprzejmowalne, moze takie ze zawsze ktos musi byc przy fladze bo inaczej bedzie sie automatycznie szarzyc. Chodzi o kolejna mapke czolgowa, pomysly mile widziane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2004, 02:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2003, 17:54
Posty: 511
Lokalizacja: Wawa
Wg mnie nie moze bc to mapa stricte czolgowa. Wg mnie powiino to wygladac tak ze w centrum mapy znajduje sie miasto dosc mocno zrujnowane z licznymi kryjowkami tak by czolgi bez oslony zostaly szbko zniszczne, dobze by bylo gdyby dalo sie wejsc na dach (raj dla golebiarzy). W miescie byly by flaga ale ustawiona w takim miejscu ze dotarcie tam jest utrudnione i czas przejmowania flagi byl by przynajmniej 2x dluzszy od tego normalnego. Do miasta prowadzily by 4 drogi kazda w kazda strone swiata na wsch. i zachodzie znjaduja sie flagi np na wschodzie jakies male gospodarstwo a na zachodzie miejsce katastrofy b17 (zreszta tu mozesz popuscic wodze fantazji) na tylach znajdowala by sie tez 1 flaga i byl by to silnie ufortyfikowany obszar na tyle ze atak czolgow z wsparciem kiku ziemniakow z 2 stron zmiazdzyl stacjonujacego tam wroga. Z przodu znajdowaal by sie natomiasta glwna nie przejmowalna baza allied (najlepiej za jakims laskiem i skarpa. Pomiedzy droga do miasta a baza glowna allied mozesz umiesic jakis dom i obore wraz z imitacja jakiegos gospodarstwa. Co do jednostek w bazie allied znajdowalo by sie z 5 shermanow i 1 sexton ew pirest 1 jeep (amerykanski). Natomiast u axis na flankach jesli jest mozliwosc umieszczenia pakow jesli nie to def gunow i po 1 panzerze za miastem byl by spawn hanomaga, a w miescie spawnowal by sie tiger. Oczywiscie jako ze nie ma w zwyklym bfie polakow ;( musial bys umiescic kanadyjczykow zamiast brytyjczykow. Krajkobraz mapy jest raczej nizinyy w okolicach miasta zaczynaja pojawiac sie leje bo bombach, a sama mapa ma jednak charakter pol, a wspomniany wrak b17 moze byc w getym lesie.

MApka niech wyglada mniej wiecej tak:

Obrazek

UPDATE: Wlasnie poczytalem jak wygladala walka w rejonie Falise i zeby bylo troche histori zamiast tych fortyfikacji dac "wezel komunikacyjny czyli jakies tory pociagnac skrzyzowanie mala budke wertownicza, etc i oczywiscie 1 panzera.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 sie 2004, 14:26 przez Guz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2004, 11:47 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
jesli okrazenie to 2 minimum bazy allied - atak z 2 stron (4 byly by lepsze :P )
przed miastem jakis maly lasek z krzaczkami (jak te z bocage w modzie bg42?) zeby czolgi wylanialy sie znienacka, a w miescie paki ale poukrywane w ruinach ruiny... cos ala alamo deski itp.. wszedzie przejscia... przydaloby sie pare podziemnych...
a zeby niemcy nie pchali sie do baz allied proponuje miasto zasiekami poobstawiac... i zeczywiscie kanadyjczycy byliby na miejscu.
w miescie 1 tiger i 1 p4 hammomag raczej niepotrzebny
jakies AA dla picu
i.. duza mleczna mgla!
a flagi... hmm 4 allied bazy i 3 flagi niemcow ticket drain gdy 2 szare i 1 niemcow (1 flaga niemiecka z dostepem tylko dla piechoty - ta glowna)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sie 2004, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 5 lut 2003, 13:23
Posty: 405
Lokalizacja: Rzeszów
Jeśli chcecie zrobic mapke realistyczna/historyczna to najlepiej w tym wypadku skorzystac z mapek załączanych do "Taktyki i Strategii". Postaram sie wrzucic ja tu jutro albo przerysuje w paincie. najlepsze wyjscie.

_________________
Si Vis Pacem Para Bellum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sie 2004, 20:18 
Offline

Dołączył(a): 5 lut 2003, 13:23
Posty: 405
Lokalizacja: Rzeszów
A oto moja propozycja:
http://lukasz-n.webpark.pl/kt.png
Mapka przedstawia wariant bardziej historyczny, konkretniej Operacje Tottalize.
Na mapce widać: Na wschodzie duże miasto: jest to Falaise, na polnoc od niego jest male Jort. Na zachód od Falaise są najpierw Potigny a potem za wybrzuszeniem terenu Quesnay. Na polnoc od Potigny jest Maizieres. Miasto najdalej wysunięte na zachód to St.Sylvian.
Alianci mieliby nieprzejmowalną baze przy drodze do Caen (wiodąca na zachód) ewentualnie mozna by zrobic im jeszcze lotnisko na pld przy lasku bez punktu spawnowego. W St.Sylvian byłaby flaga "szara". Przy moście wysuniętym najdalej na polnoc niemcy mieliby flagę "Grupa bojowa Witman" proponuję dać tam 3 Tigery. Przy fladze Maizieres Niemcy mieliby takze flagę "Grupa bojowa Hurdelbrink" proponuje 3xPz4 i jakiś PaK skierowany na most. Przy Potigny także falga niemiecka "Grupa bojowa Olbotter" 1 Tiger 2x Pz4 i jakiś PaK albo dwa. W Falaise dwie Niemieckie flagi po obu stronach miasta, w miescie nie respawnuje sie nic. Za miastem niemcy maja nieprzejmowalna flage 1 Tygrysa 3 Pz 4 i jakis 1 Sdkfz. Ewentualnie na wschód od Jort (pln-wsch róg mozna by zrobić mapke niemiecka "rejon koncentracji II Korpusu Pancernego SS" jakies 3 Tygryski 2 Pz4 2 Sdkfz.
Aliantom dać w bazie z 4 M10 5 Shermanow i dwa Half Tracki. Jeśli robić mapke z lotnictwem to koniecznie z dwa b17 i dwa mustangi.

Czekam na opinie.

_________________
Si Vis Pacem Para Bellum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2004, 08:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2004, 13:33
Posty: 591
Lokalizacja: Białystok
no moze byc 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sie 2004, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Panowie , sorry ale narazie trochę mało czsu w związku z reorganizacja klanu. Ale za jakis czas chyba skorzystam z rad. Dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL