Teraz jest 28 mar 2024, 11:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 wrz 2004, 21:56 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Wpadłem na pomysł, że w każdym klanie (i nie tylko) są osoby, które próbują urozmaicić Vietnamika... ale jak komuś uda się zrobić jakąś ciekawą mapkę to ma ją tylko i wyłącznie na własny użytek (szkoda tego marnować)...

Od czasu Wild_A Infantry Cup na kilku serwerach można spotkać mapki (np. Hue 1968), które mają ustawione 300 ticketów, brak limitu czasu i zasuwa tylko piechota... non-stop są teksty "no tanks", "bez czołgów" itp. ...a można przecież wrzucić na serwer mapkę, która nie ma pojazdów i po kłopocie...

Nie mówię oczywiście o zaśmiecaniu serwera customowymi mapami, bo będzie on świecił pustkami (w końcu nie każdy czyta to forum, a tym bardziej nie wszyscy ściągają dodatkowe mapki), ale można wrzucić ze 2-3 najlepsze/najciekawsze...

Więc wpisywać tu swoje "dzieła" i proszę adminów serwerów o ewentualne wrzucenie w mapcykl: :wink:
...ze swojej strony proponuję małą mapkę typowo infantry, którą można pobrać TUTAJ

(dla nie wtajemniczonych mapkę należy skopiować do katalogu ...\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels)

ps. mógłby ktoś przykleić ten temat :?: :?:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 18:50 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Czy na serio nikt nie robi map ?? :?
jak nie to nie...
ja ze swojej strony wrzucam to co zrobię, więc macie tu kolejną śmieszną mapkę

- = http://www.spqr.netend.pl/pliki/Tomas/Townsquare.rfa = -

(osoby, które ściągneły mapkę przed 3 października niech ściągną ją jeszcze raz - poprawiłem parę niedoróbek i bugów)

...mapka w stylu filmu "Helikopter w ogniu", ale osadzona w realiach Vietnamu, tj. dużo pól ryżowych, miasto i oczywiście Huey'e (ale tylko transportowe)...

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Ostatnio edytowano 3 paź 2004, 16:54 przez Tom@s, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Ztego co wiem mozna mapki przerobic ze niema nanich pojazdow ale tez nietrzeba ich sciagac

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2004, 19:19 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
GOKU napisał(a):
Ztego co wiem mozna mapki przerobic ze niema nanich pojazdow ale tez nietrzeba ich sciagac

jeśli chodzi o mapy standardowe to wystepuje problem w stylu, że po usunięciu pojazdów lub jakiejkolwiek modyfikacji mapy przestaje się ona uruchamiać... podczas tworzenia własnej mapy można dowolnie modyfikować respawny pojazdów i nie ma z tym problemu...
...ewentualnym rozwiązaniem dla standardowych map jest tryb CUSTOM COMBAT, tzn. można powyłączać niektóre profesje, bronie, ustawić żeby pojazdy się nie respawnowały, albo zrobić sobie jaja i zamiast samolotu ustawić respawn łodzi :)

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 paź 2004, 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
wlasnie jak ustawic zeby sie pojazdy respawnowały??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2004, 10:45 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Repulse napisał(a):
wlasnie jak ustawic zeby sie pojazdy respawnowały??

1. Wszystko jest opisane w HELP -> USERS GUIDE -> OBJECT SPAWNS
...tu masz moją wersję :)
2. Po lewej stronie menu masz zakładkę Object Spawns
3. Następnie wybierasz Add Template
4. Wpisujesz nazwę np. Mi-8_Baza
5. Klikasz Team 1 Object i znajdujesz tam obiekt, który chcesz wstawić (np. Air Vehicles -> mi8)
6. W polu Team 2 Object ustawiasz to samo co w pkt. 4
7. Następnie możesz poustawiać sobie parametry "spawnu" (ja zostawiam zawsze defaultowe)
8. Klikasz OK; w podmenu Object Spawns pojawi się twój utworzony spawn (tj. Mi-8_Baza)
9. Następnie przenosisz spawn na mapę, tak jak normalny obiekt (powinien się pokazać jako pojazd, a jeżeli będzie jako kwadracik tzn. że coś źle ustawiłeś)

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2004, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2003, 14:40
Posty: 1793
Lokalizacja: Wejherowo
Z tego co wiem to mozna podmienić pojazdy np: za czołg, jeep. Robiąc to w ten sposób nie trzeba ściągać żadnej mapki a server czyta ten jeep dalej jako obiekt pod którym może znaleść się nawet mi-8 :wink:

_________________
Wilda`MZS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2004, 18:43 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
Hej chłopaki a jest już battlecraft na patcha 1.2? Bo ja z Ethanem zrobiliśmy fajną mapkę i trzeba ją tylko przerobić na nowego patcha :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2004, 21:49 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Luki napisał(a):
Hej chłopaki a jest już battlecraft na patcha 1.2? Bo ja z Ethanem zrobiliśmy fajną mapkę i trzeba ją tylko przerobić na nowego patcha :D

właśnie sęk w tym, że nie ma...
...ale mapka powinna działać bez problemów (przynajmniej tak było z poprzednimi patchami) :D ...różnica jest w tym, że nie ma obiektów z patcha 1.2 :|

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2004, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
Cytuj:
właśnie sęk w tym, że nie ma...
[ciach] ...różnica jest w tym, że nie ma obiektów z patcha 1.2


oj chyba jednak jest


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2004, 20:54 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
ooo... ja tego nie mam... mógłbyś podać linka do tej wersji Battlecrafta :?:

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2004, 20:58 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
ten battlecraft wyszedl razem z patchem 1.2 albo pare dni po juz nie pamietam...
jest na oficjalnej stronie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2004, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2003, 23:01
Posty: 424
Lokalizacja: Wawka- Imielin
http://www.battlefieldvietnam.ea.com ....:]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2004, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
a dokladniej http://www.eagames.com/official/battlef ... _update_24 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 paź 2004, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
a jeszcze dokladniej ftp://largedownloads.ea.com/pub/misc/bcv_1.2.4_full.exe


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL