ObjectTemplate.setTorque w KatyushaRocket_Engine decyduje tylko o mocy silnika rakiety.
Na lecącą rakietę działa też grawitacja. Zmiana siły grawitacji działającej na pojazd jest niemożliwa, ale na szczęście rakieta jest bronią, więc możemy do
Objects/Vehicles/Land/KatyushaRocket/Weapons.con
zaraz po linijce
ObjectTemplate.ForceOnExplosion 15
dodać
ObjectTemplate.GravityModifier CRD_NONE/0/0/0
aby na rakietę nie działała grawitacja. Najpewniej to jest odpowiedzią na to pytanie.
Natomiast właściwość ObjectTemplate.velocity obiektu FireArms to prędkość z jaką pocisk jest wystrzeliwany z tejże broni
Co do poradnika: z tego co wiem to w naszym ojczystym języku nic takiego nie jest napisane. Do niedawna istniała "oficjalna" strona o modowaniu BF1942 na PlanetBattlefield, gdzie był spis wszystkich możliwych właściwości i wszystkich obiektów, większość z opisami, ale strona przestała istnieć. Zdążyłem jednak zrobić kopię zapasową zanim strona zniknęła i teraz działa na moim serwerze:
http://dznmods.tk/mdt/index.shtm.htmlZamykanie modów w mapie jest trochę trudne, ale da się zrobić. Polega na tym, że katalogi objects, texture, sounds i standardmesh przenosisz do katalogu swojej mapy. O ile ostatnie 3 ładują się normalnie, o tyle każdy plik .con w objects trzeba uruchamiać samodzielnie poprzez umieszczenie gdzieś polecenia run. Najłatwiej w każdym katalogu pojazdu dodać plik pojazd.con o zawartosci:
Kod:
run Geometry
run Network
run Objects
run Weapons
run Physics
potem w katalogu Objects umieścić skrypt Objects.con, który dla każdego katalogu z pojazdem uruchamia
Kod:
run Pojazd/Pojazd
run innyPojazd/innyPojazd
...
I ostatecznie do init.con w głównym katalogu mapy na końcu dopisujemy
Kod:
run objects/objects
Jeśli chcesz dobry przykład, wypakuj sobie gdzieś Battle_of_Britain.rfa - tam w ten sposób dodali Ju88a, zniszczalną Fabrykę, klakson do Willisa i pewnie jeszcze parę rzeczy których teraz nie pamiętam
_________________
![Obrazek](http://dzn.unfailed.pl/static/userbaradmin.jpg)
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...