Teraz jest 12 gru 2024, 18:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 wrz 2010, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
anusus napisał(a):
Poza tym - gra jeszcze ktokolwiek snajperem na conquestach poza miastami?


No

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2010, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2009, 19:10
Posty: 345
Lokalizacja: Toruń, 4 piętro
Sorki za odkopanie, ale ostatnio ktoś mówił na serwie że M95 ma dwukrotnie większy zasięg od innych snajperek. Czy to prawda? Poza tym - czy szybę w kokpicie idzie przestrzelić powyżej 200 metrów?

_________________
Moje statystyki w BF2>>http://www.bf2stats.net/player/196867595/
Youtube>>http://www.youtube.com/user/tomeklektorpl

Stado baranów prowadzone przez lwa jest silniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2010, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Chyba nie. Dowolny karabin snajperski strzela na tą samą odległość (czyli do końca mapy?).

Tylko M95 przebija szyby w kokpicie, a odległość chyba nie ma znaczenia.

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2010, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Jest takie coś jak tracenie prędkości, i spadek kuli (upadek, czyli to spadanie, czy jak to sobie inaczej nazwiecie) każda snajpa ma inną wartość, i inną szybkość pocisku, nie chcę mi się szperać w plikach, ale wiem że były za to odpowiedzialne linijki. Ale że aż dwukrotnie, to chyba przesada...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2010, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
jest też określony czas istnienia pocisku i dla wszystkich snajperek jest on prawdobodobnie taki sam

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2010, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2009, 19:10
Posty: 345
Lokalizacja: Toruń, 4 piętro
@ Sas: Te wartości są w plikach konfiguracyjnych broni, tylko wskaż które bo trochę tego nie ogarniam ;p
@ Szczurson & Szq1: Ciekawe :) Ale z tym czasem istnienia pocisku to troszkę nie chcę mi się wierzyć.

_________________
Moje statystyki w BF2>>http://www.bf2stats.net/player/196867595/
Youtube>>http://www.youtube.com/user/tomeklektorpl

Stado baranów prowadzone przez lwa jest silniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2010, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.animationSystem1P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem1p.inc
ObjectTemplate.animationSystem3P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem3p.inc
ObjectTemplate.projectileTemplate rurif_dragunov_Projectile
ObjectTemplate.velocity 1000 prędkość pocisku
ObjectTemplate.itemIndex 3
ObjectTemplate.delayToUse 1

ObjectTemplate.create GenericProjectile rurif_dragunov_Projectile
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.createNotInGrid 1
ObjectTemplate.createdInEditor 1
rem ---BeginComp:DefaultCollisionComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultCollisionComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultDetonationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultDetonationComp
ObjectTemplate.detonation.explosionMaterial 70
ObjectTemplate.detonation.explosionRadius 0
ObjectTemplate.detonation.explosionForce 0
ObjectTemplate.detonation.explosionDamage 0
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultProjSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultProjSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultRicochetComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultRicochetComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultPenetrateComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultPenetrateComp
ObjectTemplate.penetrate.allowSolidPenetration 1
ObjectTemplate.penetrate.allowLiquidPenetration 1
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.floaterMod 0
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 1
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Point
> tutaj też jest wartość opadania, która nazywa sie chyba gravitymod jeśli nie jest podana znaczy, że wynosi 1
ObjectTemplate.collisionGroups 8
ObjectTemplate.material
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Projectile_Looping
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/1/0/0 to jest ten czas istnienia w sek i dzięki temu możemy obliczyć zasięg mnożąc prędkość i czas :D
ObjectTemplate.material 38
ObjectTemplate.hasOnTimeEffect 1
ObjectTemplate.minDamage 1
ObjectTemplate.damage 45

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2010, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 09:47
Posty: 457
Lokalizacja: w semestrze Łódź
To wszystko to Python?

_________________
http://www.bf2stats.net/player/103956414/ I of the echelon_!
Pacnij w link i załóż najlepsze, bo darmowe!, konto bankowe w mBanku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2010, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
moim zdaniem to są same wartości, odnośniki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL