Teraz jest 29 lis 2024, 04:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Squad Jumping?
PostNapisane: 1 kwi 2006, 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Malo kto chyba czytuje forum EA wiec postanowilem rozpoczac dyskusje o SJ na naszym forum :wink:

Aktualnie rzesze graczy walczy ze soba w nierownej walce o squad jumping. Jedni staraja sie wymyslec jak najbardziej hardcorowa blokade tego procederu inni natomiast probuja przekonac, ze to wazny element gry i jest konieczny do zachowania dynamizmu gry.

W telewizyjnym skrocie propozycje udupienia:
-Mozliwosc zmiany squadu TYLKO gdy sie zyje
-Mozliwosc zmiany squadu TYLKO gdy sie nie zyje(ktos "mondry" nad tym myslal :D)
-Mozliwosc wyboru squadu tylko raz, w momencie braku smierci
-Mozliwosc spawnowania sie na liderze tylko gdy jest w pojezdzie i jest wnim jeszcze wolne miejsce(tez "monda" sugestia)
-Mozliwosc ustawienia przez serwer czy ma byc 1 opcja wlaczona czy nie
-Squad Leader nie moze opuscic squadu gdy jest martwy

Osobiscie uwazam, ze poprzez zmiane infantry gra stracila na dynamizmie. Uwalenie squad jumpingu(uzywanego w 99% na klanowach a moze ten 1% na FFA) byloby kolejnym ciosem w dynamike. Tym razem duzo mocniejszym niz 1.2

Zauwazylem, ze to ta sama grupa graczy "jeczy" o zmiany w BF2. Wpierw chcieli dla realizmu zmienic infantry. teraz chca zmienic system squadow. Juz powoli zabieraja sie za kampanie commandera bo jak graja snajperem to nie moga w spokoju kampic. etc etc itd itp.

Zaczyna mnie to przerazac zwlaszcza, ze EA zdaje sie im przychylne. Aktualnie gra juz wyglada zupelnie inaczej niz w demku. Kolejne drastyczne zmiany tak pozno po wydaniu gry to IMO wielki blad. No i oszuistwo bo ktos kto kupuje gre na podstawie dema orientuje sie, ze nagle otrzymuje zupelnie inny produkt.

To tak jakby kupic Colina liczac na realizm a dostac arcadowego NFS lub na odwrot po zainstalowaniu WYMAGANEGO patcha :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 16:57 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Udupienie bunny hopperow bylo jak narazie najlepsza zmiana w gameplayu. Ja bym jeszcze w patchu dodatkowo wprowadzil zakaz zrzutu artylerii na baze (np. poprzez zakreskowanie obszaru bazy) oraz oslabil PKM-ki i wzmocnil shotguny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2005, 21:43
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa (Łomianki)
:shock: :shock: :shock:
Co za ludzie się użalają na to... Na serwreach coraz więcej osób tego używa, nawet bezklanowych (przynajmniej w Polsce). I jak na razie nie spotkałem się, aby ktoś na to narzekał. Takie rozwiązania jeszcze bardziej ograniczyłyby dynamikę niż usunięcie strzelania podczas skoku- i to nie tylko na klanówkach

P.S. Mógłbyś dać linka do tego tematu :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2006, 10:32
Posty: 441
Lokalizacja: prawie Olsztyn
To chyba ten wątek miał na mysli Lailonn: http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=20989.
Śmiać mi się chce z takich ludzi - niektórzy z forum EA (użalających się nad sobą). Głównym argumentem na NIE (czyli jestem za możliwością squad spawning/hoppingu) jest dla mnie demo bf2. W demie mogłem wychodzić i wchodzić do składu, a co mnie obchodzi że komuś sie nie podoba ta opcja. Nie podoba się to nie graj(nie kupuj bf2).

_________________
Obrazek
Free Image Hosting [xs.to]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
Jesli zmienia sklady, to pozostaje tylko `exit, bo chyba wiekszosc, jak tutaj sie to ladnie okresla, klanowcow ma ffa gleboko gdzies.
O ile ostatnio zminiejszyli dynamizm gry, to teraz by ja poprostu zabili, bo poza tym bf2 nie wyroznia sie raczej niczym.

updejt
Jesli chodzi o topic w poscie wyzej, to o czym mowa? Nawet wsrod ludzi, ktorzy na forum ea sie udzielaja, 93% jest na nie, nie ma co sie przejmowac :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2004, 22:52
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
.............jeżeli można jednym przyciskiem założyć skład to powinno się też wychodzić jednym przyciskiem.....i to wszystko co ja bym zmienił....jakbym mógł.......... :lol:

_________________
the thin red line....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 18:02 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2005, 03:49
Posty: 37
Lokalizacja: Spała
gra jest dobra jaka jest, path 1.2 zmienil troche na gorsze ale turdno. Mogliby naprawiac bledy(eryxy nadal znikaja :roll:) a nie wymyslac nowe i popracować nad zbalansowaniem, ponieważ MEC i CHRL weapons> USA

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Chodzilo mi o ten topic:
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=19198
Tam chyba wiekszosc jednak jest na tak bo i ianczej ten "problem" przedstawiono. Zreszt warlord to jeden z betatesterow i zglosil pomysl panom z EA. Z tego co pamietam byli zainteresowani...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 18:58 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Ci goscie z z forum EA mnie rozwalaja :D Czy oni w ogole biora pod uwage taka sytuacje, ze SL Lata sobie samolotem na calej planszy?? I gdzie sie beda respawnowac?? W bazie.. Gratuluje takiego podjecia szczegolnie na Clean Sweep:) Trafiaja sie tez debilni SL, ktorych w ogole nie interesuja flagi, a chodza i wala C4 po oczach wysadzajac siebie samych. Az chce sie wyjsc z takiego oddzialu i przylaczyc do innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 19:07 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2005, 03:49
Posty: 37
Lokalizacja: Spała
kolejna proba osob nieumiejacych/nieradzacych sobie z gra oslabienia dobrych i trenujacych graczy, ponieważ sami czegoś nie umieją. ehhhhh miejmy nadzieje ze EA ich nie bedzie sluchac bo wtedy ta gra poprostu stanie sie [cenzura] :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
jezeli zmiany beda szly w tym kierunku, w patchu 1.8 BF2 przeksztalci sie w strategie turową, a w patchu 1.9 dodadza w mutiplayerze opcje save/load :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2005, 12:35
Posty: 14
IMO powinnismy wrocic do 1.01 :mrgreen:
gra byla wtedy najleprza 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 20:20 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
przsoi napisał(a):
jezeli zmiany beda szly w tym kierunku, w patchu 1.8 BF2 przeksztalci sie w strategie turową, a w patchu 1.9 dodadza w mutiplayerze opcje save/load :lol:


Dodadzą jeszcze doradców którzy bedą podpowiadać co możesz zrobić :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 20:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Ja za bardzo nie rozumiem genezy tej calej ankiety, bo niby komu przeszkadza przemieszczanie sie miedzy squadami ? Chyba tylko komendantowi w wydawaniu pseudo rozkazow.

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Czesc graczy FFA uwaza to za exploit bo "EA tak tego nie planowalo" (wrozki?) Podobno czesc graczy klanowych tez tego nie chce bo wkurza ich gdy z 1 czlowieczka robi sie nagle 6. owszem to czasami zaskakiwalo(kiedys) teraz jednak bez tego nie wyobrazam sobie gry. NIe mozna przepuscic nawet 1 czlowieka bo za chwile moze byc ich 6. To wzmacnia adrenalinke i emocje nie? :}


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL