Teraz jest 25 lis 2024, 11:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Kolec, wybacz, ale nie znasz się :) jeepki to najbardziej zabójcza broń przeciwko heli - ustawisz takie dwa w odpowiednich miejscach przy fladze i każdy heli się będzie trzymał z daleka, zwłaszcza jeżeli będziesz je często przemieszczał. Jeep jest mały, trudniejszy do zauważenia niż czołg, lepiej się kamufluje i nawet bardzo dobry zespół w heli można zdjąć z jeepka czy humvee. A teraz będzie jeszcze łatwiej - i niestety, cała zabawa heli sprowadzi się do wiszenia gdzieś w ukryciu i rozwalania ciężkiego sprzętu za pomocą TV. Żadna przyjemność, na FFA przynajmniej.

Lailonn--> co do nie przejmowania flag przez heli, to się nie zgodzę :) jeżeli jest się akurat na tyłach, UAV nic nie pokazuje, to można sobie przysiąść nad flagą, wysadzić gunnera, w 10 sekund przejąć flagę, zabrać gunnera i lecieć dalej :) poza tym są też przypadki ekstremalne plus sytuacje krytyczne :) no i podlatywanie pod przejmowaną przez naszych flagę po punkcik za asystę :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
BTW - zajrzałem sobie w twój profil i widzę że na 212 godzin całościowej gry w BF2 na tym koncie aż 62,5 spędziłeś w helikopterze (to jest niemal równo 30%)
WYSOKI SĄDZIE!
NIEMAM WIĘCEJ PYTAŃ!


Nie masz co sie smiac...1/3 to duzo na rankingowym jesli wiekszosc mojej gry w BF2 to klanowki dodatkowo nie na kazdej mapie jest heli i nie zawsze MI sie udaje do niego wsiasc.


ależ ja nietwierdzę że to mało - 30% gry w heli na które zawsze czatuje kilku sępów to moim zdaniem nielada wyczyn

tylko że to świądczy o tym że przemawia przez ciebie interes tylko i wyłącznie "lotnika śmigłowego" :twisted:


Lailonn napisał(a):
Ja rowniez ci policzylem jak dlugo ty znawco pancerniakow spedziles czasu w czolgu i wychodzi 15% :lol: A tak sie sklada, ze czolgi sa na kazdej mapie :D Nie grasz tez klanowek czyli 100% twojej gry oddaja te statystyki.

WYSOKI SĄDZIE!
NIEMAM WIĘCEJ PYTAŃ!

a to akurat żaden wyczyn bo czołg jest właściwie na kazdej mapie i rzadko kiedy jest do niego kolejka (dodatkowo mam ten luksus od 3 miesięcy że wchodzę do gru pierwszy i mogę sobie przebierać w sprzęcie :P)


Lailonn napisał(a):
Cytuj:
ekhem....
widzę zę ty to byś chciał aby heli był niesmiertelny Rolling Eyes
bo chyba jedynie tak można oczekiwać 15 minut gry bez ani jednej smierci


LOL :D A dziwne bo ja nigdy nie "kisilem heli" do tego gram agresywnie apomimo to utrzymywalem sie nawet i 30-40m w heli bez stracenia ;]


tak, to dobitnie świadczy o tym że heli jest obecnie słaby i jak udupią mu kilka % HP to już nieda się grać :twisted:


Lailonn napisał(a):
Cytuj:
to mało ?


Tak jesli jeepek czyli zlom wystzrczy do zatrzymywania "najpotezniejszego" sprzetu w grze...to cos tu nie tak ;]


tak się składa że helikoptery szturmowe niesą w 100% odporne na ostrzał z broni małego kalibru
ku twojej informacji to ten CKM 12,7mm co jest montowany w czołgach na górze i jest w jeepach 4 kołowych został tam umieszczony właśnie do ostrzału pojazdów latających (helikopterów)

a to że jak to ImRo|Keyser.Soze stwierdził jeepki są największym zagrożeniem dla heli wynika z 4 rzeczy:

1) rakiety A2A jak i S2A czesto przelatują przez heli wiec sa nieskuteczne
2) niesłychać namierzania
3) niesłychać że heli jest pod obstrzałem (bzdura, może EA to poprawi kiedyś), oraz niema żadnych innych oznak spadającego HP poza paskiem pancerza
4) piloci przeważnie niepatrzą na pasek pancerza więc śmierć od CKMa bierze ich z zaskoczenia


ku waszej informacji (ogółu) zaświadczę jeszcze żę taki heli musi być rzeźnięty albo pilot musi być kompletnym matołem - bowiem jak się ciągnie serią do nieuszkodznego heli z CKMa to przegrzewa się on mniej więcej w momencie gdy cel puszcza dym (czyli zostaje mu jakieś 30-40% HP)
kilkukrotnie miałem taką sytuację na gulf of oman siekając wylatujące z bazy Mi-28 z jeepa jako specop


Lailonn napisał(a):
Cytuj:
pozatym 99% killsów z jeepa to takie co heli już dymiacy wracając do bazy przelatywał akurat obok


Znaczy ty chcesz by to heli baly sie naziemnych pojazdow a nie na odwrot tak? Aby heli zauwazony=heli martwy tak? Heli jest zazwyczaj 1 a jeepow nawet i 10. Widzisz tu pewien balans? :shock:


znowu popadasz w paranoje lotnika smigłowego :lol:
zupełnie jakby cię te 10 jeepów ganiało po mapie a ty uciekał swoim małym biednym słabiutkim helikopterkiem

operator jeepa pod ogniem z działka heli ginie w przeciągu 1-2 sekund
w tym czasie jego CKM uszkodzi takiemu heli góra 5% HP

zbyt długie wiszenie w "goracej strefie" i maniakalny pościg za jakimś biednym fragiem co kryje się w swojej chatce przy spawnie kończy się tym że ktoś cię zdejmie spod sasiedniej flagi właśnie z jeepa

jaki z tego morał ?
jeep jest za silny bo wkońcu ustrzelił to heli ? NIE ---> pilot zadługo wisiał w goracej strefie i zamało się rozglądał



Lailonn napisał(a):
Cytuj:
[samolot] ownz [heli] ownz [czołg] ownz [ludek]
jak dlamnie to proste i jednoznaczne równanie
a patch tego bynajmniej nie zmienia


I tu sie mylisz. Bo jesli ludek bedzie mogl z jeepka latwo stracic heli a jeepkow mamy 10 na mape to to rownanie jest drastycznie zmienione...

serio ? niezauwazyłem :lol:
pamiętaj że tylko poława z tych jeepków może prowadzić przeciwlotniczy ostrzał w górę i dookoła
i niestoją w kupie tylko po jednym na flage przeważnie (z których połowa jest twoja)

zresztą nawet gdyby zrobić na pustym polu tyralierę 10 jeepów vs bojowe śmigło to myślę że heli by wygrał z palcem w nocniku
to się nazywa paranoja i wyolbrzymianie sprawy wiesz ? ;)



ja na twoim miejscu niemartwiłbym się o jeepki ani to że samlot będzie wstanie przy lekkim zwolnieniu stracic heli z działka w jednym przelocie

to że akurat te metody obecnie są najskuteczniejsze w zwalczaniu heli wynika z buraka jaki nam zaserwowało EA w tychże heli własnie - ich hitboxy które czynią ostrzał z rakiet wysoce nieskutecznym

jak się zabiorą do porpawiania tego buga z przelatującycmi przez pojazd rakietami to wtedy porozmawiamy na poważnie (z wielką chęcią posłucham twojego jęczenia :P)


Ps. ciekawe jakbys się czuł gdyby przez czołg też w 50% przypadków eryx/sraw/tow i rakieta z TV przelatywała na wylot i musiałbyś je wykańczać z działka jako gunner :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Repuls wiem, ze mozna dreczyc piechote ale gunner robi to lepiej prawda? ;]

Keyser sa przyapdki, ze mozna flage przejac ale ja mowilem ogolnie a nie o "przypadkach" Sa piloci co na upartego probuja szturmowac flagi wroga i gina od eryxow...

Cytuj:
ja zostaje przy zdaniu, ze nie powinni zmieniac nic w tym co lata, , heli i tak jest trudno zestrzelic(szczegolnie bojowe), jesli lata nim
dobry pilot ,dlatego nie rozumiem cos sie tak uczepil tych samolotow Lailonn


Heli jest latwo zestrzelic przy 2 nalotach. Sprawdzalem ja lama pilot. Ustawiasz sobie bomby zeby pilotowi nie pykalo. Zwalniasz i walisz z dzialka po helim. 1-2 naloty i wybucha. Rakiety faktycznie latwo ominac ale dzialka nie bardzo...I wlasnie oto mi chodzi, ze gdy heli beda slabsze to nie beda potrzebne 1-2 naloty na heli ale 1 !!! i potem ten samolot zlockuje heli...

Nigdy nie zdarzylo ci sie byc czlockowanym przez samolot? Nie wystartujesz wtedy NICZYM. A jesli beda slabsze pancerze to juz totalnie...

Mapa Zatar Watlands(czy jakos tak) 16. Gdy np USA ma heli to przeciwnik z okolicy mostu probuje je rozwalic zanim wystartuje(co sie to udaje albo przynajmniej zjada sie heliemu 60-70% hp) teraz juz zawsze sie bedzie je tam rozwalalo...i to zauwazyl w tym topicu ktos inny a nie ze ja sie czepilem...

Kolec jak juz mowilem wiekszosc mojej gry a przynajmniej polowa to klanowki. Na klanowkach do heli strzelaja wszyscy z czego sie da. Nawet z apc i czolgow jak jest pod dobrym katem...TO, ze na FFA tak sie nie dzieje to pikus. I tu jest prolem w naszej dyskusji. Ty patrzysz przez pryzmat FFA bez zgrania zespolu a ja przez pryzmat klanowek oraz ffa ...

Juz w 1 poscie napisalem, ze udupienia heli-ok jesli to cos zbalansuje ale pancerz nie. Nie mozesz wiec mowic, ze mam jakas paranoje pilota i chce byc najlepszy. Skoro zaakceptowalem duzo mniejsza sile ognia to chyba temu przeczy nie? Z jeepkami sobie tez poradze ale po prostu boje sie, ze teraz samoloty po prostu beda bogami(a juz sa...)

Ty ciage czeiasz sie przykladow z jeepem. A odpowiedz mi cos o tych samolotach :} Skoro nowicujsz w heli nie moze utrzymac sie 15m a nowicjusz w samolocie moze bez problemu 1h(bo starczy krecic sie w kolko jak debil i rakiety nie trafia)to co bedzie teraz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 13:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
gracze klanowi mają tendencję do doprowadzania taktyki wykorzystania sprzetu do perfekcji - do tej pory to bojowy heli był tą "brutalną pieścią" teamu - więc się niedziwię że każdy wali z czego może (ja na FFA też zawsze walę do heli z czego się da ;P)

heli stanie się słabsze to wzrośnie znaczenie czołgów i APC - świat się niekończy tylko taktyka ewoluuje i gra się dalej



a co do 15 minut w heli to też można sobie polecieć gdzieś w róg mapy i tam krazyć w wąwozie całą rundę (np. dragon valley) :twisted:

edit: hej! to nie taki głupi pomysł, czemu ja o tym wcześniej nie pomyslałem :lol:


jak się zakłąda całkowite unikanie walki i nawet "ledwo ciepłych stref" to we wszystkim da się wysiedzieć 15 minut (no chyba że team wcześniej przegrał i jest się Last Man Standing ;))

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
gracze klanowi mają tendencję do doprowadzania taktyki wykorzystania sprzetu do perfekcji - do tej pory to bojowy heli był tą "brutalną pieścią" teamu - więc się niedziwię że każdy wali z czego może (ja na FFA też zawsze walę do heli z czego się da ;P)

heli stanie się słabsze to wzrośnie znaczenie czołgów i APC - świat się niekończy tylko taktyka ewoluuje i gra się dalej


O to sie nie martwie. Damy sobie rade ;]


Cytuj:
a co do 15 minut w heli to też można sobie polecieć gdzieś w róg mapy i tam krazyć w wąwozie całą rundę (np. dragon valley) Twisted Evil


To powodzenia jak chcesz tak robic dla odznak...jak sie nauczysz latac to 30m wytrzymasz bez upadku. No chyba, ze starci cie wrogi samolot...

Dalej mi nie odpowiedziales na te zagadnienia z samolotami. Odpusc juz tym jeepkom bo jak juz pisalem damy rade...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
dla samolotów różnica niewielka (chyba że zrobią coś jeszcze oczym nic niepowiedzieli)

to czy samolot zjedzie heli w jednym podejściu czy dwóch to IMO niewielka różnica

skoro samolot może sobie luzem zrobić nalot na heli i jeszcze zwolnić (lot w lini prostej poniżej max predkości - to jest chwila gdy staje się śmiertelny dla rakiet) to widać niema "ogona" i robi co mu się żywnie podoba - jak bedzie trzeba to zrobi podejście drugie i trzecie, a nawet czwarte


samolot jest tematem na dalsze patche i chyba każdy się z tym zgodzi ;)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
jest jeszcze MOZLIWOSC PRZEŁADOWANIA BRONI PODCZAS SPRINTU no zaraz przeciez to juz jest ?? o ile sie myle :oops:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 17:01 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Jest, tylko musisz najpierw wcisnac Reload a potem sprint, a patchu bedziesz mogl dac sprint i wczasie sprintu reload :D

@lailonn & Kolec:
Moze wydacie jakies streszczenie waszych wypowiedzi, albo dacie se poprstu spokoj, bo mi sie ich juz nie chce czytac!

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
Kolec napisał(a):
dla samolotów różnica niewielka (chyba że zrobią coś jeszcze oczym nic niepowiedzieli)

to czy samolot zjedzie heli w jednym podejściu czy dwóch to IMO niewielka różnica

skoro samolot może sobie luzem zrobić nalot na heli i jeszcze zwolnić (lot w lini prostej poniżej max predkości - to jest chwila gdy staje się śmiertelny dla rakiet) to widać niema "ogona" i robi co mu się żywnie podoba - jak bedzie trzeba to zrobi podejście drugie i trzecie, a nawet czwarte


samolot jest tematem na dalsze patche i chyba każdy się z tym zgodzi ;)


szczerze mowiac, to jestem bardzo ciekawy co byscie zmienili w samolotach, bo ja nic bym nie zmienial; no moze jakies male szczegoly, ktore dalyby wieksze szanse f35b i f18 na pokonanie j-10....
przeciez wszystko jest wywazone, ,,, procz umiejetnosci graczy... samoloty sa rzeczywiscie trudne do zestrzelenia ze stacjonarnych ~AA (ale nie sa nieznisczalne) i dobrze, ze tak jest.. gdyby tak nie bylo to kazda rakieta by
trafiala i samoloty stalyby sie nieuzyteczne, oprocz tego zmienilby sie diametralnie sposob gry - piloci musieliby ukrywac swoje maszyny w gorach i atakowac tylko z zaskoczenia wszelkie pojazdy (zreszta tak jak jest w rzeczywistosci,oczywiscie na gorzystych terenach), a sa moze 3 mapy, gdzie to byloby mozliwe, a co z reszta = samolot latwy kasek ??? --- nie szukajcie (Lailonn, nie wiem czy ty tez Kolec) realistyki dla samolotow, bo to niemozliwe .....

Jesli w obu teamach sa piloci o podobnych umiejetnosciach, to nie beda oni bogami mapy i nie beda mieli najlepszego k/d, bo beda sie zwalczac nawzajem, ale ty Lailon caly czas stawiasz sie w sytuacji, gdzie twoj team nie ma pilota, albo ma lamepilota , a samolot druzyny przeciwnej bedzie scigal ten twoj bojowy heli :roll: :roll: i nic z tym nie zrobisz....

to tylko gra, jak cos zmienia to i tak sie nauczymy z tym grac

pozdrawiam

ps. rozne samoloty maja rozne max predkosci, Kolec i zeby uciec od rakiety nie zawsze trzeba je osiagac (z drugiej strony nie wiem o jak duzym zwolnieniu pisales)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 gru 2005, 19:04 przez c0lon3l, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 17:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
c0lon3l napisał(a):
Jesli w obu teamach sa piloci o podobnych umiejetnosciach, to nie beda oni bogami mapy i nie beda mieli najlepszego k/d, bo beda sie zwalczac nawzajem


zresztą dokładnie taka sama jest sytuacja z heli - jak są po obu stronach w miarę równorzędni przeciwnicy, to heli przestaje odgrywać większą rolę - po zestrzeleniu przeciwnika masz tylko 15 sekund (co przy braku spottingu jest czasem wybitnie krótkim), żeby coś ustrzelić sobie na boku, a potem trzeba zasuwać pod jego resp, żeby nie pozwolić mu wystartować :>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Keyser ano racja. W kolko palcza, ze samolot gania samolot. Ale heli tez bardzo duzo czasu traca na zwalczanie siebie nawzajem...O tym juz zapominaja...

Cytuj:
to czy samolot zjedzie heli w jednym podejściu czy dwóch to IMO niewielka różnica


Z kims kto tak argumentuje nie ma co sie spierac...

To w takim razie czy heli ma 100 rakiet czy 8 to tez zadna roznica...taka sama glupia logika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 gru 2005, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
głupia logika - też coś...

ciągle gadasz jak to ten samolot cię maca i maca
co za różnica jest w takiem razie czy to będzie jedno podejście czy dwa czy trzy ?

mam wylatane trochę godzin samolotem i wiem jedno - jak nikt mi nie przeszkadza a zauważyłem wrogi heli i chcę go zestrzelić to go zestrzelę
i naprawdę większej róznicy mi tu niezrobi że będę musiał +1 raz zrobić nawrót


jak sam już przytaczałeś główny łańcuch pokarmowy pojazdów w BF2 to się niedziw że gdy równowaga na jego szczycie zostaje zaburzona to cierpi na tym odrazu i środek i dół!

pozatym gdyby niebyło w heli fiksacji hitboxów to i tak zchodziły by w jednym nalocie od 2 rakiet :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 00:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
ciągle gadasz jak to ten samolot cię maca i maca
co za różnica jest w takiem razie czy to będzie jedno podejście czy dwa czy trzy ?


ogromna bo zanim zrobie 2 podejscie ja juz moge byc gdzie indziej albo zdazyc sie naprawiac troche...

Cytuj:
mam wylatane trochę godzin samolotem i wiem jedno - jak nikt mi nie przeszkadza a zauważyłem wrogi heli i chcę go zestrzelić to go zestrzelę
i naprawdę większej róznicy mi tu niezrobi że będę musiał +1 raz zrobić nawrót


a ja jakos rzadko gine od samolotow przy 1 nalocie. Wiec dla mnie to duza roznica...

Cytuj:
jak sam już przytaczałeś główny łańcuch pokarmowy pojazdów w BF2 to się niedziw że gdy równowaga na jego szczycie zostaje zaburzona to cierpi na tym odrazu i środek i dół!


Mi nie chdozi oto by heli nie bylo tykalne przez samoloty. Dla mnie to normalne, ze jak sie upra to mnie straca...Chodzi tylko oto by balansowac CALA gre a nie tylko 1 aspekt. Na zbytnia sile i nietykalnosc samolotow ludzie narzekaja juz od dema. Ani 1 zmiany do tej pory nie bylo, ktora miala by tu cos poprawic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 01:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
Vesp3r napisał(a):

a skąd wiesz ze zwykła broń będzie coś robić heli ?


bo juz robi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 12:05 
Offline

Dołączył(a): 24 lis 2005, 12:56
Posty: 3
Lokalizacja: Chrzanów
A ja wam powiem ze sie ciesze ze wychodzi ten patch, a czas pokaze czy bedzie sie lepiej gralo czy nie:)


Mam tylko nadziej ze dadza nowa mapke:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL