Cytuj:
po trzecie, sprawa grania na starej wersji - piszecie, że jest to niewykonalne. A dlaczego? Nie bardzo rozumiem, bo mnie się wydaje, że jest to sprawa dogadania się - jeżeli fajniej się gra na starej, to dla przyjemności gramy na starej, a na nowej bierzemy udział w turniejach i tak dalej. To jest wykonalne i to bez trudu - tyle, że się tak nie stanie, bo sceny BFa nie stać na taki ruch jak sceny CSa, która w większej części olała CS:S i została przy starej wersji gry.
Juz pisalem dlaczego nie mozemy. Ani klanwocy ani FFA. Poczytaj porpzednie strony topica. Scena csa "olala" cs:s ale nie dlatego, ze jest nowy i fe bo wielokrotnie fachowe portale o CS udowadnialy, ze rozrzut broni jest identyczny jak w 1.6 itd a jedyna zmiana to grafika i fizyka(kgo obchodzi jak zwloki upadaja) problemem sa gigantyczne wymagania sprzetowe-wieksze od BF2. Wiem bo w bf2 gram na luzie a jak odpalilem cs:s to malo zebow sobie nie wybilem "potykajac sie" na mapie
Cytuj:
nikt nie miał pojęcia o tej całej masie exploitów w stylu rzucanego C4 i granatników i Lailonn może sobie powtarzać ile chce, że to było do przewidzenia.
Przepraszam bardzo. Napisalem czego EA nie przewidzialo i tam umiescilem c4 i granatnik. Faktycznie tego typu wykorzystanie nie jest takie oczywiste ale w koncu "EA ma sztab ludzi od badania rynku i wydaje na to miliony" wiec... Nie mniej jednak JA NAPISALEM TAK:
Cytuj:
Czy ciezko przewidziec, ze jesli commander zrzuci artylerie to zawsze znajdzie sie debil co w nia wbiegnie i da mu karne punkty? Wylaczajac karne punkty czy ciezko przewidziec, ze znajdzie sie debil zrzucajacy artylerie na swoich celowo?
Czy ciezko przewidziec, ze banda debili moze wbiegac pod samolot by po ukaraniu cie i kicknieciu z gry samemu poleciec?
Czy ciezko przewidziec, ze jesli wylaczymy karne punkty za miny i claymory to ludzie beda je rozstawiac masowo co zepsuje gre?
Ciezko przewidziec, ze jesli oslabimy pancerz heli to samolot z dzialka zniszczy je w 5s max?
Ciezko rpzewidziec, ze jesli bedzie mozna zrzucac jeepy to ludzie beda je zrzucac w glupie miejsca jak dachy, wrogie lotnisko etc?
Dla EA jak widac TAK.
I jak widac wymienilem rzeczy OCZYWISTE dla kazdego, ktorych to EA nie przewidzialo. I takie RAZACE uchybienia im wypominam a nie, ze ktos dziwnie uzywal c4...
Cytuj:
no i genialnie wybrali, bo taki jest przeciętny profil gracza w BF2. A EA robi grę dla przeciętnych graczy - jeżeli do tej pory tego nie widzisz, to zastanów się zanim napiszesz kolejnego sarkastycznego i wskazującego na wybitny brak pojęcia o świecie posta
To w takim razie EA jest jedyna firma robiaca gry pod "noobow". Co wiecej kazdy noob kiedys stanie sie "pr0" i wtedy zmieni front i zacznie krytykowac EA. A nowi gracze przestaja juz naplywac...
Cytuj:
czemu, kurna, Ci wszyscy eksperci wlasnej gry nie zrobia? czemu sie nie zatrudnia w EA? czemu nie sami patcha nie napisza? co za lenie!
Bo nie maja milionow dolarow? Bo nie maja umiejetnosci programowania? Bo sam pomysl to nie wszystko? Zalozmy, ze ktos zrobilby patcha, ktory poprawilby te wszystkie bugi(nie wykonalne bez dostepu do "wnetrza" gry a az tyle modderom nie pozwalaja) i co z tego? serwery rankingowe musza byc na wersji od EA natomiast serwery zwykle raczej nie wdadza sie w walke "ktory patch lepszy"
Wiele osob pisze, ze SJ to exploit. Zalozmy, ze macie racje. Z drugiej strony wielu klanowcow pisze, ze SJ mozna by uciac GDYBY nie commander, ktory wszystko widzi. Pytanie. Czy jesli Squady sa polaczone z Commanderem to nie nalezy ich "naprawiac*' jednoczesnie? Tak jak "apelowalem" aby jednoczesnie z solabieniem heli oslabic i samoloty(stalo sie inaczej i teraz heli padaja jak muchy tam gdzie sa samoloty) oczywiscie, ze nalezy. ALE EA ZNOWU TEGO NIE ROBI. Analogia. Jesli masz wilgoc na scianach to nie remontujesz sciany i patrzysz jak grzyb na nowo powstaje tylko wpierw likwidujesz powod powstawania wilgoci!
Ja na prawde nie oczekuje od EA wiele. Chce tylko by chociaz JEDEN cholerny patch poswiecony byl NAPRAWIANIU bledow a nie zmienianiu gry. Jesli nie bede musial myslec, ktory z 50 bugow mnie zaraz dopadnie to i zmiany latwiej przelkne...
Ktos tam pisal, ze BF2 to gra dla wszystkich i EA pod ogol ustawia gre anie tylko tych "pr0" Skoro jednak jest to gra dla wszystkich to i jest dla tych, ktorzy aby wygrac zrobia wszystko i wykorzystaja kazdy trik by zdobyc przewage nad wrogiem. Te miliony dolarow IMHO EA powinna nie na sztab debilnych doradcow przeznaczac lecz zatrudnic kilku ludzi od "Public Relations", ktorzy to od samych graczy dowiadywali sie co jest zle, co mogloby byc lepiej. Wynioslo by to mniej kasy...
A wiem co pisze bo przez okolo 5 lat wspoltworzylem kilka serwerow MMORPG(jeden nawet adminowalem) i zawsze kazda zmiana byla dlugo analizowana przez kilku ludzi z ekipy. Z tym, ze kazdy z tych ludzi spedzil wiele miesiecy w grze i znal jej kazdy aspekt. Dzieki temu praktycznie nic nas nie zaskakiwalo a serwer w momencie mojej rezygnacj iz funkcji byl juz najwiekszym w kraju. Tu natomiast dam sobie glowe uciac, ze gdyby wystawic ekipe EA przeciw jakiemus sredniej klasy klanowi dostaliby w dupsko az milo...
*moze ktos sie zastanawia coz to za exploit do naprawienia jest u commandera. Sa 2 ale napisze o jednym. Commander ma UAV i SCAN, ktore to pozwlaaj mu orientowac sie w sytuacji. Commander moze zaznaczac wrogow wykrytych scanem tak? Ano moze. Tak sie jednak sklada, ze moze rowniez "spotowac" na slepo. Rezultat w obu przypadkach taki sam. Po co wiec SCAN, na ktory trzeba czekac kilkadziesiat sekund? Jest jeszcze jeden fajny exploit u commandera, ktore nie chce opisywac ;P Tak czy siak dopoki commander moze widziec WSZYSTKO i wszedzie SJ jest niezbedny aby wyrwac sie z np z locka czy zaatakowac "niepostrzezenie"