Teraz jest 22 lip 2025, 01:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Meewosh47 napisał(a):
Dla EA najważniejsza jest kasa i dobra reklama.


bo to de facto takie "holywood" na rynku gier
zalewa nas masa komercyjnej szmiry wsrod ktorej raz na ruski rok da sie jakas perelke wylowic.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
Respekt Keyser, neuro i Lailonn. Miło jest poczytać wypowiedzi osób, które potrafią podać argumenty, a nie hasła jak w reklamach.
Reszta n/c.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 20:19 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
JabbaH napisał(a):
Respekt Keyser, neuro i Lailonn. Miło jest poczytać wypowiedzi osób, które potrafią podać argumenty, a nie hasła jak w reklamach.
Reszta n/c.


thx:).

btw Keys, autentycznie zaczalem sie smiac na glos, kiedy przeczytalem Twoje wypowiedzi wobec mistrzow piora typu Lipton. i dzieki za wsparcie, ja juz powoli tracilem sily.

pozytek moze z tego taki bedzie, ze jeden z drugim w koncu zrozumie jak jest swiat urzadzony i nazywanie kazdego kto ma inne poglady etykietami typu noob/lamka/pedal/komuch/PiSiak/whatever jest glupie. i ze nie zawsze sie ma racje, a swiat nie konczy sie wlasnej osobie i ew. wlasnym klanie. czemu, kurna, Ci wszyscy eksperci wlasnej gry nie zrobia? czemu sie nie zatrudnia w EA? czemu nie sami patcha nie napisza? co za lenie!

sie dziwic, ze Lepper taki w kraju popularny, jak tu mlodziez swiatla, z komputerami, a nie potrafi (nie chce?) ze zrozumieniem czyichs racji przeczytac i normalnie, zdrowo, podyskutowac - z korzyscia dla wszystkich. i to napieprzanie ciagle na ludzi, ktorzy stworzyli cos, dzieki czemu mogli spedziec 600h upojnych godzin przed monitorem. to sie w pale nie miesci:lol:


(ale mi sie zrobil esej spoleczny)

pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 20:22 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
LipToN Earl Grey napisał(a):
Meewosh47 napisał(a):
Dla EA najważniejsza jest kasa i dobra reklama.


bo to de facto takie "holywood" na rynku gier
zalewa nas masa komercyjnej szmiry wsrod ktorej raz na ruski rok da sie jakas perelke wylowic.


to ogladaj serbskie kino akcji. na pewno lepsze od tego evil holywooda calego.


pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
neuro napisał(a):
LipToN Earl Grey napisał(a):
Meewosh47 napisał(a):
Dla EA najważniejsza jest kasa i dobra reklama.


bo to de facto takie "holywood" na rynku gier
zalewa nas masa komercyjnej szmiry wsrod ktorej raz na ruski rok da sie jakas perelke wylowic.


to ogladaj serbskie kino akcji. na pewno lepsze od tego evil holywooda calego.


pzdr
neuro


hm azjatyckie lepsze :)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 20:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
klany i ich członkowie jaki % stanowią na rynku ? z 10 ? Policzyć ludzi na FFA na np. Gamesnecie i graczy klanowych i wyjdzie duża dysproporcja: dużo " noobów " lub sami gracze klanowi, ponieważ przez nich, ich zagrania turniejowe i wysoki skill powoduje, że " niedzielny gracz " wychodzi z servera. Gdy taka sytuacja powtarza się gracze odkładają grę na półkę i nie przynoszą zysków z buster-packów. Większość ludzi podchodzi do gry jako rozrywka a nie forma zarobienia pieniędzy, czy " szacunku ". Wielu do tego zmierza. Wszelkie modywikacji podstawowej wersji gry są dla graczy FFA bo i tak wiadomo że klany poradzą sobie lepiej lub gorzej w zaistniałej sytuacji. Trzeba poczekać na patcha i dopiero go ocenić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Specyfik napisał(a):
klany i ich członkowie jaki % stanowią na rynku ? z 10 ? Policzyć ludzi na FFA na np. Gamesnecie i graczy klanowych i wyjdzie duża dysproporcja: dużo " noobów " lub sami gracze klanowi, ponieważ przez nich, ich zagrania turniejowe i wysoki skill powoduje, że " niedzielny gracz " wychodzi z servera. Gdy taka sytuacja powtarza się gracze odkładają grę na półkę i nie przynoszą zysków z buster-packów. Większość ludzi podchodzi do gry jako rozrywka a nie forma zarobienia pieniędzy, czy " szacunku ". Wielu do tego zmierza. Wszelkie modywikacji podstawowej wersji gry są dla graczy FFA bo i tak wiadomo że klany poradzą sobie lepiej lub gorzej w zaistniałej sytuacji. Trzeba poczekać na patcha i dopiero go ocenić.


a czy te modyfikacje cos zmienily? czy teraz nagle wszyscy na serwie maja podobny score? nie sadze. co by nie zrobili zawsze beda slabsi i gorsi i nic na to sie nie poradzi

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Adasi napisał(a):
Noooo panowie neuro i jurgens znowu w akcji 8) :lol:

Wyobraźcie sobie granie Clean Sweep. Spokojnie bedzie mozna grac 1vs8 będąc dobrym pilotem.....
Zegnaj BF 2 :(


Gram tylko na Karklandzie :D

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 21:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
OMG. Tak dajecie czadu że nie wytrzymałem :lol:

eJay napisał(a):
Jako Freeplayowiec mowie NIE dla tego patcha, ano dlatego, ze takie exploity jak Squad Jumping to przejaw inteligencji, a nie chamstwa. To przede wszystkim czesc Teamplaya (na ktorym tak bardzo DICE zalezy ponoc), bo tyczy sie squadow. Co mi po patchu 1.3 skoro nie bede sie mogl spawnowac obok durnego leadera, ktory bedzie wiecznie ginął?


Część teamplaya powiadasz. Zapewne bez SJ go nie będzie? To że tobie ten typ nie odpowiada, nie oznacza że inni podzielają twoje preferencje. Sam dałeś przykład durnego leadera, w przyszłej wersji, i wpływ jego inteligencji na rozgrywke. Jednocześnie przekonujesz że SJ był rozwiązaniem promującym inteligencje. Mam nadzieje że nie musze tłumaczyć antynomii.

eJay napisał(a):
EA i DICE zapewne dostali duzo zgloszen na betatesty patchy. I kogo wybrali? Jakiegos chorego goscia, ktory rozegrane ma jakies 80 h online (nie ujawnie nicka, ale na forum TBF2 byla z typem rozmowa). Gosc gra raz na kozi rok, a zna potrzeby graczy lepiej niz ktokolwiek z nas. Jezeli uslyszy, ze malolaci marudza na słabe AA, to automatycznie zgłasza to DICE a ci zmieniaja mechanike gry.


Gry testuje się pod kątem bugów i balansu oraz grywalności. Bugi są wyłapywane przez pro playerów którzy jednak podlegają fiksacji na swoim sposobie gry. Nie zgłoszą oni strzelania z granatnika, delfinków, C4 z wyskoku itd. jako bugów, bo nimi nie są i będą przez testerów bez oporu wykorzystywane. Z kolei grywalność testują przeciętni userzy, czyli ludzie traktujący gre rekreacyjnie i bez specjalnego zaangażowania. Trzeba ją dostosować do ich możliwości i umiejętności. Tacy ludzie nie odkryją wspomnianych technik w związku z czym wydawca nie będzie świadomy problemu. Co do ilości zgłoszeń to kolega również myśli że cały świat się koło jego pupska kręci i jego racja jest najjejsza. No comment.

eJay napisał(a):
Błędy popelniane przez DICE to bledy elementarne. Zapominaja o tym, ze freeplayowcy kiedys odejda, a klany zostana i beda wspierac scene. Tymczasem dla EA najwazniejsi sa niedzielnie goscie na serwerach, ktorzy za rok wywala BF2 z dysku na korzysc Quake War


I w związku z tym zarabia miliony dolarów zamiast biedować i pieścić pana eJaya i kilka tysięcy malkontentów. I co z tego że wywalą za rok BFa? Zrobią miejsce następnemu tytułowi ze stajni EA. Cóż za fatalna firma :lol:

A ja się ciesze że zablokują SJ. Gra nabierze w końcu sensu, bo dla mnie to Star Trek był cały czas. Na free to jeszcze, bo ludzie nie kumaci, ale klanówki z tym grać.... Fuj. Nie dziwie się że team FH zapowiedział zablokowanie tej opcji i wprowadzenie wypróbowanego na Vietnamie spawnowania się na przenośnym obiekcie.

LipToN Earl Grey napisał(a):
a czy te modyfikacje cos zmienily? czy teraz nagle wszyscy na serwie maja podobny score? nie sadze. co by nie zrobili zawsze beda slabsi i gorsi i nic na to sie nie poradzi


Zmieniło się wiele. Dobrze wiesz jaka rzeźnia była z granatnikami. Freeplayowcy byli zwykle niszczeni prezez kilku wyszkolonych asfaltów którzy mieli KDRy 10 do 1. Teraz nie jest już tak łatwo.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 maja 2006, 21:13 przez Hynol, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 21:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Crist napisał(a):
Naszą grę napisałem w znaczeniu graczy na tym forum i nie tylko...Naprawde trudne do zrozumienia??EA wydaje patche żeby pokazać,że coś robi.EA mogła by wydać 1 patch i na to samo by wyszło.W patchach widzę jedną zmianę oczuwalną:dodanie wake'a


Ta gra jest tak Twoja jak i moja. Wieć po prostu weź pod uwagę że mogą być różne punkty widzenia.

Moje zdanie jest takie, że EA stopniowo usuwa rozmaite wynaturzenia, które stały się podstawą gry niektórych graczy i tyle.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Nie wiem jak klany wspierają np. ulubioną grę BF 1942. Jak się zobaczy drabink w Clan Base, to właściwie można powiedzieć, że klany po prostu wyprowadziły się ze swojej ulubionej gry jako pierwsi. Jak się pojawi BF 2142 to klanowicze pierwsi kupią grę płacąc maksymalną cenę.

Nie piszę aby jakoś oceniać czy to jest źle czy dobrze, tylko tak po prostu jest.

Jak popatrzycie w statystykach graczy, to w tej chwili w 1942 i FH, gra tyle samo ludzi co 3-4 lata temu. A klanów włąściwie nie ma.

Błędem jest przyjmowanie stanu obecnego za końcowy. Świat się zmiania i taka gra jak EA szuka sposobu rozwijania gier, tak by były coraz lepsze. W BF2 udało się uzyskać pewne zachowania drużynowe których w 1942 praktycznie nie było. Znacznie częściej dochodzi do współdziałania graczy, praktycznie złośliwych team killerów nie ma w porównaniu z wcześniejszymi grami.

Myślę, że EA też w pewien sposób eksperymentuje nad różnymi modelami gry, aby wykorzystać te doświadczenia w przyszłości.

Jak to mówią - psy szczekają a karawana jedzie dalej.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
neuro napisał(a):
Blood napisał(a):
Tak sobie czytam to wszystko i mi przyszła do głowy fajna (albo i nie) analogia: wyobraź sobie neuro że np. Mickiewicz napisał Pana Tadeusza w ten sposób, że na dwa słowa przypadają 3 błędy ortograficzne. Czy pomimo tych błędów nadal będzie to wybitne dzieło literatury? Tak. Czy ktokolwiek zwróciłby na nie uwagę? Wątpię - nikt by pewnie nie przebrnął przez pierwsze 2 strony. Z BF2 jest podobnie. Wspaniała gra, ale instalujesz patcha i dowiadujesz się, że masz za mało miejsca na dysku (chociaż na dysku 60GB wolnego). Odpalasz grę i czekasz minutę na zalogowanie się do jakiegoś durnego rankingu. Chesz wyszukać serwer do gry, ale połowa filtrów w przeglądarce nie działa, a i sama przeglądarka lubi się przyciąć na chwilę lub permanentnie. Można by tu jeszcze sporo wyliczać, ale nie ma sensu się powtarzać - w końcu bugom battlefielda poświęcono już mnóstwo kilobajtów. Chodzi mi o to, że EA/DICE zrobiło wspaniałą grę i jednocześnie dopuściło się w procesie jej rozwijania mnóstwa prymitywnych błędów, które są po prostu dyskwalifikujące. To tak jak ja bym zaprojektował jakąś instalację i w trakcie montażu nagle by się okazało, że rączka zaworu wypada w środku jakiejś rury. No i co? Przytnij se pan rączkę (taki patch Wink ) i będzie działać. Będzie...ale etykietka partacza zostanie. Tak samo jest z EA/DICE - przez swoje spektakularne pomyłki wielu ludzi uważa ich za partaczy i panowie od battlefieldów będą musieli baaaardzo długo i ciężko pracować, żeby rozwiać smród, którego narobili podczas patchowania BF2.



swietna analogia. dodam od siebie, ze Mickiewicz po recenzjach wydawniczych powoli poprawia bledy (ogrom materialu) ku zadowoleniu coraz wiekszej rzeszy fanow. probuje tez dodac rozdzial pt. "Jeepy na heli", ale opor fanow prowadzi do szerokiego konfliktu. niektorzy twierdza, ze ma racje, inni ze nie. czy rozdzial znajdzie sie w koncu w ksiazce? kto to wie... jedno jest pewno Mickiewicz to najlepszy poeta i kazdy go czyta. dziekujemy ci Mickiewiczu!

tez uwazam, ze EA dalo w dupe z wieloma patchami. so what? dalej chce patcha 1.3 z utrudnieniem SH.


pzdr
neuro


ale powoli zmierzamy w kierunku społeczeństwa które nie wytknie Mickiewiczowi błędów ortograficznych tylko to że pisze normalnie zamiast "|_Itvv0 Zi00m4|_iZZn0 m00ja (y0!) tY j3s7e$ j4k z|)r00wi3 i|_e Ci3 tRz3ba c3n1ć t3n tYL|<o Si3 d00wi3 ...."

to co, ziom, demokracja nie ?



zdecydowana większość klanów jest przeciw patchowi albo nie zajmuje w sprawie stanowiska
a tak się składa że to klany utrzymują znaczną ilość serverów gdzie freeplayowcy sobie hasają - serverów z których EA dostaje ładną kasę

wiele osób już to tu tłumaczyło że BF2 pomimo swojego sukcesu nosi wręcz chamsko widoczne ślady partactwa - to jest fakt

BF2 wyszedł jaki wyszedł - dodatkowo trafił na właściwy moment - stąd jego duża popularność
jednak wprowadzając takie zmiany jak te zapowiedziane w najnowszym patchu (który przecież niemusi byc ostatni) EA spowoduje że cześć graczy się z BF2 pożegna na kożyść innego tytułu

goście z DICE (którzy notabene z ostatnimi patchami nic wspólnego już niemają) wielu rzeczy nie przewidzieli - rezultatem jest gra w którą grali zarówno fani realizmu jak i fani arcade'a
teraz tą rozpiętą grupę odbiorców EA patchem przytnie z jednej strony - ale nie rozszerzy z drugiej

ja osobiście byłem za zmniejszeniem znaczenia SJ poprzez zwiększenie opóźnienia w respawnie na SL'u - ale to co zapowiedziało EA jest dlamnie całkowitą eliminacją SJ które stosowałem na FFA przy srednio co 3 śmierci (zmiana squadu)


można się rozwodzić nad plusami i minusami SJ ale niezmienia to faktu że BF2 wyszedł "z" SJ i został uznany za grę udaną - uzyskany stan równowagi w tym momencie można już tylko rozpieprzyć


a jeepy będą zrzucane na helipady nie ze złości i chęci psuca zabawy innym tylko dlatego że człowiek gra by wygrać - i w wyniku tego stosuje wszystko co dozwolone aby to zwycięstwo osiągnąć
gra w BF2 jest rywalizacją a nie WOŚP


na wielu "serverach z zasadami" lista rzeczy niedozwolonych się znowu wydłuży - teraz aby się w okienku z info pomięścić, admini chyba będą pisali co jest dozwolone bo mniej miejsca zajmie

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
po trzecie, sprawa grania na starej wersji - piszecie, że jest to niewykonalne. A dlaczego? Nie bardzo rozumiem, bo mnie się wydaje, że jest to sprawa dogadania się - jeżeli fajniej się gra na starej, to dla przyjemności gramy na starej, a na nowej bierzemy udział w turniejach i tak dalej. To jest wykonalne i to bez trudu - tyle, że się tak nie stanie, bo sceny BFa nie stać na taki ruch jak sceny CSa, która w większej części olała CS:S i została przy starej wersji gry.


Juz pisalem dlaczego nie mozemy. Ani klanwocy ani FFA. Poczytaj porpzednie strony topica. Scena csa "olala" cs:s ale nie dlatego, ze jest nowy i fe bo wielokrotnie fachowe portale o CS udowadnialy, ze rozrzut broni jest identyczny jak w 1.6 itd a jedyna zmiana to grafika i fizyka(kgo obchodzi jak zwloki upadaja) problemem sa gigantyczne wymagania sprzetowe-wieksze od BF2. Wiem bo w bf2 gram na luzie a jak odpalilem cs:s to malo zebow sobie nie wybilem "potykajac sie" na mapie

Cytuj:
nikt nie miał pojęcia o tej całej masie exploitów w stylu rzucanego C4 i granatników i Lailonn może sobie powtarzać ile chce, że to było do przewidzenia.


Przepraszam bardzo. Napisalem czego EA nie przewidzialo i tam umiescilem c4 i granatnik. Faktycznie tego typu wykorzystanie nie jest takie oczywiste ale w koncu "EA ma sztab ludzi od badania rynku i wydaje na to miliony" wiec... Nie mniej jednak JA NAPISALEM TAK:

Cytuj:
Czy ciezko przewidziec, ze jesli commander zrzuci artylerie to zawsze znajdzie sie debil co w nia wbiegnie i da mu karne punkty? Wylaczajac karne punkty czy ciezko przewidziec, ze znajdzie sie debil zrzucajacy artylerie na swoich celowo?

Czy ciezko przewidziec, ze banda debili moze wbiegac pod samolot by po ukaraniu cie i kicknieciu z gry samemu poleciec?

Czy ciezko przewidziec, ze jesli wylaczymy karne punkty za miny i claymory to ludzie beda je rozstawiac masowo co zepsuje gre?

Ciezko przewidziec, ze jesli oslabimy pancerz heli to samolot z dzialka zniszczy je w 5s max?

Ciezko rpzewidziec, ze jesli bedzie mozna zrzucac jeepy to ludzie beda je zrzucac w glupie miejsca jak dachy, wrogie lotnisko etc?

Dla EA jak widac TAK.


I jak widac wymienilem rzeczy OCZYWISTE dla kazdego, ktorych to EA nie przewidzialo. I takie RAZACE uchybienia im wypominam a nie, ze ktos dziwnie uzywal c4...

Cytuj:
no i genialnie wybrali, bo taki jest przeciętny profil gracza w BF2. A EA robi grę dla przeciętnych graczy - jeżeli do tej pory tego nie widzisz, to zastanów się zanim napiszesz kolejnego sarkastycznego i wskazującego na wybitny brak pojęcia o świecie posta


To w takim razie EA jest jedyna firma robiaca gry pod "noobow". Co wiecej kazdy noob kiedys stanie sie "pr0" i wtedy zmieni front i zacznie krytykowac EA. A nowi gracze przestaja juz naplywac...

Cytuj:
czemu, kurna, Ci wszyscy eksperci wlasnej gry nie zrobia? czemu sie nie zatrudnia w EA? czemu nie sami patcha nie napisza? co za lenie!


Bo nie maja milionow dolarow? Bo nie maja umiejetnosci programowania? Bo sam pomysl to nie wszystko? Zalozmy, ze ktos zrobilby patcha, ktory poprawilby te wszystkie bugi(nie wykonalne bez dostepu do "wnetrza" gry a az tyle modderom nie pozwalaja) i co z tego? serwery rankingowe musza byc na wersji od EA natomiast serwery zwykle raczej nie wdadza sie w walke "ktory patch lepszy"

Wiele osob pisze, ze SJ to exploit. Zalozmy, ze macie racje. Z drugiej strony wielu klanowcow pisze, ze SJ mozna by uciac GDYBY nie commander, ktory wszystko widzi. Pytanie. Czy jesli Squady sa polaczone z Commanderem to nie nalezy ich "naprawiac*' jednoczesnie? Tak jak "apelowalem" aby jednoczesnie z solabieniem heli oslabic i samoloty(stalo sie inaczej i teraz heli padaja jak muchy tam gdzie sa samoloty) oczywiscie, ze nalezy. ALE EA ZNOWU TEGO NIE ROBI. Analogia. Jesli masz wilgoc na scianach to nie remontujesz sciany i patrzysz jak grzyb na nowo powstaje tylko wpierw likwidujesz powod powstawania wilgoci!

Ja na prawde nie oczekuje od EA wiele. Chce tylko by chociaz JEDEN cholerny patch poswiecony byl NAPRAWIANIU bledow a nie zmienianiu gry. Jesli nie bede musial myslec, ktory z 50 bugow mnie zaraz dopadnie to i zmiany latwiej przelkne...

Ktos tam pisal, ze BF2 to gra dla wszystkich i EA pod ogol ustawia gre anie tylko tych "pr0" Skoro jednak jest to gra dla wszystkich to i jest dla tych, ktorzy aby wygrac zrobia wszystko i wykorzystaja kazdy trik by zdobyc przewage nad wrogiem. Te miliony dolarow IMHO EA powinna nie na sztab debilnych doradcow przeznaczac lecz zatrudnic kilku ludzi od "Public Relations", ktorzy to od samych graczy dowiadywali sie co jest zle, co mogloby byc lepiej. Wynioslo by to mniej kasy...

A wiem co pisze bo przez okolo 5 lat wspoltworzylem kilka serwerow MMORPG(jeden nawet adminowalem) i zawsze kazda zmiana byla dlugo analizowana przez kilku ludzi z ekipy. Z tym, ze kazdy z tych ludzi spedzil wiele miesiecy w grze i znal jej kazdy aspekt. Dzieki temu praktycznie nic nas nie zaskakiwalo a serwer w momencie mojej rezygnacj iz funkcji byl juz najwiekszym w kraju. Tu natomiast dam sobie glowe uciac, ze gdyby wystawic ekipe EA przeciw jakiemus sredniej klasy klanowi dostaliby w dupsko az milo...

*moze ktos sie zastanawia coz to za exploit do naprawienia jest u commandera. Sa 2 ale napisze o jednym. Commander ma UAV i SCAN, ktore to pozwlaaj mu orientowac sie w sytuacji. Commander moze zaznaczac wrogow wykrytych scanem tak? Ano moze. Tak sie jednak sklada, ze moze rowniez "spotowac" na slepo. Rezultat w obu przypadkach taki sam. Po co wiec SCAN, na ktory trzeba czekac kilkadziesiat sekund? Jest jeszcze jeden fajny exploit u commandera, ktore nie chce opisywac ;P Tak czy siak dopoki commander moze widziec WSZYSTKO i wszedzie SJ jest niezbedny aby wyrwac sie z np z locka czy zaatakowac "niepostrzezenie"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 23:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
jurgens napisał(a):
Jak popatrzycie w statystykach graczy, to w tej chwili w 1942 i FH, gra tyle samo ludzi co 3-4 lata temu. A klanów włąściwie nie ma.


tu się nie zgodzę bo tak napewno nie jest, sprawdz sobie ile osób rzeczywiscie gra obecnie...
Klanów nie ma bo nie ma sponsorów, bo nie ma turniejów--> proste
zauważ że jesli klan ma sponsora to generalnie dlatego że wtedy jego logo, skrót czy Bóg wie co jeszcze widnieje na serwrach na którch gra masa ludzi i o to chodzi
a pozatym grafika, nowe rozwiązania, postęp, stagnacja jest wrogiem wszystkiego.


neuro napisał(a):
sie dziwic, ze Lepper taki w kraju popularny, jak tu mlodziez swiatla, z komputerami, a nie potrafi (nie chce?) ze zrozumieniem czyichs racji przeczytac


Czytać jedno, godzić się drugie, twoje racje wykładane są z czysto kapitalistycznego punktu widzenia, my patrzymy na to jako gracze

Lailonn napisał(a):
dopoki commander moze widziec WSZYSTKO i wszedzie SJ jest niezbedny aby wyrwac sie z np z locka czy zaatakowac "niepostrzezenie"


to fakt, nie będzie najmniejszej możliwości wyrwać się z locka z wszechwiedzącym commanderem

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Sprawdzałem na bfstats. W FH statsuje na 4000 jak zawsze i procentowo jest tak samo.

A w ogóle to zamiast takie elaboraty pisać, to pogralibyście zanim grę zmienią i zanim sponsorzy nie przerzucą się na BF 2142 :D

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL