Moje posty są żałosne? Może powinniśmy znaleźć kogoś neutralnego, kto jest w stanie stwierdzić, czyje

Nie mam zamiaru Cię sprowokować, no bo niby po co? Po prostu stwierdzam, że zwykły szacunek do ludzi, z którymi konwersujesz wymaga zdobycia podstawowych informacji na temat dyskusji, bo i naczej ona nie ma sensu. Napisałem Ci mojego configa, to Ci nadal nie wystarcza? Nie wiem, czego jeszcze oczekujesz. FragMaster wyraźnie napisał, że na początku grał na moim, później na Defaulcie, więc czego jeszcze chcesz? Ah no tak... Sound.con, nie ma sprawy, bardzo proszę:
Kod:
rem ** Custom **
sound.masterVolume 1.0
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1.0
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1.0
rem ** Reverb and obstruction
vars.set sound-maxreverb 3
vars.set sound-reverb-steepness 1
vars.set sound-raylength 17
rem ** Obstruction when angle between listener, source and obstructing object
rem ** is 0 degrees
vars.set sound-obstruction-max 1.0
rem ** Size of listener's obstruction sphere
vars.set sound-listener-radius 0.15
rem ** Size of obstructing object (inserted at obstruction point)
vars.set sound-obstruction-radius 5
rem ** Ambient sound properties
sound.setProperty ambient-fade-time 1.3
sound.setProperty ambient-forced-fade-time 0.7
sound.setProperty ambient-indoor-obstruction 0
sound.setProperty ambient-indoor-obstruction-speed 0.08
rem ** Air absorption.
sound.setProperty airabsorption-eax-mindistance 40
sound.setProperty airabsorption-eax-maxdistance 320
rem ** Setup tinnitus. First file is the "tinnitus" sample, the second
rem ** file is the man down sample.
sound.tinnitusSetup "Common/Sound/tinnitus.wav,Common/Sound/man_down_state.wav" 1 2 4 0.88
rem ** Wind sound
ObjectTemplate.create Sound S_Wind
ObjectTemplate.lowSamples 0
ObjectTemplate.soundFilename "Objects/Soldiers/Common/Sound/soldier_wind_loop.wav"
ObjectTemplate.loopCount 0
ObjectTemplate.is3dSound 0
ObjectTemplate.stopType 0
ObjectTemplate.volume 1
ObjectTemplate.reverbLevel 0
ObjectTemplate.volumeEnvelope 0/1/0/1/0/2/0.15/0/0/1/1/0/
sound.windSetup S_Wind 30.0
rem ** Factor of explosion radius that triggers the tinnitus effect
vars.set sound-tinnitus-range 0.0
rem ** Early sample prioritization
sound.setProperty prio-k-frontback 0
sound.setProperty prio-k-rightleft 0
sound.setProperty prio-k-age 0.5
sound.setProperty prio-age-only-distance 5
sound.setProperty prio-k-distance 1.0
rem ** Distance delay
rem ** Shortest distance from listener where distance delay will be applied
sound.setProperty distance-delay-threshold 5
rem ** Delay multiplier (1 means 1/300 s/m)
sound.setProperty distance-delay-factor 1
rem ** The linear gain where playing sounds get a negative bias in the
rem ** priority. They may also be muted.
sound.setProperty max-distance-cutoff 0.015
rem ** Doppler effect. Realistic doppler effect factor is 1
sound.dopplerEffect 1
rem ** Number of MB we require from the OpenAL provider. Some native drivers
rem ** can't always give us that (Creative).
sound.setProperty required-buffer-size 90
p.s. chyba temat należy zamknąć, bo do niczego innego poza dalszym /flejmem/ nie prowadzi, ale to tylko moja prywatna opinia... nie wiem, co na to moderatorzy
