Teraz jest 3 mar 2025, 23:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 10:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2003, 21:33
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin
Piospi napisał(a):
Cytuj:
- Zmiany w zachowaniu helikopterów transportowych.


To mi się nie podoba :wink: Pewnie zmiejszą siłę blackhawka :wink:

Heh i prawidlowo.Blackhawk z pelna zalaga byl silniejszy ods amej kobry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 10:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/Engineer point farming exploits. - szto to znaczy??? jak mam rozumieć farming??? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 10:28 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Cytuj:
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.


No to zaroi nam sie od Spec Opsow dla odmiany. Ja sam po odblokowaniu drugiej broni zaczalem nim grac i rozwalalem te sprzety wrogiego dowodcy w sumie nie dla punktow a dla samej rozrywki.. a jak punkty beda to nawet lepiej (powinny byc). Teraz to beda rajdy na tyly wroga :twisted:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 10:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
A i jeszcze naprawianie sprzętu commandera przy pomocy supply crateów to idiotyzm powinien być tam niezbędny inżynier.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
chlip chlip. Grajac w Americas Army nigdy nie bylo sytuacji by po 2 miechach wyszedl patch z ponad 140 ulepszeniami i zmianami. 140 to gigantyczna ilosc i chyba bedzie to najwiekszy patch do serii BF w historii ;] Hitboxy sa dobre tylko czasem gra nie nalicza tak jak powinna(np gubi strzal) ale moze "improved server/client" to zmieni :} Ciekawe ile toto bedzie wazyc :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 11:14 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2005, 22:27
Posty: 22
no wkoncu pozbedzyemy sie nabijania pointsow przez support i meda.

_________________
http://stats.codeflow.org/awardssig/45744081


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Mogliby jeszcze zrobić coś z tym, że po wyjściu z gry proces zostaje w systemie i zzera zasoby.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 11:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Mordoklej napisał(a):
Cytuj:
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.


No to zaroi nam sie od Spec Opsow dla odmiany. Ja sam po odblokowaniu drugiej broni zaczalem nim grac i rozwalalem te sprzety wrogiego dowodcy w sumie nie dla punktow a dla samej rozrywki.. a jak punkty beda to nawet lepiej (powinny byc). Teraz to beda rajdy na tyly wroga :twisted:

dokladnie rozgrywka stanie sie ciekawsza, gdyz commander bez swoich zabawek jest jak kupa na polu...

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
najłatwiej jest wypuścić niedorobioną wersję gry na rynek a później dowalać patche które ją poprawią widać że opinia graczy jednak się liczy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2005, 14:46
Posty: 266
Lokalizacja: Sanok
Tutaj macie po polsku dla tych co nie umiom anglika:
Pod koniec sierpnia ukaże się kolejny patch do gry Battlefield 2, aktualizujący program do wersji 1.03. Autorzy obiecują długie i wnikliwe testy, aby uniknąć kłopotów z łatkami z początku istnienia gry na rynku.

Patch obejmuje już przeszło 140 mniejszych i większych poprawek. Do przeglądarki serwerów zostanie dodana lista ulubionych serwerów oraz historia tych już odwiedzanych. Wyeliminowana zostanie możliwość nabijania punktów w statystykach przez nieustanne zabijanie i leczenie przez medyka podczas całej rundy, kosmetyka dotknie także HUD gry. Trudno by wymienić wszystkie modyfikacje, jakie przyjdą z aktualizacją, dlatego też zachęcamy do zajrzenia na oficjalną stronę gry i rzucenia okiem na wiadomość wystosowaną w tej sprawie przez EA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Dodoni napisał(a):
Tutaj macie po polsku dla tych co nie umiom anglika:
Pod koniec sierpnia ukaże się kolejny patch do gry Battlefield 2, aktualizujący program do wersji 1.03. Autorzy obiecują długie i wnikliwe testy, aby uniknąć kłopotów z łatkami z początku istnienia gry na rynku.

Patch obejmuje już przeszło 140 mniejszych i większych poprawek. Do przeglądarki serwerów zostanie dodana lista ulubionych serwerów oraz historia tych już odwiedzanych. Wyeliminowana zostanie możliwość nabijania punktów w statystykach przez nieustanne zabijanie i leczenie przez medyka podczas całej rundy, kosmetyka dotknie także HUD gry. Trudno by wymienić wszystkie modyfikacje, jakie przyjdą z aktualizacją, dlatego też zachęcamy do zajrzenia na oficjalną stronę gry i rzucenia okiem na wiadomość wystosowaną w tej sprawie przez EA.

Źrodlo http://www.gry.wp.pl... :wink:

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Cytuj:
Teamkilling changes – the logic of how teamkills are tracked will be changed


To też dobra nowina :D :D

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:28 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
O tak.. zobaczymy co im z tego wyjdzie.. Szczegolnie liczenie TK za claymores i AT miny uwazam za nieporozumienie.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Do najbliższej gwiazdki pewnie zassamy jeszcze wiele patchów mniej lub bardziej udanych - to już jest nieodłączny rytuał jeżeli chodzi o gry online (przykład CS)

Ale szkoda, że tak długo będziemy na niego (patcha) czekać...

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 13:05 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 14:41
Posty: 458
Popiwram z claymorami normalnie cholera mnie brała jak mówiłem: There are some clyamores in our base a co dekle robiły oczywiście wbiegały na nie jak jakieś debile chociaż widać czaszke jak się do niej zbliżasz. :evil:

_________________
Obrazek [/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL