Teraz jest 3 mar 2025, 23:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sie 2005, 09:22 
Offline

Dołączył(a): 11 cze 2005, 10:08
Posty: 135
Lokalizacja: Grudziądz
mapa jest git,sam na niej grałem sciagnijcie naprawde warto :D
miłosz congratulations


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sie 2005, 23:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lis 2004, 17:05
Posty: 93
Lokalizacja: Ulica sezamkowa
Ej Miłosz weź zapodaj swoje gadu, mam sprawe, a nawet jak ci się zechce to piszpisz na 1137014.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 13:43 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Nio juz napisałem ( gg 1487979 ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 15:22 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2005, 12:19
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
Heh, wszelka inwencja jest super :]

A mam taki pomysł, chociaż to się będzie klóciło ogólnie z ideą Battlefielda - skoro można wyłączyć draina, czy da rady wyłączyć respawn?

Taka jedna mapka w mieście, bez pojazdów, obrona bazy, albo coś takiego. rozgrywki byłyby szybciutkie, ale jakie emocje :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Wali CS_Assault na kilometr.
Ale fajnie, to była jedna z moich ulubionych mapek.
Respownu raczej nie dałoby się wyłączyć.
Trzebaby po 5 sekundach od startu rundy wyszarzyć wszystkie flagi.
Albo ustawić czas respawnu na dłuższy niż czas rundy. Obawiam się jednak że po zabiciu wszystkich przeciwników runda nie kończyłaby się.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 16:50 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Respa moznaby było zablokować liczbąt ticketów na strone. Ale tutaj przydałby sie jakiś skrypt, który dostosuje tickety do graczy, np. 6 ticketow na strone gdzie jest 6 graczy. Taki skrypt możnaby było umieścić ale tylko w osobnym modzie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 17:07 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2005, 12:19
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław
A nie można by było zrobić tak jak masz na tej mapce co ją właśnie zroiłeś? zdobycie flagi przez atakujacyh = zmniejszenie ticketów o wszystkie i koniec rundy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 17:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Meewosh47 napisał(a):
Respa moznaby było zablokować liczbąt ticketów na strone. Ale tutaj przydałby sie jakiś skrypt, który dostosuje tickety do graczy, np. 6 ticketow na strone gdzie jest 6 graczy. Taki skrypt możnaby było umieścić ale tylko w osobnym modzie :/


W osobnym modzie można zrobić całkiem inną grę.
Prawie wszystko oparte jest o skrypty pythona.
Tylko niektóre rzeczy są wbudowane w sam silnik.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2005, 17:27 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Pewnie że tak można. Tyle że nie o wyszstkie tickety ( bo program na to nie pozwala ) tylko o 9999 ticketów - i po problemie :D Jak macie jakiś pomysł na mapke to piszcie 8)]

Ja tam sie na programowaniu nie znam i wole wykorzystac to co daje podstawka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 09:15 
Offline

Dołączył(a): 8 lip 2003, 06:20
Posty: 41
co trzeba zrobić żeby ją uruchomić w singlu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 10:11 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
A czy dalo by sie zrobic taka mapke ze jedna strona musi wywalic w powietrze jeden budynek a drfuga strona obrania ten budynek? Byla taka mapa w DC tylko juz zapomnialem jak sie ona nazywala... chodzi mi cos typu wlasnie tej mapki co trzbea bylo 3 bunkry wysadzic...

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 13:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Meewosh, a może pokusiłbyś się o wygenerowanie takich mapek jak mają serwery infantry, gdzie nie ma czołgów itp.
Tylko chodzi o to aby były serwer side only.
Czyli wieszasz na serwie i nikt nie musi nic sciągać aby zagrać w tak pozmieniane mapki.
I tak na ten przykład zrobić mapę czołgową (Zatar Wetlands z 20 czołgami po każdej stronie), Samolotową (Gulf of Oman z respującymi się jak na Coral Sea samolotami), Helikopterowa (Dalian Plant z 20 heli po każdej stronie).

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 13:53 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
Killerek_pl napisał(a):
A czy dalo by sie zrobic taka mapke ze jedna strona musi wywalic w powietrze jeden budynek a drfuga strona obrania ten budynek? Byla taka mapa w DC tylko juz zapomnialem jak sie ona nazywala... chodzi mi cos typu wlasnie tej mapki co trzbea bylo 3 bunkry wysadzic...


Weapon Bunkers :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 13:57 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Piasecznik - chętnie spróbuję :D Trzeba by było zmodyfikować jedną z istniejących map z pozmieniać respawny sprzętu. I tu leży szkopuł bo gra mogłaby to "zinterpretowac" jako oddzielną mape i wymuszać jej ściąganie. Zobacze co da sie zrobic!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sie 2005, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Prawdopodobnie taka zmiana wymaga ręcznego wyedytowania plików mapy. Nie można użyć zmodyfikowanej i zapisanej mapy w edytorze.
Tak przynajmniej było w BF42 i BFV.
Trzeba pewnie spawny porobic w edytorze, zobaczyć ich parametry i je przepisać z palucha do pliku.
Flagom przypisać po 0 punktów żeby draina nie było itp.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL