Teraz jest 29 lis 2024, 00:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
No to się miło zaczyna robić. Wreszcie poprawią AA :twisted:
Polowanie na heli czas zacząć :twisted: :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Arjen7 napisał(a):
No to się miło zaczyna robić. Wreszcie poprawią AA :twisted:
Polowanie na heli czas zacząć :twisted: :twisted:


Ustrzelic heli z AA to nawet teraz zadna sztuka. Gorzej z mysliwcami.

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Wiem, więc trzeba sobie nafarmić fragów na heli!
Po co męczyć się z samolotami? :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
Ale pewno tą J-10 znowu zostawili, co mi z tego przyjdzie, że jest słabsza? Jak i tak średniego pilota w J-10 trafic to sztuka...

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2005, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Kraków
nowy patch :D
nowe problemy pewnie będą :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
gumisksc1987 napisał(a):
nowy patch :D
nowe problemy pewnie będą :(


Ano. Ja bym zostawił tę grę taką, jaka ona teraz jest. Wszyscy się przywyczaili, grają chyba z przyjemnością, sądząc po ilości godzin, a co patch to kolejne naprawianie rzeczy, ktore nie są zepsute. Jedyne, na czym powinni się skupić, to wydajność.

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
No nie, skakanie "żabką" akurat do tej gry nie pasuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 10:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
1. :arrow: Helicopter now carry 8 missiles rather than 14 - YEEEEE
2. :arrow: TV-Guided missile now have a shorter range - YEEEE
3. :arrow: Hit points on all air vehicles has been reduced - YEEEE
4. :arrow: AA missile lock has been improved - YEEEE
5. :arrow: Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - po kiego wała?
6. :arrow: Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - YEEEE - YEEEE - YEEEE
7. :arrow: Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - a niech im tam będzie
8. :arrow: "Dolphin Diving" is no longer possible - Co to znaczy????
9. :arrow: Players can no longer jump and shoot at the same time - BARDZO YEEEEE
10. :arrow: "Prone Spamming" is now fixed - no czyli nie będzie skaczących naleśników:P
11. :arrow: "Sprint exploit" is now fixed - a o co chodzi?
12. :arrow: The Sa80 weapon has been improved - a co była kiepska???
13. :arrow: The G3A3 weapon has been improved - też nie licho złomik.
14. :arrow: Reload while sprinting has been enabled - no wreszcie at się ucieszą :P
15. :arrow: Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials - no to się cieszę.
16. :arrow: Damage decreased for the M134 - nie będzie szczęśliwych kosanek z bh :]
17. :arrow: Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use. - YEEEE

To chyba tyle najbardziej się ciesze z pozycji 3. 6. 9. i 17. 8) ale chyba najbardziej z 6 i 9. A kiedy to ma być ;) :?:
ps. @Ognacy to, że się przyzwyczaiłem i gram z przyjemnością nie znaczy, że pewne rzeczy nie doprowadzają mnie do białej gorączki i ciesze się z powyższych zmian.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
PotulnY napisał(a):
ps. @Ognacy to, że się przyzwyczaiłem i gram z przyjemnością nie znaczy, że pewne rzeczy nie doprowadzają mnie do białej gorączki i ciesze się z powyższych zmian.


Mnie też sporo rzeczy wkurza, a najbardziej dobrzy piloci myśliwców, którzy spędzają całą rundę nad moją głowną bazą. Spodziewam się jednak, ze nowy patch przyniesie nowe problemy, do których na nowo się będę musiał przyzwyczaić :-)

Np. mają zwiększyć celność SA80 (czyli L85A1). Niby fajnie, ale to oznacza, że teraz będziemy mieli na mapkach nieśmiertelnych snajperów-kamperów. Na dodatek goście z M24 nie będą już musieli się tak trudzić o headshota - na Sharqi i Karkandzie zapewne będzie po prostu kamperstwo całkowite.

Nie będzie skakania, nawet z shotgunem? To tylko oznacza, że będziemy mieli nowy gatunek kamperów: leżących z DAO-12 za kazdym rogiem na karkandzie i czekających, aż ktoś się na nich nadzieje. I tak dalej. Co zmiana, to potencjalne nowe 'patologie' :-)

Heli będzie miało teraz 8 rakietek w magazynku, ok - trudniej będzie wyrąbać z tego czołg czy mobilne AA. Ale jednocześnie ograniczą pancerz i zasięg telewizyjnych, co oznacza, że do tego AA terzeba bedzie podlecieć blisko - w tym momencie jego załoga rozwala heli choćby z działka, bo przecież ograniczyli hitpointy. Z tego z kolei wynika, że będzie znacznie większy użytek z czołgów i APC - których populację do tej pory skutecznie kontrolowały heli (a same heli kontrolowały sie nawzajem - więc nie było niesprawiedliwie i wygrywał po prostu lepszy zespół).

Nie mówię, że to jest gorzej czy lepiej, niż teraz, ale po cholerę zmieniać grę? Z grami online trzeab uważać, bo każdy błąd designu jest natychmiast wykorzystywany i psuje grę.

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
ognacy napisał(a):
Np. mają zwiększyć celność SA80 (czyli L85A1). Niby fajnie, ale to oznacza, że teraz będziemy mieli na mapkach nieśmiertelnych snajperów-kamperów. Na dodatek goście z M24 nie będą już musieli się tak trudzić o headshota - na Sharqi i Karkandzie zapewne będzie po prostu kamperstwo całkowite.


Od tego masz commandera żeby takiego kampera wskazał - później tylko wejść po drabince i ciuknąć nożem / wrzucić granat na dach / samemu ustrzelić ze snajpy i spokój :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
mogli by zmieni do jasnej ciemnej ten kolor celownika w TV gunnera...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Blood napisał(a):
ognacy napisał(a):
Np. mają zwiększyć celność SA80 (czyli L85A1). Niby fajnie, ale to oznacza, że teraz będziemy mieli na mapkach nieśmiertelnych snajperów-kamperów. Na dodatek goście z M24 nie będą już musieli się tak trudzić o headshota - na Sharqi i Karkandzie zapewne będzie po prostu kamperstwo całkowite.


Od tego masz commandera żeby takiego kampera wskazał - później tylko wejść po drabince i ciuknąć nożem / wrzucić granat na dach / samemu ustrzelić ze snajpy i spokój :twisted:


Tak, masz oczywiście rację. Problem tylko wtedy, kiedy commander sam będzie kampował ze snajpą :-)

pozdrawiam,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
To, ze nie bedzie mozna klasc sie podczas skoku to ok. Ale dlaczego nie bedzie mozna strzelac pdoczas skoku? Przeciez to jest nie normalne...Ucierpi na tym dynamika gry. Zwlaszcza, ze granatnik teraz bedzie jeszcze lepszy. Dotychczas mozna bylo wokol nadera skakac i strzelac majac nadzieje, ze nie trafi. A teraz co? Pozostaja modlitwy do stworcy ?


no wlasnie... wszyscy sie tak ciesza, ze nie bedzie, kangurow czy tez skaczacych zabek.. ale nikt nie zwrocil juz uwagi na to, ze jezeli likwiduja skoki to nalezalo by rowniez ograniczyc granatnik, aby zachowac jakikolwiek balans... Zreszta cos czuje, ze skoro maja poprawic bron AT, to zaraz zamiast gromady assaultow z granatnikami beda biegac AT... Juz chyba zdecydowanie lepiej bylo by gdyby EA nic nie poprawiala w gameplayu a skupili sie na bugach typu wywalanie do pulpitu, czy tez optymalizacji kodu gry, aby nie miala takich gigantycznych wymagan.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
1. :arrow: Helicopter now carry 8 missiles rather than 14 - w realu jest ich chyba coś koło 30 ale niech im będzie (i tak w salwie oddaje koło 8 rakiet a resztę wywalam w powietrze aby przeładować)
2. :arrow: TV-Guided missile now have a shorter range - mniej kampienia nad wrogą bazą, naziemni się ucieszą :)
3. :arrow: Hit points on all air vehicles has been reduced - ciekawe czy nadal będą potrzebne dwa trafienia z czołgu by heli spadł ? mam nadzieje że porządnie przycieli samoloty :roll:
4. :arrow: AA missile lock has been improved - tzn. szybciej lokuje czy rzadziej lokuje "swoich" ? :p
5. :arrow: Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - może wreszcie się zacznie opłacać gra supportem
6. :arrow: Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - tzn. rzadziej pocisk znika w podprzestrzeni czy więceń trafień to headshoty ?
7. :arrow: Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy - bogowie! nareszcie! mam nadzieje że poprawa będzie solidna, niech się wreszcie da coś zastrzelić z tych PMów (na pochybel DAO-12!)
8. :arrow: "Dolphin Diving" is no longer possible - eee... que pasa amigo ?
9. :arrow: Players can no longer jump and shoot at the same time - YESSsss
10. :arrow: "Prone Spamming" is now fixed - YESSsss
11. :arrow: "Sprint exploit" is now fixed - huh ?
12. :arrow: The Sa80 weapon has been improved - hmmm... ciekawe czy chodzi o rozrzut (który jest b. duzy) czy podstawową celoność przy pojedyńczym (co niebyło złe - chociaż do tego opisu z BFHQ troszkę brakowało)
13. :arrow: The G3A3 weapon has been improved - a to ci niespodzianaka... ciekawe co dokładnie zrobili, w zwiekszenie siły wątpię więc pewnie skoczyła celoność
14. :arrow: Reload while sprinting has been enabled - to akurat żadna rewelacja (do tej pory wystarczyło się zatrzymać, wcisnąć "R", i zacząć biec gdy juz animacja przeładowywania ruszyła), IMHO to krok wstecz (zmniejsza realizm)
15. :arrow: Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials - no to teraz jeszcze ciężej będzie zwiac antitankiem przed taką APC.... hem...hem...
16. :arrow: Damage decreased for the M134 - ekstra ale trochę się spóźnili, od kiedy pasażerowie nie przejmują flagi rzadko się już widuje teamy "blackhowk"
17. :arrow: Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use. - YESSSsss


generalnie pozytyw :P
teraz przydała by się lista tego co spieprzą tym patchem :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ognacy, jeżeli cię to pocieszy to:
a). Jak latam nie baserapuje na flagach nie do przejęcia i zazwyczaj wybieram stronę bez j-10 bo wtedy wiem, że coś latać umiem jak zestrzelę j-10 nie koniecznie z lamą w środku.
b). Jak snajperuje to nie miałem do tej pory problemów z trafieniem z każdej snajperki w grze w głowę stojącego lub leżącego oraz nieskromnie powiem, że trafiam co 2 strzał biegnącego pod warunkiem, że się nie zatrzyma ani nie przyśpieszy jak strzelę :) Schody zaczynają się gdy goście zaczynają kangurzyć.
Wiem , że to marne pocieszenie ale jak to zawsze bywało przy każdym paczu w końcu się ludzie przyzwyczają teraz walka może być bardziej wyrównana i skończy się, że cały server skacze i naparza z granatników.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL