Teraz jest 4 mar 2025, 19:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2005, 19:27
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
(...)C4 bez skakania mozna wyrzucac na okolo 5m(przelatuje wszerz ulice na karkandzie przy hotelu) czyli jakies 2-3 razy dalej niz dotychczas

EA chyba sobie kurde jaja robi :shock:


Ahahahaha tak sie wszyscy napinali ze przyjdzie nowy patch i znikna "przeklete" granatniki oraz "Bunny Hoperzy", a tu taka niespodzianka :lol: juz mi sie patch podoba :D teraz beda placze na forum o C4 :lol: przeszkadzaly wam granatniki :?: to teraz zobaczycie jak sie gra przeciwko komandosom i dobrze opanowanym rzutom C4 8) Moim zdaniem bron o wiele skuteczniejsza niz granatnik 8) juz sie nie moge doczekac tych tekstow "C4 noob" :lol:

A ogolnie z tym UAV to zwalili totalnie sprawe :roll: rozumiem eryxem stracic ten samolot, ale zeby jeden magazynek z karabinu :?: tragedia :roll: i z heli tez przesadzili... teraz rzeczywiscie juz skuteczniejsze beda motorowki... :roll:

_________________
"Zabił (L)egionista smoka... Smocza śmierć-rycerska rzecz"
Team SPQR | #spqr.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
Cytuj:
Granatnik z malej odleglosci odbija sie jak pileczka(to juz bylo wiadome ale tu dokladnie widac how to)

On się nie odbija. Ma pewien czas na uzbrojenie się.
Więc nie każdy nóbek będzie mógł walić sobie i komuś pod nogi.
Ale na 10m to już będzie jak zawsze 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Vat wiem co i jak...Zreszta w realu to to tak nie wyglada(zapraszam do americas army) ale nvm

Cytuj:
Narescie heli nie bedzie rzadzil na polu bitwy tak jak to bylo wczesniej. Byl wstanie zniszczyc praktycznie wszystko ( poza samolotami) przejac flage i do tego mogl kampic nad baza wroga
.

To samo moze np specops jakby sie tak zastanowic ;D

Cytuj:
Dotego byl wbrew pozorom bardzo trudny do stracenia jedynie co w zasadzie powstrzymywalo heli przed beztroska sieka to wrogie heli i tyle , bo o obronie przeciw lotniczej na dzien dzisiejszy mozna zapomniec.


Trudny do starcenia tylko dla noobow. Taka jest prawda. Jeden/dwa jeepy bez poroblemow rozprawialy sie z heli...AA zostaly rowniez porpawione(niby) wiec sumujac to z super slabym pancerzem heli...

Cytuj:
Zapomnijcie o realizmie w grze wazny jest balans bo realizm jest trudny do odwzorowania ( za duzo czynnikow).


W AA jako tako to sie udalo wiec jednak sie da choc nie w 100% ;]

Cytuj:
Lailon cos mowil ze rakiety maja za maly zasieg i ze to nie realistyczne. Moze i w rzeczywistosci maja 5 kilometrow zasiegu ale obszar dzialan to 100 (dane zmyslone chodzi o sens) kilometrow kwadratowych wiec wiesz.


Wpierw poczytaj topic potem mnie pouczaj. To co tam napisalem to byla odpowiedz co do posta 60s, ktory chce realizmu w grze i rzekomo te zmiany w heli wlasnie wprowadzaja realizm...

Najlepsze, ze piechota juz sie cieszy, pancerniaki chyba az palcza ze szczescia tylko jest jedno ALE.

SKoro heli zostaly wyeliminowane(a zostaly) to nie bedzie co mialo wesprzec piechote w walce z czolgami. Piechota bedzie bita jak pies zwlaszcza, ze nie bedzie bunny hoppa i kladzenia sie :} Na to wszystko przyleci nie tykalny samolot i rozpier***** w drobny mak :} I tak oto jakikolwiek balans w tej grze znikl...

samolot>heli>czolgi>piechota

samolot>czolgi>jeepy>heli>piechota :}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:00 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Killer20200 napisał(a):
To ten patch juz wyszedl?

Kolega nam się obudził :P :wink:
BTW: Heli ładnie udupione :) No ale nareszcie rozwala je strzał z czołgu :) Ciekawe ile m95 mu bedzie teraz zabierało :)
Lailonn: Nie wiem jak ty rozwalasz działka aa, ale najszybciej jest właśnie pociągnąć je z działka w samolocie, nawet sekunda nie minie i rozwalone jest :) No chyba że wake i ktoś siedzi na plaży albo flaga z budynkami ta "wyzej polozona" :) Tam zawsze tyle ludu... :twisted: :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
Jakos nie zauwazylem na forum linkow ani nic do tego Patcha :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Ironia Killer, ironia :lol:

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ObrazekLailonn: znowu zaczynasz? Przecież DOKŁADNIE taka sama dyskusja była toczona w innym temacie dotyczącym patcha.

Ja za bardzo nie wierzę temu filmikowi. Patch jeszcze nie wyszedł. Więc to co tu widzimy to może być tylko jego wersja build... :wink:

EA wyrazie n-razy informowalo, że dadzą wiekszy zasięg rzucania C4 apteczkami i innymi, ale za to nie będzie mozna nimi rzucac w podskoku. Na filmiku koles wlasnie to robi - widocznie to wlasnie z powodu build wersji.

To, że helikopter spada po 4 bezpośrednich uderzaniach rakietą to chyba nikogo nie dziwi. :shock: Tak być powinno!

To że zaczyna się palić po jednej serii z CKMu prosto w silnik też mnie nie dziwi. Nie zapominajmy, że helikopter tez na różne hit-boxy. Wątpię, żeby zaczął się poalić po takiej samej serii w szybę... :wink:

UAV rozbijajacy sie o komin i wybuchajacy po jednym magazynku z M4 to rzeczywiscie zatrwazajacy widok... :shock: ale ufam, że to poprawią do czasu wypuszczenia patcha...

BF2 nie jest realistyczna gra. Gra nie ejst realistyczna jesli 3/4 pojedykow to 1vs1 z odleglosci 5 metrów... i kiedy trzeba w kogos wpakowac pół magazynka... Zapraszam do wypróbowania PROJECT REALITY

PS. Powiedzialem na temat tego filmiku wszystko co mialem do powiedzenia, prosze ze mna nie dyskutowac. 8)

PS2. JEszcze w sprawie granatnikow. Poza dodaniem czasu uzbrojenia granatu EA mowilo o zmniejszeniu promienia jego razenia, wiec niekoniecznie na te "10 m" bedzie tak samo efektywny jak teraz...

EOT z mojej strony

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
:) no bo sie zdziwilem bo gram na 1.12 i wszedzie on jest a on mi wyjezdza ze juz jest 1.2 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:10 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
Jako pilot heli, odnośnie zmian:

- jeden strzał z czołgu - ok. niech będzie jakoś sobie poradzę.
- dwa strzały AT - ok. będę bardziej uważał.
- większa wrażliwość na ostrzał z dżipów - IMHO, minus ! już teraz cheli jest na taki ostrzał dosyć wrażliwe.
- zmniejszenie zasięgu TV - zależy jak bardzo, ale przy trzech powyższych zmianach, minus !
- "heli wybucha po 4 rakietach z wrogiego cheli" - zmniejszy to emocje podczas walk powietrznych, zdecydowany minus !

Ale to wszystko jest dla dobrego pilota do "przetrawienia". I jeśli dzięki temu, będę mógł częściej latać (mniej chętnych do latania), to jestem za.

Natomiast prawdziwy problem będzie jeśli działka w samolotach będą łatwiej ściągać heli. Jeśli tak się stanie, to każdy średnio latający gracz, będzie bez problemu ściągał śmigłowce. I to byłby koniec bojowego heli, jako istotnego "instrumentu" do przechylania szali zwycięstwa na swoją stronę.

Co do UAV, zgadzam się z przedmówcami. Jeden magazynek z broni ręcznej na stroncenie ? Beznadzieja.


Radek255 napisał(a):
Narescie heli nie bedzie rzadzil na polu bitwy tak jak to bylo wczesniej.


Tak, bo od teraz rządzić będą samoloty, które notabene już rządziły, tyle, że trzeba było bardzo dobrego pilota. Teraz natomiast, wystarczy zwykły średniak.

Radek255 napisał(a):
w grze wazny jest balans


Gdzie będziesz miał ten swój balans ?

Radek255 napisał(a):
bo o obronie przeciw lotniczej na dzien dzisiejszy mozna zapomniec.


A co do skuteczności AA, to zestrzelenie heli nie jest może banalne, ale na pewno o wiele prostsze niż zestrzelenie samolotu.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lut 2006, 19:24 przez werewolf, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Nie zapominajmy, że helikopter tez na różne hit-boxy. Wątpię, żeby zaczął się poalić po takiej samej serii w szybę...

Wolałbys zeby po serii w szybę ginął gunner i pilot, a heli leciii... Też dobre by było :)

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek
Dumch napisał(a):
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Nie zapominajmy, że helikopter tez na różne hit-boxy. Wątpię, żeby zaczął się poalić po takiej samej serii w szybę...

Wolałbys zeby po serii w szybę ginął gunner i pilot, a heli leciii... Też dobre by było :)
Kurde obiecywałem sobie, że nie będę już pisał w tym temacie!... :lol:

Wolałbym, żeby po serii małego kalibru w szybę powstawały odpryski.
Z większego kalibru, żeby ginął ten który dostał, a drugi musiał lądować awaryjnie*. 8) ale jak juz powiedzialem BeeF2 nie jest grą realistyczną i nie będzie. Niektóre mody, jak np. PROJECT REALITY (left-click na mojej sygnaturze) roba grę bardziej realistyczną ale nadal nie realistyczną... :roll:


*Od kogoś ostatnio usłyszałem:
"Po co lądować uszkodzonym helikopterem?! można przecież skoczyć na spadochronie!" :lol: :lol: :lol: Skacz z wyskokości 3 piętra na spadochronie... :twisted: a wcześniej jeszcze wyskocz z kabiny nad którą masz śmigło... :twisted: BTW sprawdźcie to:
:arrow: http://www.flickr.com/photos/cliftonfhi ... t-1044850/
Cytuj:
Our pilots flew low as crap just for shits and giggles, even had to duck once. This Apache is blazing by at like 100mph, maybe 10 feet off the ground.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
Cytuj:
Our pilots flew low as crap just for shits and giggles, even had to duck once. This Apache is blazing by at like 100mph, maybe 10 feet off the ground.

Znajomy robił podobnie na Mi-2 służących do gaszenia lasów. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2005, 11:43
Posty: 63
Lokalizacja: Zielona Góra
Killer20200 napisał(a):
To ten patch juz wyszedl?


Nioo. Wyszedł i go wcięło :lol: . EA wpadła w panikę, opóźniła jego upublicznienie o kilka tygodni do czasu, aż się znajdzie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Lailonn moj brat gra pod innym nickiem :D
slyszalem ze jest jakis 60s i ze dobrze gra.
ale nie mialem przyjemnosci go sprawdzic.

co do tematu to byl inny niz realizm bfa
wiec po co znow o tym gadac setny raz.

jak zginiesz to powinni ci konto zamykac i blokowac cd-keya bys juz wiecej nie mogl grac w bf,w koncu zyje sie tylko raz.
to bylby realiz absolutny:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 20:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2006, 20:56
Posty: 233
Lokalizacja: .....
Mnie interesuje kto robił ten film i jakim cudem miał już patcha 1.2??To jest ciekawe :) Wrażliwość heli jest po prostu porażająca,porażająca ludzie nie no kilka strzałów z ckm od zwykłego dżipka i już koniec zabawy?? Nastepnie faktycznie zmniejszają sie emocje walk powetrznych 4 strzaly koniec?? Co prawda w 1.12 trzeba było 2 magazynki władować co było denerwujące ale teraz 4 strzały?? Kolejnym minusem jest odbijanie od ziemi granatnika,walne w ziemie i pozniej odbije się w góre i w powietrzu wybuchnie.To mi przypomina wyrzutniki piłek w basketballu jak na treninagach są te wurzutniki z piłkami to teraz granatnik to po prostu tak jakby rzucił człowiek tylko że z wieksza siłą :| Lol boże,zestrzelenie uav jednym magazynkiem ciekawe czy Mp5 ktore ma niskie obrażenia też by zestrzeliło UAV mam nadzieje że ten co nagrywał ten film to miał jakąś wersje alpha tego patcha,normalnie może napiszmy list o tym aby to naprawić :lol: C4 to już jest coś bo nareszcie troche realizmu bo według tego to wynika że w bf2 są jakieś mięczaki które umią najwyżej C4 podrzucić sobie pod nogi :roll: Narazie negatywnie oceniam tego patcha

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL