90s napisał(a):
Nie Dumch

Bf2 to moja pierwsza gra z tej serji.
wiec nie mialem mozliwosci tez nigdy grac w FH
ale jak widze co sie dzieje w FH2 to najchetniej juz dzis bym olal te patche,statsy i cale bosterpacki
bo gra sprawia wrazenie stabilnej,przemyslanej i calkowicie innej od tego z czym mamy teraz do czynienia.
i moze to moje mylne wrazenie po zobaczeniu paru screenow ale jak widze co sie szykuje to chyle czola przed tymi ludzmi i rozumiem dlaczego prace tak dlugo trwaja.
Miejmy nadzieje że takie właśnie będzie FH2 – nadziej graczy są ogromne i sądzę że twórcy czują tą presje. BF2 zabrał wielu graczy FH, część po pierwszym zachwycie wróciła, niestety jednak wiele klanów przeszło w stan spoczynku. Obecne FH 0.7 jest ogromne, ale są także tego pewne wady – wiele niekonsekwencji, tak jak by był to zbitek map fanów (raz kit AT ma 2 bazooki, a raz 4, czasem można wsiadać do czołgów, czasem nie). Widać to szczególnie na nowych mapach. Najprawdopodobniej twórcy skupili się już na FH2 i zaimplementowali nowe rozwiązania, ale nie usystematyzowali ich na starszych mapach. Część innowacji jak celowniki 3D broni miały za zadanie, chyba dać przedsmak FH na BF2, bo w BF1942 zupełnie nie zdają egzaminu. A niektóre są po prostu na krawędzi możliwości enginu gry jak nowa balistyka uwzględniająca kąty nachylenia pancerza, co owocuje takimi cudami jak to że ciężarówka czasem przechodzi bez szwanku spotkanie z pociskiem z działa czołgowego, bo gra wyliczyła że pocisk zrykoszetował… Teraz twórcy zapowiadają że skupią się na dopracowaniu moda kosztem ilości pojazdów/lokacji. W efekcie pierwszy ma się ukazać afrykański teatr działań. Cóż trzymam kciuki za twórców i życzę nam wszystkim jak najszybszego spotkania na piaskach pustyni w FH2.
