Teraz jest 5 mar 2025, 03:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 20:54 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Jesli chodzi o zmiany to J-10 z hitboxem jak w F-35 poprawiłoby zabawę moim zdaniem. Powinna byc rownowaga pomiedzy samolotami tak jak jest rownowaga pomiedzy czolgami. No ale to moje 2 grosze.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 22:20 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
bibol napisał(a):
Privateghoul napisał(a):
Bibol- Cóż komander i tak jest wystarczająco zmodyfikowany, nie ma alty i pojazdów (aż za bardzo oczywiste), jeżeli po obydwu stronach jest (albo i nie ma) kommandera, wtedy jest najlepsza rozgrywka.


No tylko ze jezeli jest wlaczone UAV i komander spotruje to gra sprowadza sie jedynie do tego ze leci sie na pale czyli tam gdzie jest najwieciej czerwonych kropek i rzuca sie granty. A tak jak nie ma tego choplerstwa nad glowa to mozna pokombinowac wysilic sare komorki , mozna postarac sie wciagnac wroga w jakas pulapke, badz przesilizgnac sie niepostrzezenie i w ten sposob zaskoczyc itp.


Hmmm... Masz rację Bibol. Chociaż z komendantem debilem, za bardzo się nie pogra, szczególnie kiedy ten będzie biegał i ginął co chwilkę. Ew. można zakampić na sprzęcie i wysadzać co chwilę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2007, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, 04:52
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Wywalić UAV, zostawić tylko enemy spoted.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2007, 02:30 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2007, 01:14
Posty: 91
Lokalizacja: "Na Wspolnej"
graczy bym zmienil :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2007, 02:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2004, 21:17
Posty: 312
Lokalizacja: Kraków
przez takich ludzi nie ma squad jumpingu nie ma bunny hopingu sa zato unlocki i claymory ktore wybuchaja ze zboczonych odleglosci, przez to bf2 smierdzi jak nigdy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2007, 12:12 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2006, 14:45
Posty: 30
Lokalizacja: Nie wiem
Rzuciłem tylko temat, to co napisałem nie miało być konkretnym rozwiązaniem (kolejki). Ja wiem, że na większości serwerów jest zasada "pierwszy czeka - pierwszy wsiada", ale nie zawsze chce mi się "skarżyć" adminowi, że ktoś mi zabrał sprzęt, bo w tym czasie można zginąć. Co do alarmu przy nalotach, oczywiście ten pomysł nie spodoba się lotnikom...
ANTIK z tego co wiem, to nie są rankingowe serwery.

Przy okazji przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Transportowe heli, to mięso armatnie, więc może przydałyby się jakieś samoloty transportowe. Problemem może być jednak to, że nie startują z lotniskowców...

Wg mnie programiści za mało wzięli pod uwagę, że na otwartych serwerach będzie grał zlepek ludzi, dla których zorganizowana akcja czy wypełnienie rozkazu komendanta/dowódcy jest na ostatnim miejscu, natomiast najważniejsze jest nabijanie statystyk. Może, gdyby premię x2 za zwycięstwo w rozgrywce, dostawała cała wygrywająca drużyna (a nie tylko komendant), to wtedy wyglądałoby to inaczej.
Nie ma nic gorszego niż komendant idiota albo dzieciak, który zamiast pokazywać np. słabo bronioną flagę, uparcie wysyła UAV w miejsce gdzie jest walka i wszystko jest jasne. Są też tacy, którzy nie pokazują snajpera, bo uważają, że nie ma sensu skoro jest tylko jeden...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 mar 2007, 09:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Oprawa graficzna jest piękna, co więcej - za piękna. Jest poprostu zbyt cukierkowa.
Mnie osobiście podobał się klimat w Operation Flashpoin. Żołnierza trudno było dostrzec ze 200 czy nawet 150m na tle wzgórza.
Już nie mówię o takich co leżą plackiem i się nie ruszają - tu ukłon w stronę snajperów. Świetnie było to rozwiązane w BHD - strzelec wyborowy po kilku sekundach leżenia stawał się "półprzezroczysty" co dawało efekt kamuflażu na dalszych odległościach mimo, że z bliska można go było zobaczyć.

Ale cóż. Czcze gadanie... :roll: [/i]

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL