Teraz jest 23 lut 2025, 00:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 9 lip 2009, 19:04 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2007, 11:54
Posty: 51
a ma ktoś defaulta :?: , bo szukam i nie mogę znaleźć, dałem ten cfg na pierwsze dwa akapity ale bez dzwięku broni nie da się grać.
Szkoda że nie da się wyciszyć nadgorliwego komendanta, czasem potrafi zepsuć całą zabawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 9 lip 2009, 19:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lut 2009, 18:17
Posty: 220
Możecie pokazać ten sposób na ominięcie MD5? Z plackowego conquesta lecę często za usersettings. Sprawdziłem folder, a pliku nawet nie było. Skopiowałem z drugiego systemu (gdzie mnie nie kopie) i dalej to samo. Nigdy nic nie zmieniałem tego pliku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 9 lip 2009, 19:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2008, 14:47
Posty: 130
Lokalizacja: Łódź
dałbym Ci, ale nie wiem czy moge na tym forum* zreszta google.pl i zaraz sam bedziesz miał ;]







*przez chwilę poczułem się jak pro xD

_________________
I gdzie choć jeden jest WIDZEWIAK, tam jest cały, wielki WIDZEW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 9 lip 2009, 19:58 
Offline

Dołączył(a): 18 lut 2009, 13:11
Posty: 155
Cudelf napisał(a):
a ma ktoś defaulta :?: , bo szukam i nie mogę znaleźć, dałem ten cfg na pierwsze dwa akapity ale bez dzwięku broni nie da się grać.
Szkoda że nie da się wyciszyć nadgorliwego komendanta, czasem potrafi zepsuć całą zabawę.




rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 0.5
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.5

rem ** Reverb and obstruction
vars.set sound-maxreverb 1
vars.set sound-reverb-steepness 0.55
vars.set sound-raylength 17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 9 lip 2009, 20:09 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
sswisstak napisał(a):
Możecie pokazać ten sposób na ominięcie MD5? Z plackowego conquesta lecę często za usersettings. Sprawdziłem folder, a pliku nawet nie było. Skopiowałem z drugiego systemu (gdzie mnie nie kopie) i dalej to samo. Nigdy nic nie zmieniałem tego pliku.


Sprawa jest prosta. Wyłącz Battlefielda 2, skasuj Usersettings.con i włącz BFa i wejdź na serwer. Kicka nie dostaniesz, bo gra wygeneruje sobie na nowo ten plik. Niestety z Sound.con to nie działa ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 10 lip 2009, 10:26 
Offline

Dołączył(a): 2 lip 2009, 09:43
Posty: 26
Panowie ja zmieniłem przypadkiem
Z:
Kod:
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 0.5
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.5


Na:
Kod:
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 0.9
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.0


I nie było słychać spotowania, silinka odrzutowca itd, więc spróbujcie tej linijki nie zmieniać
Kod:
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 10 lip 2009, 10:35 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2007, 15:29
Posty: 136
Przypadkiem :D

_________________
one shot, one dust


http://www.youtube.com/user/gumen


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Komendy
PostNapisane: 10 lip 2009, 13:14 
Offline

Dołączył(a): 18 lut 2009, 13:11
Posty: 155
K4PeK napisał(a):
Panowie ja zmieniłem przypadkiem
Z:
Kod:
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 0.5
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.5


Na:
Kod:
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 0.9
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.0


I nie było słychać spotowania, silinka odrzutowca itd, więc spróbujcie tej linijki nie zmieniać
Kod:
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 0.5



To ja mam takie pytanie: jak się zmieni na 1.0 to będzie słychać te silniki odrzutowców itp.? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL