Teraz jest 5 gru 2024, 04:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 maja 2010, 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 09:47
Posty: 457
Lokalizacja: w semestrze Łódź
<ironia>I jak tu nie nawrzucać Amerykanom jak tacy liczą opad pocisku bazując na wadze </ironia>
A ja mógłbym sobie co nieco obciąć bo jestem w 100% pewny, że bullet trop w tej grze jest i trzeba mocno korygować np. strzelając na granicy widoczności na Wake.

_________________
http://www.bf2stats.net/player/103956414/ I of the echelon_!
Pacnij w link i załóż najlepsze, bo darmowe!, konto bankowe w mBanku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 11:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2010, 19:50
Posty: 14
Owszem bullet drop jest, ale tak mały że w większości snajperek wystarczy dosłownie o kilka pikseli podnieść celownik, a w M95 jest tak mały że praktycznie niezauważalny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 12:30 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Bullet drop jest... wejdź sobie np. na najwyższy komin na FuShe, M@THEV, i spróbuj strzelać do nieruchomych ludzi na odległej fladze. Na mapce nie ma mgły to łatwo będzie sprawdzić

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 09:47
Posty: 457
Lokalizacja: w semestrze Łódź
@P4ra - pomimo, że drop jest mały to jest wystarczająco duży żeby brać spore poprawki przy strzelaniu do ludzi leżących daleko lub gdy celujemy w głowę. Cały czas mówię to tych największych odległościach dotyczących serwerów snajperskich.

Swoją drogą M95 nie wiem czy ma drop mniejszy czy to może sprawa grubego celownika który może trochę zamazywać obraz faktycznego opadu kuli.

A co do strzelania z komina to znaczenie ma również różnica wysokości. Kiedy strzelamy z ziemi w górę, do tango na kominie to już chyba trzeba dużo wyżej podnieść celownik.

_________________
http://www.bf2stats.net/player/103956414/ I of the echelon_!
Pacnij w link i załóż najlepsze, bo darmowe!, konto bankowe w mBanku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
Przesunięcie na poziomie paru pixeli. Co ciekawe każdy strzal idzie dośc znacznie inne miejsce.

Znając bf'a prędziej był bym w stanie się zgodzić, że to błąd gry ten cały "bulletdrop" aniżeli zamierzone działanie DICE: )

Z resztą ten bulletdrop w bf'ie nijak sie ma do pingu, i dziwnych hitboxów.

http://www.youtube.com/watch?v=_PGF09XMbQI&feature=fvst

Najlepiej jakby sie Mordoklej wypowiedział na ten temat ; ) Który tutaj juz raczej nie zaglada.

Do tego nie zapominałbym o ekstrapolacji, jak dla mnie bulletdropa w bf'ie nie ma. Jest za to w wookie snipers mood.

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
M@TH3V napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=_PGF09XMbQI&feature=fvst

I co z tym? Dragshoty, ale niektore to rzeczywiscie, jak z "wanted".
Podkrecanie kuli? :lol:
Te "Piksele" w bf sa ostro zj**ane...
Na kubrze najczesciej, kampie sie przed mostem i widze typa dosyc daleko ode mnie jak lezy przodem.
Nie moge namierzyc, bo mi celownik przeskakuje z piksela na piksel, delikfent akurat jest miedzy nimi, fail no bo nie strzele, bo go splosze.
Bulet drop? Hell yeah, jest. Kiedys jako nieogarniety sniper wystrzelalem prawie caly magazynek na kubrze strzelajac do kolesia, ktorego glowa miala rozmiar tej kropki :arrow: .
Podnioslem celownik o dobry centymetr i co? ; >

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 15:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
To teraz pobaw sie w configu ekstrapolacją i zobacz co się stanie.

Dla mnie bd w bf ogranicza się do takiego prostego wyrażenia: extrapolacja = bullet drop.

http://www.youtube.com/watch?v=FhvQgrJVXOA choc jest jeszcze ten ciekawy filmik. Ale jak juz mowilem, dla mnie ekstrapolacja jest bullet dropem. Wątpię by były jakieś skomplikowane linie kodu okreslajace wilgotnosc powietrza, sile i kierunek wiatru, grawitacje na wake'u i na gulfie, nerwice snipera i inne rzeczy.

Choć może sie myle.

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2010, 19:50
Posty: 14
Drag shot? Hm.. Kiedy gram zawsze chce być pewny że pocisk trafi tam gdzie ma trafić na 100%, zawsze robię krótkie "przymiarki" i strzał. Ale nim gram rzadko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 15:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Jak chcesz byc pewny to wez rure, ubaw po pachy. :lol:

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2010, 19:50
Posty: 14
Mnie Eryx/SRAW nie bawi :P Największy mam ubaw gdy zabije jakiegoś snajpera z RPG :) w Special Force


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Maczew, czyli jak zmienię ekstrapolację w pliku o którym myślę, to będę miał hitboxy na pół ekranu? :D

Do tematu. Bd jest, ale tak mały że prawie niezauważalny (za wyjątkiem na prawdę dalekich strzałów).
http://www.youtube.com/watch?v=8pRm_mvFhtY 3:02 nie za bardzo podniósł ten celownik ponad jego głowę... Strzał był prosto w łeb i tam też pocisk trafił. Ogromny bullet drop, nie ma co. Wg. mnie w tej grze nie ma co omawiać pojęcia jakim jest bd, gdyż jest on tak niezauważalny, tak jakby go nie było.

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Bo itak 3/4 graczy gra na karkandzie, gdzie nie strzelas sie z odleglosci dlaszej niz ~100m..

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2010, 23:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 09:47
Posty: 457
Lokalizacja: w semestrze Łódź
M@TH3V wytłumacz mi co ty tak zrzędzisz o tej ekstrapolacji? Znaczna większość graczy sugeruje, że bullet drop jest. Czy jest istotne przez co jest wywołany? I tak ciekaw jestem dlaczego akurat zjawisko podobne do bullet dropu miało by być wywołane ekstrapolacją? Przecież zakładając, że twórcy chcieli aby tor pocisku był linią prostą to choćby nie wiem jak to liczyć to ni chu chu z ekstrapolowanej linii prostej przejdziemy w parabolę. No chyba, że obliczenia są tak mocno zmiennoprzecinkowe, że bazują na granicy zakresu liczb.
Mi tu bardziej interpolacja pasuje ale akurat nie wiem jak to dokładnie wygląda ten problem lokalizacji w grach.

_________________
http://www.bf2stats.net/player/103956414/ I of the echelon_!
Pacnij w link i załóż najlepsze, bo darmowe!, konto bankowe w mBanku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2010, 08:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2007, 09:19
Posty: 2025
Interpolacja to raczej na pewno nie : ) Tu chodzi o przewidywanie toru lotu pocisku :arrow: ekstrapolacje.
Ale kodu gry nie rozkladalem wiec przy swoim za wszelka cene nie bede obstawał.

Cytuj:
Maczew, czyli jak zmienię ekstrapolację w pliku o którym myślę, to będę miał hitboxy na pół ekranu? :D


Nie.

_________________
http://www.animalsmatter.org/

-Brak Dzwieku w komputerze po formacie kompa !
-może powiedz jaki masz system?
-Ja mam taki sam procek więc jest wielkie prawdopodobieństwo że XP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2010, 23:53 
Offline

Dołączył(a): 14 lis 2008, 13:18
Posty: 136
Jak ktoś chce zobaczyć jak wygląda BD w grze, zapraszam do gry: "Delta Force: Helikopter w ogniu".
Stara gra, ale snajperki świetne, no i jest dużo snajperskich serwerów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL