Te punkty "dodatnie" są bardzo śliską sprawą , można dostać je za uleczenie sojusznika , ale minusowy score "zdobywa sie o wiele "łatwiej" . Od jakiegoś czasu podobna punktacja , jest standartem w produktach EA Games . Nie wiem jak zostanie to zorganizowane w BF 2, ale w MOH;PA "wycie " za sanitariuszem spowodowało , że wyłączam dzwięk w grze

. Co lepsze! Podniesienie plecaka po "zabitym" wrogu ( chodzi mi o zmiane klasy) nie powoduje , że jesteś tak szybki np; w leczeniu jak orginalny właściciel

.Czyli wolniej leczysz , czy też rozminowujesz ...Poniał ? W miare jednak postępu gry zdobywając punkty dodatnie masz dostęp do coraz celniejszych broni i tak zdarza się , że sanitariusz biega z najcięższą bronią ( no i najcelniejszą

) , a dodatkowo ma 125 punktów życia ( tu chodzi o przenoszone apteczki

). Tyle jeśli chodzi o tą gre . Wracając do tematu , jeśli w bf 2 doda się do tego możliwość wezwania bombardowania ( bo podobno w grze będzie taka możliwość )czy to ze strony współgraczy , czy też komputera ( chodzi mi o funkcje dowódcy) , to społeczności klanowe będą miały poważny orzech do zgryzienia

, w przypadku starcia z graczem dłużej przebywającym na serwerze ( i cholera jeśli tak ma być to niech tak będzie

) Ale zapowiedzi , plany i pobożne życzenia zweryfikuje życie

gdzieś w okolicach wiosny
P.S kiedyś wypowiadałem sie w podobny sposób o BF. Vietnam . Jeśli usłysze od kogoś "jasnowidz" jak w tamtym przypadku , to zaczynam grać w Lotto
