Teraz jest 14 maja 2025, 04:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:18 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
Piotr3k napisał(a):
Sorka jesli bylo to pytanie, po czym poznac, ze kogos trafilismy ? (jest jakas krew czy celownik sie zmienia ?) zwlaszcza z dalszej odleglosc


jest tzw hit indicator, czyli przy celowniku pojawiaja sie dodatkowe 4 ramiona i wyglada to tak jaby taki "X" z celownikiem :) Mam nadzieje ze zrozumiesz :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Już dzieki samej grze zespołowej gra zarządzi.Zwłaszcza że każda klasa jest potrzebna i każdy będzie miał coś do zrobienia.Skończy ci sie ammo wzywasz gościa,chcesz naładować hp wzywasz medyka itd.Piekna sprawa moim zdaniem. :D

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:35 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Może to troche niehonorowe ale czy lezacego i czekajacego na meda mozna dobic ? Jezeli tak to czy tylko defibrylatorem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:57 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
Garet napisał(a):
To co odkrylem na jednej z map wczoraj latajac samolotem jest niesamowite i pokazuje geniusz ludzi z Dice!
Lece sobie najzwyczajniej w swiecie nad mapka (po tym jak zestrzelilem Okote :D owned baby! YEAH! ;) ) lece lece patrze na ziemie a tam....
az mi szczeka opadla...na jednym polu w klosach pszenicy czy innego zyta wyciete sa...KREGI :shock: jakby obcy je trzasneli :D Pokazalem od razu Lookowi, zeby potwierdzil ze nie zwariowalem :D


Ta mapka to bodajze Moczary Zatar. Bardzo sympatyczna. Z kilknascie godzin co najmniej na niej spedzilem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 13:59 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
Maniek A. napisał(a):
Luki napisał(a):
Mocno denerwujace sa tryby komandera (w szczegolnosci dla ludzi ktorzy komanderami nie sa :lol: ) Chodzi o to ze ostrzal artylerysjki moga ponawiac po bardzo krotkim czasie tak samo jest z radarem. Ciekaw jestem jak rozwiaze w ClanBase, bo na klanowkach jakos szczerze nie widzie mi sie ten tryb. Bardziej to bedzie walka komanderow niz calego skladu.


Dokladnie podzielam twoje zdanie. Commander ma za duza moc. Radar spoko ale skan i arty przegiecie. :)


Wcale nie ma za duzej mocy. Wystarczy wysadzic w powietrze artylerie lub przyczepe sterowania satelita i juz komendant jest slepy i gluchy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Luki napisał(a):
Piotr3k napisał(a):
Sorka jesli bylo to pytanie, po czym poznac, ze kogos trafilismy ? (jest jakas krew czy celownik sie zmienia ?) zwlaszcza z dalszej odleglosc


jest tzw hit indicator, czyli przy celowniku pojawiaja sie dodatkowe 4 ramiona i wyglada to tak jaby taki "X" z celownikiem :) Mam nadzieje ze zrozumiesz :wink:
czaje :D

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 19:47
Posty: 829
Lokalizacja: Siedlce
Mam pytanie co do jazdy czołgiem.
W 42 jest pewien problem/bug :?:
jeżeli strzelimy w nogi piechocie z czołgu z armaty albo piechocie odejmmie troche życia albo bedzie leciał jeżeli bedzie leciał dos wysoko moze wlaczyć spadochron :? wyladować uleczyć sie i biec dalej.
Czy jest to poprawione w BF2 ?
Jak pisałem wyżej asflat który leci moze zginąc ale robi sie to po tym jak uderzy o ziemie jest to troche krepujace dla czołgisty bo musi widziecz lot asfalta i sprawdzić czy wyląduje czy nie.

Czy jest to poprawione w BF2 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 15:25 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
FaTaLWoLf napisał(a):
Mam pytanie co do jazdy czołgiem.
W 42 jest pewien problem/bug :?:
jeżeli strzelimy w nogi piechocie z czołgu z armaty albo piechocie odejmmie troche życia albo bedzie leciał jeżeli bedzie leciał dos wysoko moze wlaczyć spadochron :? wyladować uleczyć sie i biec dalej.
Czy jest to poprawione w BF2 ?
Jak pisałem wyżej asflat który leci moze zginąc ale robi sie to po tym jak uderzy o ziemie jest to troche krepujace dla czołgisty bo musi widziecz lot asfalta i sprawdzić czy wyląduje czy nie.

Czy jest to poprawione w BF2 ?


Jak strzelisz piechocie pod nogi z czolgu, to z piechoty nic nie zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
No nie jest tak różowo jak Rysław tu opisuje ale nie jest tak tragicznie. Generalnie ragdoll włącza się jedynie po śmierci. Więc lecący koleś w powietrzu już jest martwy. Inna sprawa splash damage, imho mniejszy niż w BF42. Jedna zaleta, hit indicator pokazuje także trafienie by splash dmg.
Nie będę mógł się już zachwycać bezpośrednimi trafieniami w biegnącego piechura z czołgu z granicy widzialności :(

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2003, 23:09
Posty: 437
Lokalizacja: Warszawa
Ja chciałem dorzucić kilka słów na temat trybu commandera:)
Rozumiem że asaulci namierzeni przez radar albo ostrzelani przez artylerie mogą się denerwowac ale...

Tryb rozgrywki ( szczególnie na mapach miejskich) nastawiony jest na szybkie działanie w zespołach kilkuosobowych. W tym momencie odpowiednio użyte mozliwości comandera dają nam mozliwośc rozpoznania w terenie( taki odpowiednik technologii gps), co na dzisiejszym polu walki jest chyba normalne. Jednocześnie to że zawsze mozemy się spodziewać ze przeciwnik zna nasze pozycje powoduje dynamizacje rozgrywki, bo nigdy nie możemy poprostu siąść i czekać. Dzięki temu rozgrywka przestaje być liniowa w "stałych fragmentach gry" jak miało to miejsce w typowych sytuacjach w bf i bfv. Ponadto opcje scaningu ograniczają w pewnym stopniu możliwości kampienia. Jezeli chodzi o możliwości artylerii to jest to jakby pewna alternatywa dla pixelshootingu który tutaj nie istnieje ( nie ma innej broni do ostrzału na duże odległości). Należy pamiętać że już od bardzo dawna dowódcy na polu bitwy mogą "zamawiać" ostrzał artyleryjski pozycji przeciwnka. Ktoś napisał że ostrzał artyleryjski można za szybko ponowić, jednak trzeba pamiętać ze mapy są duze i nawet commander nie może nadzorować wszystkich obszarów naraz.

Podsumowując moim zdaniem commander poprostu zmienia sposób rozgrywki, wprowadzajac kolejną siłe po asaultach czołgistach i pilotach. Do takiej rozgrywki będzie trzeba przestawić sposób myślenia, pamiętajac że nie tylko przeciwnik może zajść nas z tyłu ale także może patrzeć na nas z góry... Nie tylko zmieniła się sama gra ale i sposób walki to już nie jest II Wojna Światowa gdzie radar był luksusem... to jest wojna kolejnego stulecia gdzie łączność satelitarna stała się podstawą...

_________________
Obrazek
The eye sees only what mind is prepared to comprehend.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 16:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Teraz co mi sie nie podoba:
- nie podoba mi sie to ze heli maja tyle flar :/ strasznie ciezko zestrzelic cokolwiek czy to samolot czy heli jesli siedzi w nich czlowiek nawet odrobine myslacy :/ Dziwnie to jest rozwiazane ale ganiac sie mozna z drugim samolotem przez cala runde :/
- bomby w samolocie .... nie wiem czy to przez lagi na serwerze ale strasznie ciezko mi cos trafic z bomb...dzialaja jak w Corsair'rze w Vietnamie. Dziwnie sie zrzuca i nie moge sie przyzwyczaic.
Tyle na razie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 16:50 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
To ja dodam jeszcze od siebie trochę narzekań:

- Zdecydowanie za słaba snajperka
- Ciut za łatwe strzelanie ze snajperki, przydałoby się lekkie utrudnienie w postaci ruszającego się celownika
- Boty choć całkiem niezłe, mają manię atakowania nożem jeśli podejdą na bliską odległość :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 17:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
No to ja jeszcze pare slow odnosnie latania Heli...

1.- jak juz Garet zauwazyl, flary roxxuja :] przy lataniu okolo 20m. nad naprawiarka, heli jest niezniszczalny, aby go zestrzelisc potrzeba conajmniej 2 rakiet samolotowych.

2.- Za to zabic kogos z heli - to juz chlopaki z Dice przesadzili - w BFV Mi8 no nieukrywajmy byl najpotezniejszym pojazdem w grze; kazdy kto byl w promieniu 10 m od wybuchu rakiet praktycznie ginal...
Natomiast tutaj, aby ZABIC piechociarza potrzeba 1-3 (!!!) bezposrednich trafien RAKIETAMI w korpus, ew. 1-2 headshoty... Tym sposobem, znacznie trudniej jest zabic pojedynczego asfalta niz powiedzmy BTRke (a to rowniez do banalnych rzeczy na poczatku latania nie nalezalo :P )... KASZANA!

3.- zwrotnosc - to juz nie jest BFV gdzie salta i fikolki heli byly na porzadku dziennym - tu, zeby zrobic chocby 1 glupi nalot, trzeba naprawde sie namachac joyem! TOTALNIE inne latanie zarowno od BFV jak i DC, znacznie, ale to znacznie bardziej toporne; cobra lata sie jak chinookiem w BFv... a nawet gorzej

4. - wspomniana juz zywotnosc heli - aby zestrzelic bedac mi28 np. BH, potrzeba... nie wiem ile rakiet, bo zawsze lecac na niego, przy juz TRAFIONYCH 7 rakietach, zderzalem sie z nim... :? poprostu lol... Tak powaznie zmniejszyli sile razenia heli, ze moze wreszcie nie bedzie do niego tak gigantycznych kolejek :) (ale zeby nie bylo - i tak dla mnie to najlepsza robota w grze ;) ) A bez gunnera to nawet nie ma sensu gonic inne heli - bo i tak praktycznie kupe mozna mu zrobic...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 19:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 19:47
Posty: 829
Lokalizacja: Siedlce
Chciałbym wam powiedzieć ze jak to było w 42 tak i tu pewnie beda patrze
które mam nadzieje przydazą sie grze a nie będa "przeszkadzać" 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2005, 20:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Qba napisał(a):
2.- Za to zabic kogos z heli - to juz chlopaki z Dice przesadzili - <ciach> Natomiast tutaj, aby ZABIC piechociarza potrzeba 1-3 (!!!) bezposrednich trafien RAKIETAMI w korpus, ew. 1-2 headshoty...KASZANA!


Uszczypnij mnie.
Jak wygląda kwestia z działka pokładowego ?

Qba napisał(a):
3.- zwrotnosc - to juz nie jest BFV gdzie salta i fikolki heli byly na porzadku dziennym - tu, zeby zrobic chocby 1 glupi nalot, trzeba naprawde sie namachac joyem! TOTALNIE inne latanie zarowno od BFV jak i DC, znacznie, ale to znacznie bardziej toporne; cobra lata sie jak chinookiem w BFv... a nawet gorzej


Czyli potrzeba będzie sprytu i umiejętności ... brzmi ciekawie.

Qba napisał(a):
4. A bez gunnera to nawet nie ma sensu gonic inne heli - bo i tak praktycznie kupe mozna mu zrobic...


Czyli do maszyny koniecznie 2 osoby. Blisko ideału ;-)

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL