Teraz jest 25 lis 2024, 17:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Myślę, że najprostrzym rozwiązaniem byłoby ograniczenie ilości squadów do ilości proporcjonalnej do ilości graczy np. na każdych 3 graczy - jeden squadm, oraz uniemożliwienie zmiany squad leadera - squad leader opuszcza squad, to ten zostaje od razu rozwiązany. Do tego ograniczenie czasowe (np. 30-40 sek) przy zakładaniu nowego squadu.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
To lepiej calkiem wykasowac sklady, efekt ten sam.

Cytuj:
...ale to jest jakieś wynaturzenie idei squadów, które powinny służyć do wspólnej gry w małych zespołach.

Tak, tak, sklady na meczach powinny sluzyc wspolnej grze w malych zespolach. :lol:
Gdy grywales w `42 czy fh, kazdy gral sobie, bez zadnego 'teamplaya', bo nie bylo skladow?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 13:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Bez squad jumpingu 90% map to bedzie syf i zmora a nie przyjemnosc z gry ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
jurgens napisał(a):
Myślę, że najprostrzym rozwiązaniem byłoby ograniczenie ilości squadów do ilości proporcjonalnej do ilości graczy np. na każdych 3 graczy - jeden squadm, oraz uniemożliwienie zmiany squad leadera - squad leader opuszcza squad, to ten zostaje od razu rozwiązany. Do tego ograniczenie czasowe (np. 30-40 sek) przy zakładaniu nowego squadu.

gratuleuj pomysłu, skąd ty je bierzesz, 30-40 sek. na takiej mapkie jak karkand to wieczność, wyjdziesz ze składu i żeby zrobić nowy jak będziesz pod flagą czekać 30 sek. jest imo bezsensu. Jeśli usuną komendanta to się zgodze na usunięcie SJ, ale tak, bf straci cały dynamizm, bo i tak jak będzie ktoś leżał pod flagą na końcu mapy, to wystarczy mu arty zesłać i szanse że ktoś się na nim zresuje są znikome :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
to wszystko robi sie coraz bardziej zalosne ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Exil napisał(a):
gratuleuj pomysłu, skąd ty je bierzesz

Patrz moj post wczesniej ;]

Coraz bardziej wydaje mi sie ze nie zlikwiduja SJ bo zabiloby to spolecznosc battlefielda, za duzo ludzi jest przeciw. Chyba nigdy nie bylo az tak duzo przeciwnikow jakiejkolwiek zmiany. W kazdym razie jezeli cos w tym solidnie namieszaja to ja te gre mam gleboko w d i koncze z nia przygode mimo ze ja tak bardzo lubie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 17:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2005, 13:58
Posty: 289
Lokalizacja: Wawa
Ja Ci kurde skoncze...!! Po moim trupie!! :P :wink: :twisted: :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 19:19 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Kolec napisał(a):
Aproxymat

tryb "conquest" się do tego nie nadaje - przejmowanie/trzymanie flag + drain
to wszystko wymaga czasu

gdyby w BeFie dorzucić "sprzyjający" tryb (jakieś "objective" czy inną holerę) zrobić krótkie rundy i skasować respawn to wszyscy naraz poczeli by jęczeć że jak tak to oni już wolą CS'a




mnie w SJ wkurza jedno - może taka ekipa szturmować flagę którą samotnie bronię i pomimo że w starciu będę ich kosił niczym kombajn zboże, snajpował i wysadzał c4 to najprawdopodobniej i tak ją przejmą

miewałem już takie rundy gdzie była regularna bitwa pomiedzy mną (solo) kontra własnie SJ'ąca ekipa - na karkandzie gdzie goście się przebijali bokiem do flagi na górce (wiadomo zachodni server, niski poziom, samotna obrona reduty Ordona)
i choć KDR strzelało w górę to flaga niemal zawsze była stracona


teraz większość byłych asfaltów biega jako medycy ale przecież jeszcze nie tak dawno królowała opinia że "medyk jest zbędny bo przecież za 15s i tak się pojawię przy SL'u"


albo inny przykład - Wake Island - wsiada gostek USMC w F35b i odrazu na starcie rundy leci w stronę lotniska (powinien dolecieć bo PLA też dopiero startuje/rozbiega się po stanowiskach AA) wyskakuje mniej więcej nad artylerią - na nim odrazu pojawia się dodatkowe 5 osób, które też szybko zakładają nowe squady w których pojawia się reszta
w góra 30s po starcie rundy na lotnisku może juz siedzieć cały 32 osobowy team USMC
właściwie nie do zatrzymania
gdzie tu gameplay mapy ?
to można by odrazu ustawić teleport przenoszacy graczy z lotniskowca na lotnisko

(i żeby niebyło - sam miałem okazję to zastosowac na FFA, wprawdzie dospawnowały się jedynie 4 osoby to jednak flaga za kilka sekund była przejęta i reszta USMC przybyła drogą klasyczną, PLA "never knew what hit them" i juz był koniec rundy)


spawn na squad liderze jest niezbędny ale w obecnej formie jest to przegięte (co naszczęście rzadko czuć na FFA)

IMHO o wiele więcej adrenalinki, napięcia i dynamizmu dodałoby grze zmniejszenie żywotności tych niemal niesmiertelnych squadów



swietnie napisanie, popieram w calej rozciaglosc!


pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 19:41 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
aż dziwne, że jeszcze Wujek tutaj nie wpadł i nie zaczął reklamować Project Reality :) zrobię to za niego :P

jak się komuś nie podoba SJ, to nie zagra w tego moda - tam to zjawisko występuje marginalnie, bo ludzie trzymają się dobrych squadleaderów, którzy z kolei wiedzą po co jest SL. Dodatkowo minimalny spawntime oscyluje w okolicach 30 sekund, a mapy są grane w stylu "objective" czyli flaga po fladze - i możliwe, że gra traci na dynamice, ale zyskuje na taktyce i teamplayu, tak na poziomie squadu jak i całego teamu (to zalety PR odnośnie tego tematu, bo posiada on jeszcze wiele innych)

i jeszcze odnośnie sceny i tworzących ją klanowców - owszem, tak właśnie jest, ale z drugiej strony jest tutaj tak jak w sporcie - freeplay to sport amatorski, klany to sport zawodowy, który w mniejszym lub większym stopniu wypacza podstawową ideę zabawy niestety.


dodam jeszcze, ze oczywiscie, klany loza kase na serwery i tworza community. tylko niektorzy bardzo pr0 gracze zapominaja ciagle, ze OGROMNA WIEKSZOSC klanow i graczy szuka w BF2 zabawy, a nie maksymalnego wykorzystania enginu gry i szukania kazdej luki pozwalajacej skutecznie kogos zabic.

wejdzcie sobie na clanbase, zobaczcie ile tam jest klanow, jaki prezentuja poziom. gwarantuje wam, ze ogromna wiekszosc z tych klanowiczow nie bedzie nawet wiedziec co to SJ. my, ETCS, klan baaarzdo amatarski, nie lubi wszelkiego rodzaju exploitow i wykorzystywania wad w engine gry. szykamy zabawy i dlatego chcemy grac z klanami, ktore wymagaja od gry tego samego (pzdr PRGK oraz wszelkie klany brytolskich 40latkow:D). a placimy tyle samo pieniedzy za serwer co jakis megaduperhiper klan. w oczach EA jestesmy rownie wazni. ba, prawdopodobnie DUZO WAZNIEJSI, bo jestesmy "dziadkami", mamy kupe szmalu, ******* komputery i stac na wieksze wydatki niz pr0-nastolatkow, grajacych po 14 godzin na dobre. np. ja kupie wszystkie dodatki i dlatego EA mnie duzo bardziej lubi niz wszystkich dodatkowhinerow.

Laillon i inni pr0 graczoforumowicze mysla, ze sa oni glosem wiekszosci i maja 100% racje. przykro mi, ale wole wierzyc dzialowi badan rynku EA, ktory na zbadanie graczy BF2 wydal pewnie dobre kilkadziesiat tysiecy dolcow i doskonale wie, co robi. sam jestem z tej branzy i wiem jak to wyglada. tak, moi drodzy pr0 klanowicze, dla was sa turnieje z nagrodami, pr0-rekawiczki, pr0-myszki za 300zl, ale spece z EA wiedza, ze w ogromnej wiekszosc gra kupowna jest przez tzw. noobow, leszczy, placzkow - i to oni, portfelami, glosuja za takim, a nie innymi Battlefieldem. czego im serdecznie gratuluje, poniewaz sam zdecydowanie wole sie bawic niz meczyc w rozkminanie tajnikow wszelkiego rodzajow SJ, BH, C4 i innych dziwactw :lol:

zgody nie bedzie nigdy, co lepsze, im wiecej ludzi na rynku (gra bardziej popularna), tym wieksza ingerencja producenta w zachowanie integralnosc produktu (czyt. ratowania aspektu ZABAWY).

jak jestescie takie pr0 chlopaki to idzcie grajcie w Lock-Ona albo cos rownie niszowego. BF2 to mainstream, dla leszczy, pedalow i noobow. pr0 megatwardziele co nigdy nie placza i narzekajac - nie macie tu czego szukac, wracajcie do Quake 1, to jest prawdziwe HC (pewnie nawet w to nigdy nie graliscie).


pzdr
neuro


PS nie oczekuje zadnej sensownej polemiki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
neuro napisał(a):
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
aż dziwne, że jeszcze Wujek tutaj nie wpadł i nie zaczął reklamować Project Reality :) zrobię to za niego :P

jak się komuś nie podoba SJ, to nie zagra w tego moda - tam to zjawisko występuje marginalnie, bo ludzie trzymają się dobrych squadleaderów, którzy z kolei wiedzą po co jest SL. Dodatkowo minimalny spawntime oscyluje w okolicach 30 sekund, a mapy są grane w stylu "objective" czyli flaga po fladze - i możliwe, że gra traci na dynamice, ale zyskuje na taktyce i teamplayu, tak na poziomie squadu jak i całego teamu (to zalety PR odnośnie tego tematu, bo posiada on jeszcze wiele innych)

i jeszcze odnośnie sceny i tworzących ją klanowców - owszem, tak właśnie jest, ale z drugiej strony jest tutaj tak jak w sporcie - freeplay to sport amatorski, klany to sport zawodowy, który w mniejszym lub większym stopniu wypacza podstawową ideę zabawy niestety.


dodam jeszcze, ze oczywiscie, klany loza kase na serwery i tworza community. tylko niektorzy bardzo pr0 gracze zapominaja ciagle, ze OGROMNA WIEKSZOSC klanow i graczy szuka w BF2 zabawy, a nie maksymalnego wykorzystania enginu gry i szukania kazdej luki pozwalajacej skutecznie kogos zabic.

wejdzcie sobie na clanbase, zobaczcie ile tam jest klanow, jaki prezentuja poziom. gwarantuje wam, ze ogromna wiekszosc z tych klanowiczow nie bedzie nawet wiedziec co to SJ. my, ETCS, klan baaarzdo amatarski, nie lubi wszelkiego rodzaju exploitow i wykorzystywania wad w engine gry. szykamy zabawy i dlatego chcemy grac z klanami, ktore wymagaja od gry tego samego (pzdr PRGK oraz wszelkie klany brytolskich 40latkow:D). a placimy tyle samo pieniedzy za serwer co jakis megaduperhiper klan. w oczach EA jestesmy rownie wazni. ba, prawdopodobnie DUZO WAZNIEJSI, bo jestesmy "dziadkami", mamy kupe szmalu, ******* komputery i stac na wieksze wydatki niz pr0-nastolatkow, grajacych po 14 godzin na dobre. np. ja kupie wszystkie dodatki i dlatego EA mnie duzo bardziej lubi niz wszystkich dodatkowhinerow.

Laillon i inni pr0 graczoforumowicze mysla, ze sa oni glosem wiekszosci i maja 100% racje. przykro mi, ale wole wierzyc dzialowi badan rynku EA, ktory na zbadanie graczy BF2 wydal pewnie dobre kilkadziesiat tysiecy dolcow i doskonale wie, co robi. sam jestem z tej branzy i wiem jak to wyglada. tak, moi drodzy pr0 klanowicze, dla was sa turnieje z nagrodami, pr0-rekawiczki, pr0-myszki za 300zl, ale spece z EA wiedza, ze w ogromnej wiekszosc gra kupowna jest przez tzw. noobow, leszczy, placzkow - i to oni, portfelami, glosuja za takim, a nie innymi Battlefieldem. czego im serdecznie gratuluje, poniewaz sam zdecydowanie wole sie bawic niz meczyc w rozkminanie tajnikow wszelkiego rodzajow SJ, BH, C4 i innych dziwactw :lol:

zgody nie bedzie nigdy, co lepsze, im wiecej ludzi na rynku (gra bardziej popularna), tym wieksza ingerencja producenta w zachowanie integralnosc produktu (czyt. ratowania aspektu ZABAWY).

jak jestescie takie pr0 chlopaki to idzcie grajcie w Lock-Ona albo cos rownie niszowego. BF2 to mainstream, dla leszczy, pedalow i noobow. pr0 megatwardziele co nigdy nie placza i narzekajac - nie macie tu czego szukac, wracajcie do Quake 1, to jest prawdziwe HC (pewnie nawet w to nigdy nie graliscie).


pzdr
neuro


PS nie oczekuje zadnej sensownej polemiki


:lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
@neuro - Doskonale wiemy, ze ea leci na kase, a kiedy nastepny dodatek na horyzoncie trzeba pojsc na reke tym, ktorzy ten dodatek kupią. Pozniej juz zwijają interes, pewno ujrzymy jeszcze z jeden pacz i pa, zajma sie 2242.

neuro napisał(a):
zgody nie bedzie nigdy, co lepsze, im wiecej ludzi na rynku (gra bardziej popularna), tym wieksza ingerencja producenta w zachowanie integralnosc produktu (czyt. ratowania aspektu ZABAWY).

jak jestescie takie pr0 chlopaki to idzcie grajcie w Lock-Ona albo cos rownie niszowego. BF2 to mainstream, dla leszczy, pedalow i noobow. pr0 megatwardziele co nigdy nie placza i narzekajac - nie macie tu czego szukac, wracajcie do Quake 1, to jest prawdziwe HC (pewnie nawet w to nigdy nie graliscie).


A teraz sobie pomysl - grupa pr0, z ktorej tak pieknie drwisz, idze sobie grac w swoja wymarzoną gre - ot, wezmy LockOn'a (pozdro Holman, pedaluchu). Na poczatku jest wszystko fajnie, podniecaja sie skomplikowanym hudem, liczba samlotow, realizmem i kij wie czym jeszcze. Za miesiac wychodzi patch do ich ukochanej gry, zmieniajacy ich kochany SYMULATOR na PEŁNE ARCADE. Idz teraz do nich i powiedz im, ze tak jest ok, bo wiekszosc woli arcade.
Ew. zmien w QW/Q3/Q4 calkowicie gameplay, likwidując np. wszelakie zbroje na mapie, lub totalnie zmieniajac - na wolniejszy - movement.


PS nie oczekuje wykonania prosby z pierwszego zdania pod cytatem, za duzo bym wymagał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 20:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Yeeeeeah zacytujcie jeszcze wszystkie posty od poczatku, to tylko 13 stron!
Neuro nie chce mi sie za bardzo odpowiadac czy komentowac wszystkiego co napisales, ale powiem ze masz bardzo mylne pojecie. Dla nikogo rozkminianie roznych taktyk ich trenowanie nie jest meka a wrecz odwrotnie. Malo kto gra 14h na dobe w pocie czola zeby byc koniecznie lepszym od innych.
Jestes kolejnym ktory nadal sie upiera ze SJ to bug, hmm ok, zyj w takim przeswiadczeniu... Wystarczy poogladac nieco filmikow z tworzenia i testowania bety bf2 zeby zaobserwowac wiele ciekawych rzeczy....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Splinter oni i tak nie zrozumieja. Prawda jednak jest taka ,ze kupilem(i nei tylko ja) gre na podstawie dema. Aktualna wersja gry(a zwlaszcza to co bedzie w 1.3) nie jest juz ta gra z dema. To ZUPELNIE inna gra. Pozostaly jedynie mapy i wyposazenie(choc i to inaczej dzialajace) I to najbardziej wkurza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
Tru. Mapy sa zrobione pod podstawowa wersje, po kazdym paczu jest natychmiast masa rzeczy do zmiany, bo mapki nie sa do tych zmian przystosowane. Kampa rosnie z dnia na dzien.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2006, 21:12 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Splinter napisał(a):
Tru. Mapy sa zrobione pod podstawowa wersje, po kazdym paczu jest natychmiast masa rzeczy do zmiany, bo mapki nie sa do tych zmian przystosowane. Kampa rosnie z dnia na dzien.


prawda. ale jesli taka wola ludu, trudno, trzeba sie zgodzic, nie?

Laillon, ja w sumie to bym sie nawet cieszyl, gdyby ta petycja sie wam udala - znaczyloby to, ze feedback ze strony userow ma jakis sens, jakas forma uspolecznienia jest zawsze fajna.

ale wydaje mi sie, ze EA to po prostu za duza i zbyt profesjonalna firma, musza wiedziec co robia i jaka jest wola rynku - zbyt duzo do stracenia.

dla pr0 gamerow jedynym ratunkiem, jesli chca zachowac taki rodzaj rozgrywki jak obecnie, to sie nie przesiadac na patcha.

zycze powodzenia w kopaniu sie z koniem.


pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL