Teraz jest 14 maja 2025, 02:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 18:12 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Kaspar napisał(a):
RedStar napisał(a):
jak jest z niebem? ruchome czy stale?



Jak już gdzieś wcześniej napisałem problem nieba chyba nie istnieje w tej grze nie ma mowy o pixelshootingu

A kto mówi że trzeba koniecznie patrzeć na chmurki robiąc chmurki :lol: Głupio brzmi ale prawda :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 18:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2005, 22:42
Posty: 386
Lokalizacja: Kraków
Patton napisał(a):
Zależnie co widziałeś cassis. Jeżeli ten z muchą na końcu, to wtedy twe oczy zobaczyły intro Battlefield 2.


Niestety tego nie widziałem!

A jest dostepne na internecie? :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2005, 18:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
cassis napisał(a):
Patton napisał(a):
Zależnie co widziałeś cassis. Jeżeli ten z muchą na końcu, to wtedy twe oczy zobaczyły intro Battlefield 2.


Niestety tego nie widziałem!

A jest dostepne na internecie? :wink:

http://www.totalbf2.com/
News okolo 7. w tym momencie - tytul "Battlefield 2 Trailer" i 8 linkow
waga: ok. 150mega

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 08:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
to może jeszcze ja powiem jako etatowy "chmurkolog" ;-)

W BF2 _nie ma_ ani mortara ani artylerii w formie znanej z BF1942. Dlatego nie będzie możliwe strzelanie na chmurkę/minimapę/whatever.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 19:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 16:58
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
za to komander ma mocniejsza zabawke :> :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Co do klanowek to jest tak:
Jak jest mapa max 16, to zazwyczaj jest 1 bojowy heli (2 ludzi), najczesciej 1 czolg i 1 BTR(znowu 2 ludzi), commander(o ile bedzie, a pewnie bedzie), i 3 assow w polu, wiec nie jest zle, moim zdaniem dobrze wyrownane, i wlasciwie licze na taki tryb gry, czyli 8v8 na mapie 16 max players :D Samolotow nie widzialem na zadnej z tych malych map. Oczywiscie jeepy "APC" itp tez sa :)

Wreszcie wtedy by zaczelo sie to wszystko rozwijac, by bylo wiecej teamow, ktore by graly aktywnie.

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 21:48 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
Moje wrażenie z 3 tur gry, podczas dzisiejszego pokazu (45 min.) :)
:arrow: Pierwsza tura to była masakra w moim wykonaniu :( Myślę sobie - na pokazie nie było pokazywanej strony MEC, więc sobie ją obbadam :). No więc przełączam się do MEC, respawn i jazda. Ponieważ byłem u tych złych (axis), to gdziekolwiek zobaczyłem niebiskiego gracza, to odrazu strzelałem do niego :/ to samo było z pojazdami i innymi bajerami. Dopiero po 10 minutach gdy wcisnołem TAB zorientowałem się , że coś nie tak i, że chyba jestem u aliantów bo moja drużyna jest na niebiesko :/ I tak przez 10 minut nie mogłem dojść do tego, że bez względu na strone po której gramy to przeciwnik jest czerwony :)
:arrow: Helikopterem lata sie banalnie :] Łatwo wylądować na budynkach lub w miejscu gdzie to chcemy uczynić (w przeciwieństwie do DC :] ). Mi bardzo pomagał wskażnik mocy po lewej stronie i wogóle, lot heli zaliczam do udanych.
:arrow: Myśliwiec - jeden wniosek - na klawiaturze się nie da :P
:arrow: Ustrzelić kogokolwiek jest trudno, najlepiej mi szło z m16, który ma ogień przerywany (co 3 kule) :] MP5 grendaiera, na bliski dystans nie ma mocnych :)
:arrow: GRAFIKA - coś pięknego :) Ładniejszej wody nie widziałem w żadnej grze :] Reszta również prezentuje sie przepieknie !

To tyle moich refleksji na temat BF2, po 45 minutach gry <lol>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
Maniek A. napisał(a):
(bla bla bla)Wreszcie wtedy by zaczelo sie to wszystko rozwijac, by bylo wiecej teamow, ktore by graly aktywnie.


Maniek - za przeproszeniem - ********* od rzeczy :D Czym bylby BF2 bez czolgow? Czolgi bez nekajacych je heli? Heli bez koffanych odrzutowcach na dupie? No ? :P CSS'em ... Sorki, ale IMHo tak jak bylo; tj. ok. 20 graczy ale przy mapie ustawionej na 32, bylo naprawde ok. Dla kazdego cos dobrego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 23:51 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
a ja mysle ze standard to bedzie 12 ludzi na team i mapy 32 osobowe
sa one najbardziej wywazone.
dodam jeszcze ze nie zostaly pokazane na pokazie wszystkie opcje komandera - nadawanie celow dla poszczegolnych teamow (dodam ze boty reaguja tez na te komendy i je slepo wykonuja)
powiem jeszcze wiecej dzieki skanom komandera wracamy do gry skilowej gdzie naprawde sie liczy zgranie teamu i skotecznosc graczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2005, 23:52 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
aaa i jeszcze jedno. To jest pierwsza część BF, w którym pojazdy są proporcjonalnie wielkie w stosunku do człowieka. Duży plus :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 07:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
to mówicie, że fajny ten BF2? ;)

Po przeczytaniu tego wszystkiego dochodzę do wniosku, że gra odchodzi nieco od klimatu, stawiając na grywalność. albo też nie wiem - jeden klimat zastępuje innym. nie, nie ma w tym chyba nic złego, wręcz przeciwnie. formuła 1942/V wydawało się już nieco skostniała. ale kurde - nie ma artylerii, statków. chlip.
To teraz ja parę pytań.

1. Jak się przedstawiają proporcje zdobywania punktów? słyszałem, że strasznie dużo można tego nałapać w ciągu rundy, jakieś medale, punkty za zrobienie koledze loda itp. można się w tym w ogóle połapać? :). ile mniej więcej się łapie punktów w rundzie 30minutowej (najlepiej w rozgrywce lanowej)?
2. Jak rozumiem BFTV (czy jak to tam sie nazywa) nie działało jeszcze w tym buildzie? ktoś wie, jak to ma działać? jakieś coś hiper-wypas, czy po prostu spectator z bajerami.
3. nie byłbym sobą :) - jak jest ze stawianiem swojego serwa - poprowili coś, może jakiś w końcu porządny manager w planie?
4. jak wyobrażacie sobie klanówki, czy inne, bardziej zorganizowane rozgrywki? z tego co czytam wnioskuję, że teraz walki będą skupione raczej na mniejszych obszarach, mniej będzie okazji na skoordynowane ataki na 2,3 flagi naraz, mniej turystycznych wycieczek (typu aberdeen, alamein). raczej wszyscy atakują jakąś flagę, tłuką się o nią długo i zaciekle, zdobywają, bronią i ewentualnie idą po następną (coś w stylu quang tri).

Chyba czas powoli pakować plecak i wracać z emerytury... ;)
Na razie jestem na etapie oznajmiania mojej lubej, że "to mój obowiązek" ;). w sumie to znamy się 7 lat. ile można?! ;)

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 08:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
Zdun napisał(a):
:arrow: Helikopterem lata sie banalnie :] Łatwo wylądować na budynkach lub w miejscu gdzie to chcemy uczynić (w przeciwieństwie do DC :] ). Mi bardzo pomagał wskażnik mocy po lewej stronie i wogóle, lot heli zaliczam do udanych.

To tyle moich refleksji na temat BF2, po 45 minutach gry <lol>


:arrow: to ciekawe,chyba sie duzo porobi pilotow ,a ktos z was probowal walk heli vs heli???

Twoje wrazenia po 45min gry sa powiedzmy ciekawe,zobaczymy co bedzie jak sie dorwiemy do tej gierki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 11:32
Posty: 95
Lokalizacja: Wawka- Imielin
Kriz-> BFTV ma dojść w pachu. Mają dać managera do serwerów od Black Ops o ile się ni mylę. Zdobywanie punktów nie jest aż tak skomplikowane;):
:arrow: za zabicie kolesia 2pkt
:arrow: za zabranie kolesiowi ponad 50% życia gdy ktoś go po chwili dobije 1 pkt
:arrow: za odrodzenie kolesia medykiem 1 pkt
:arrow: za uleczenie 100 pkt zycia 1 pkt (to samo z ammo)
:arrow: za zabicie kolesia w obrębie przejmowania flagi (na swojej lub przeciwnika) dodatkowo po 1 pkt
:arrow: gdy ktoś zabija z pojazdu, który prowadzisz 1 pkt
:arrow: za wyszarzenie flagi 2pkt i za przejęcie 2 pkt
:arrow: za asystę przy wybielaniu/ przejmowaniu po 1 pkt
:arrow: genralnie na przewożenie ludzi pojazdami dostaje się punkty, ale nie wiem dokładnie jak to działa
:arrow: za zabranie swojemu 50% życia -2 pkt
:arrow: za zabicie kolesia -4 pkt (czyli za pełny teamkill -8, nie wiem czy trochę nie za dużo :roll: )

Jeżeli o czymś zapomniałem, to dopiszcie

_________________
http://www.wilda.pl
igor@wilda.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
rogI napisał(a):
:arrow: za wyszarzenie flagi 2pkt i za przejęcie 2 pkt
:arrow: za asystę przy wybielaniu/ przejmowaniu po 1 pkt

jak to? czym się różni wyszarzanie/przejmowanie flagi od asysty przy tym?

rogI napisał(a):
:arrow: za zabranie swojemu 50% życia -2 pkt
:arrow: za zabicie kolesia -4 pkt (czyli za pełny teamkill -8, nie wiem czy trochę nie za dużo :roll: )

o kurde, to w ogóle lepiej nie strzelać do nikogo :).
thx.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Jeden źle rzucony granat i już człowiek ma -24 :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL