Teraz jest 14 maja 2025, 01:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
PotulnY napisał(a):
Jeden źle rzucony granat i już człowiek ma -24 :)


Najgorsze że każdy noob może podejść pod lufę twojego karabinu w trakcie strzelania..........i już masz -8 za tk :roll:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 5 cze 2005, 09:42 przez Piospi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 11:32
Posty: 95
Lokalizacja: Wawka- Imielin
Róźnica jest znaczna;) Idzie sobie dwóch kolesi, gadają, rozglądają się i nagle spostrzeją flagę przeciwnika. Jeden mówi "Choć, przejmiemy ją" na co drugi "Idź, idź, ja za tobą". W ten sposób pierwszy wchodzi pod flagę nadstawiając tyłka, a drugi dołącza do niego sekunde przed wyszarzeniem. W ten sposób pierwszy dostaje 2 pkt a drugi 1 pkt. Nie wiem dokładnie jak to działą dalej, tzn czy po przejęciu pierwszy dostanie 2 a drugi 1, czy obydwoje po 2.

Tak to mniej więcej wygląda;)

Piospi :arrow: W BF2 zabiją się znacznie dłużej niż w BFV, więc podejrzewam, że nei będzię aż tak źle:P

_________________
http://www.wilda.pl
igor@wilda.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
rogI napisał(a):
W BF2 zabiją się znacznie dłużej niż w BFV, więc podejrzewam, że nei będzię aż tak źle:P


Pod warunkiem, że noob nie wlezie pod Phalanxa :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ja z moim wrodzonym pechem będe miał ciągle wynik na minusie. Ostatnio 2x zrzędu zdarzyło mi się mierzyć do wroga wybigajacego zza rogu strzelam a w tym momencie ping skacze o 100 i zamiast trafic w zamierzony cel obrywa mój gosciu który tamtego gonił i wybiegł zza rogu juz po strzale :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 10:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Hm.. a grał w to coś ;) jakiś czołgista? Zadałem sobie ten trud i przeczytalem cały temat.. ale troche jakby mało o czołgach.. zadaje sporo pytan... nie oczekuje konkretnych odpowiedzi.. ale tak jak to sie ma w porównaniu do BF classic... wieć jakby mógł ktoś odpowiedzieć na pytanka:

1. Tor lotu pocisków. Gdzieś tam czytałem że jest kompletnie po lini prostej.... prawda? Czy tory lotów roznych czolgów różnią się? Czy raczej liczy sie to, kto pierwszy strzeli do wrogiegu czolgu?

2. Stabilizacja lufy. O ile mi wiadomo w Abramsie i innych nowoczesnych czolgach jest cos takiego. Czy ma to odzwierciedlenie w BF2? Tzn w czasie jazdy po nierównym terenie.

3. Czy nadal pojedynki czołgistów są tak cholernie losowe? ( Np. w BF'ie classicu czasami czasami wystarczą 2 trafienia w bok czolgu - z jakiejś tam odległości, a czasami dopiero czwarte rozwala przeciwnika, Czasami nawet 2 strzaly w tyl shermana z tygrysa, z pewnej odleglosci nie rozwalą goscia - pozdro dla najemnika za wczorajsza ucieczke na OMG) Chodzi mi o to.. zeby ktos opisał jak wyglada pojedynek czolgów w BF2. Czy nadal sprawa odleglosci od celu, predkosci ruchu i pewnej losowosci w trafieniu wlicza sie w damage zadany przeciwnikowi?

17 (wpadlo mi do glowy teraz :>). Czy nadal zdarzają się trafienia, które nie odbierają wogole damage'u? Tzn. dostajesz komunikat ze trafiles, jest ladna animacja wybuchu pocisku, a czolg dalej jest z kondycją tak jak był...

4. Jak wyglada sprawa trafien od przodu/boku/tylu?

5. Czy jedna rakieta w dupe np. abramsa wyslana przez antitanka rozwala go kompletnie? Ile % panzera zabiera 1 strzal z anti w poszczegolne czesci czolgu?

6. Jak rozkladają sie sily poszczegolnych nacji? tzn. czym różnią się czołgi produkcji chinskiej od arabskiej?

7. Czy oplaca sie grac inzynierem w czolgu? Jak szybko naprawia sie czolg? Jak szybko sie regeneruje klucz?

8. Podobno jest jakas tam sygnalizacja o tym iz nasz sprzet zostal namierzony przez rakiete... Czy czolgi maja flary? albo inny taki sprzecik przeciwko rakietom?

9. Jakie szanse mamy w pojedynku z anti tankiem np. w lesie? Jezeli gosciu skryje sie za drzewo a my walniemy w drzewo to czy gosciu ginie.. czy nic mu nie ma? :D

10. Czy drzewa/slupy/ptaszki nadal potrafią przeszkadzac w pojedynku czolgowym?

11. Czy sa rozne rodzaje pocisków? Np. odlamkowy? czy jest istotna roznica jezeli strzela sie danego typu pociskiem?

12. Jak dlugo trwa zmiana typu pocisków?

13. Jezeli mamy 2 engów i 2 czołgi ogok siebie (ktore sie naprawiają), czy cos jest im w stanie sprawic jakies problemy? Np. taki jeden heli...

14. Jak wyglada sprawa upierdliwości tych w górze dla czołgów? Jest wogole sens jezdzic po otwartym terenie? Jak sobie radzi karabinek (jest taki) z czolgu przeciwko samolotowi/heli?

15. Łatwiej czy trudniej jest wypatrzyc/namierzyc/zniszczyc czolg niz w BF'classic z powietrza?

16. Czy ostrzal altyleryjski jest w stanie rozwalic czolga?


Pytan to mam jeszcze z 2 razy tyle.. ale poki co na tym poprzestane ;) :D. Z góry dzięki za odpowiedz.

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Qba widze ze nigdy nie byles CLem i chcesz zeby sie gralo po 16 na mapie 32 :o
Zrobic team nawet 12 osobowy w NC bylo piekielnie ciezko, zrobic dla kazdego takte, dopilnowac zeby kazdy byl, a i tak byl luz bo to byli gracze ktorzy sie przykladali, ale zeby znalezc 12 graczy takich to trzeba by naprawde dlugo grac. A tak to bedzie wszystko uproszczone. I mapa 32 jest za duzo na 20 graczy, jakby na to nie patrzec.
I napewno nie gadam glupot, bo Luki tez by wolal grac po 8 i Tomas tez mowil, ze po 8 by bylo optymalne. Jeszcze do wczoraj myslalem ze Komander powinien byc off, ale po meczach stwierdzilem, ze poprostu przyspiesza gre i likwiduje kamperke po kontach i po oknach, zeby to nie byl 2gi cs z czolgami heli i wieksza mapa. Ogulnie po 8 z komanderami i kozacko sie bedzie gralo moim zdaniem. Kazdy ma swoje zdanie i nikogo nie bede przekonywal ani mowil ze mowi jakies ********* ;)
W esl napewno bedzie po 8 na max 16 mapie, wiec nawet nie ma co sie sprzeczac, a jak CB zrobi inaczej to bede gral tylko ESL :D

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
1. Tor lotu jest bardzo płaski, nie jest jednak prosty.
2. Stabilizacja lufy jest i działa bardzo realistycznie.
3. Trudno odpowiedzieć na to pytanie po tak krótkim obcowaniu z grą. Nie spotkałem się z przypadkiem żeby jeden strzał zabrał 89% energii, zresztą nawet strzał w tył czołgu nie niszczy go całkiem.
17 Wydaje się że tak.
4. Nadal trafienia w różne części czołgu zabierają różną ilość energii.
5. Nie.
5,5. Nie testowałem.
6. Wyglądem.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Maniek A. napisał(a):
W esl napewno bedzie po 8 na max 16 mapie, wiec nawet nie ma co sie sprzeczac, a jak CB zrobi inaczej to bede gral tylko ESL :D


Wersje 16 osobowe map są bardzo ograniczone w dostępny sprzęt. Nie pamiętam czy w którejkolwiek z niej dostępne są samoloty.
Jeśli nie, to raczej 16 osobowe mapki będą zarezerwowane na drabinki typu infantry only.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Piasecznik napisał(a):
Maniek A. napisał(a):
W esl napewno bedzie po 8 na max 16 mapie, wiec nawet nie ma co sie sprzeczac, a jak CB zrobi inaczej to bede gral tylko ESL :D


Wersje 16 osobowe map są bardzo ograniczone w dostępny sprzęt. Nie pamiętam czy w którejkolwiek z niej dostępne są samoloty.
Jeśli nie, to raczej 16 osobowe mapki będą zarezerwowane na drabinki typu infantry only.


Myśle, że będzie można zebrać odpowiedzialne teamy w których zebrałoby się 16 osób na mecz. Wystarczy rozszerzyć liczbe osób w klanie do np. 22 odpowiedzialnych czy cos takiego.. i będzie luz. Mysle ze 8x8 to nieco za malo jak na tego typu gre. Jezeli w dodatku sa to duze mapki.. to sorry.. ale nie wyobrazam sobie grac np. mapek w stylu gazala czy filipin 8x8. Jeżeli są to takie mapki, to minimalną ilością graczy powinno być 11+dowódca.

@piasecznik - thx za odpowiedzi. Prosze o więcej ;)

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
PotulnY napisał(a):
Ja z moim wrodzonym pechem będe miał ciągle wynik na minusie. Ostatnio 2x zrzędu zdarzyło mi się mierzyć do wroga wybigajacego zza rogu strzelam a w tym momencie ping skacze o 100 i zamiast trafic w zamierzony cel obrywa mój gosciu który tamtego gonił i wybiegł zza rogu juz po strzale :)


Kazdy, doslownie kazdy, tak robi na poczatku... to wina 3D mapy, ktora sie "zalacza" znacznie pozniej niz w BFV... tym sposobem, jak widzisz kolesia w oddali, bez podpisu nad soba, odruch naturalny ze strzelasz... Dopiero pozniej dochodzi to srogie 'ooops!'. Ale z drugiej strony, to zmusza do znacznie czestszego spogladania na mape, i chwili zastonowienia czy oddac strzal, co tez zlym rozwiazaniem nie jest.

Maniek A. napisał(a):
I napewno nie gadam glupot, bo Luki tez by wolal grac po 8 i Tomas tez mowil, ze po 8 by bylo optymalne. Jeszcze do wczoraj myslalem ze Komander powinien byc off, ale po meczach stwierdzilem, ze poprostu przyspiesza gre i likwiduje kamperke po kontach i po oknach, zeby to nie byl 2gi cs z czolgami heli i wieksza mapa.


Dziwne, bo juz naprawde dawno nie gralem 8x8 w BFV. A nawet jestli jakis klan zdecydowal sie na takie rozwiazanie, z naszej strony byl lament kto ma nie grac...

Poza tym, faktycznie jest tylko 1 mapa z samolotami w opcji 16x16 - ta wodna ;P. Wiec co? Swietnych pilotow jak np. Dartha czy MC'mt ;) odstawil bys do lamusa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Widzialem ze juz powstaja laddery 8/8 i 10/10. Sadze ze gdzies w takich granicach beda najpopularniejsze, chodz sam bym wolal cos wiekszego, 12/12 itp.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 11:43 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
15 + commander i jazda! 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 13:27 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2004, 18:00
Posty: 126
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie,

Na początku - chciałem podziekować raz jeszcze Wam wszystkim za tak liczne przybycie. Najbardziej dziekuje osobom, ktore wziely w swoje rece pokaz - Cough, Piasecznik i Maniek - dzieki za poprwadzenie zespolow. Wykonaliscie doskonaka robote. Udowodniliscie tez wszystkim, ze scena BF'a w Polsce jest zgrana!

A teraz kilka konkretów:
a) Demo BF2 - 10 czerwiec - exclusive GAMESPOT

b) Buildy - prosze o pilny zwrot, adres znacie. Prosze wyslijcie je poczta, adres znacie - jest na tej kartce. ul.Iłżecka 26....

c) Prosze o NIE GRANIE na serwerze EA - sorry ale to bylo tylko na potrzeby pokazu. Zsotaje Wam tryb z botami ;-)

d) W momencie ukazania sie demo - prosilbym o odinstalowanie wersji prezentacyjnej. Mam nadzieje, ze wezmiecie to do siebie - licze na Was.
e) cena specjalna BF2 dla sceny BF - jezeli mi sie uda - załatwię ją. Proszę tylko 1 osobę o sporządzenie listy osób, które sa chetne albo przynajmniej na poczatku - podanie orientacyjnej ilosc osob, ktore bylyby chetne zakupem gry u naszego dystrybutora (LEM). Tylko PLEASE - niech jedna osoba skoordynuje zamowienie - nie piszcie do mnie wszyscy na GG - bo czasami musze troche popracowac;-)

I na koniec jeszcze raz dziekuje!
Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2004, 17:18
Posty: 1913
Lokalizacja: Przasnysz-ewo
Grzegorz [EA Polska] napisał(a):
Witajcie,

Na początku - chciałem podziekować raz jeszcze Wam wszystkim za tak liczne przybycie. Najbardziej dziekuje osobom, ktore wziely w swoje rece pokaz - Cough, Piasecznik i Maniek - dzieki za poprwadzenie zespolow. Wykonaliscie doskonaka robote. Udowodniliscie tez wszystkim, ze scena BF'a w Polsce jest zgrana!

A teraz kilka konkretów:
a) Demo BF2 - 10 czerwiec - exclusive GAMESPOT

b) Buildy - prosze o pilny zwrot, adres znacie. Prosze wyslijcie je poczta, adres znacie - jest na tej kartce. ul.Iłżecka 26....

c) Prosze o NIE GRANIE na serwerze EA - sorry ale to bylo tylko na potrzeby pokazu. Zsotaje Wam tryb z botami ;-)

d) W momencie ukazania sie demo - prosilbym o odinstalowanie wersji prezentacyjnej. Mam nadzieje, ze wezmiecie to do siebie - licze na Was.
e) cena specjalna BF2 dla sceny BF - jezeli mi sie uda - załatwię ją. Proszę tylko 1 osobę o sporządzenie listy osób, które sa chetne albo przynajmniej na poczatku - podanie orientacyjnej ilosc osob, ktore bylyby chetne zakupem gry u naszego dystrybutora (LEM). Tylko PLEASE - niech jedna osoba skoordynuje zamowienie - nie piszcie do mnie wszyscy na GG - bo czasami musze troche popracowac;-)

I na koniec jeszcze raz dziekuje!
Grzegorz


niech będzie to wersja z koszulką :D

_________________
zło i Ch*j!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2005, 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2004, 17:17
Posty: 988
Lokalizacja: Olsztyn
Grzegorz [EA Polska] napisał(a):
Witajcie,

Na początku - chciałem podziekować raz jeszcze Wam wszystkim za tak liczne przybycie. Najbardziej dziekuje osobom, ktore wziely w swoje rece pokaz - Cough, Piasecznik i Maniek - dzieki za poprwadzenie zespolow. Wykonaliscie doskonaka robote. Udowodniliscie tez wszystkim, ze scena BF'a w Polsce jest zgrana!

A teraz kilka konkretów:
a) Demo BF2 - 10 czerwiec - exclusive GAMESPOT

b) Buildy - prosze o pilny zwrot, adres znacie. Prosze wyslijcie je poczta, adres znacie - jest na tej kartce. ul.Iłżecka 26....

c) Prosze o NIE GRANIE na serwerze EA - sorry ale to bylo tylko na potrzeby pokazu. Zsotaje Wam tryb z botami ;-)

d) W momencie ukazania sie demo - prosilbym o odinstalowanie wersji prezentacyjnej. Mam nadzieje, ze wezmiecie to do siebie - licze na Was.
e) cena specjalna BF2 dla sceny BF - jezeli mi sie uda - załatwię ją. Proszę tylko 1 osobę o sporządzenie listy osób, które sa chetne albo przynajmniej na poczatku - podanie orientacyjnej ilosc osob, ktore bylyby chetne zakupem gry u naszego dystrybutora (LEM). Tylko PLEASE - niech jedna osoba skoordynuje zamowienie - nie piszcie do mnie wszyscy na GG - bo czasami musze troche popracowac;-)

I na koniec jeszcze raz dziekuje!
Grzegorz


Fajnie ze LEM, ale z drugiej strony szkoda ze nie CDPROJEKT :) (ma sie kontakty ^^)
Acha to kto robi liste ? Pozycja nr1 - YouogY :D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL