Teraz jest 29 lis 2024, 07:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 335 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2003, 00:03
Posty: 411
Lokalizacja: Gdynia
dgszary napisał(a):
mjr. Sergyey napisał(a):
Pamietajmy ze jezeli bedzie 8v8 to lana bedzie mozna latwiej przygotowac/szybciej rozegrac. Np: 32 stanowiska i dwa mecze naraz przy 8v8 ,a przy 12v12 juz trzeba 48 stanowisk (przy 48 mozna juz rozgrywac 3 mecze naraz w 8v8) - jest roznica co ?


Z punktu widzenia Commandera, to mecz 8vs8 jest bardzo mało interesujący w porównaniu do 16vs16.:/ Po prostu commander jest prawie zbędny mając do dyspozycji 6+1, 4+3 lub 4+2+1 (zakładając ż enie liczymy commandera) :(


Ja wypowiedzialem sie tylko w kwestii organizacji wiec nie rozumiem czemu mnie cytujesz ?

Po za tym w 8v8 commander moze sobie rownie dobrze biegac po mapie i wspomagac team. Gwarantuje Ci ze nie bedzie to malo interesujace a wrecz odwrotnie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Zbawca napisał(a):
co to jest to 6+1 itd? bo jesli sklady to fajnie ze wy podczas meczu dopiero wymyslacie co macie robic 8)


Ok. Oświeć mnie zatem, mając na uwadze moją zerową (serio) wiedzę na temat turniejowych LAN w BF2, jak się dzieli ludzi w jednymm oddziale? Nie dzielicie ich na teamy? Zadne 3+3+1+C czy przy grajacym inaczej klanie 4+3+C? Zatem jak? Na ile wykoprzystujecie mozliwosci SL i C? Zakladam ze rozgrywki klanowe sa oparte o wcześniej opracowane schematy ale przy braku scian i wiekszej przestrzeni w BF 2, ryzyko wystapienia luki w przygotowanych i przecwiczonych scenariuszach jest chyba większe?

Jak zatem wyglada sam podział grup i komunikacja miedzy nimi?

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:43 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2004, 00:08
Posty: 819
Lokalizacja: Warszawa
powiem ci tylko tak, podczas jednej rundy z kazdym jestes przynajmniej raz w skladzie, na kazdym przynajmniej raz sie spawnowales i przynajmniej raz kazdy spawnowal sie na tobie 8)
comander ogranicza sie do uavow, scanow i arty, w miedzyczasie biegajac i fragujac wszystko w obrebie jego flagi.

_________________
Kayne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
To moze zagrajmy druzynowo :lol: 2 klany 8 osobowe wsadzic w 1 druzyne i wyjdzie 16 x 16 :lol: Maratonskiego gonienia po mapie nie bedzie, a chociaz ciekawiej ( i napewno smieszniej :P) sie zrobi :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Zbawca napisał(a):
powiem ci tylko tak, podczas jednej rundy z kazdym jestes przynajmniej raz w skladzie, na kazdym przynajmniej raz sie spawnowales i przynajmniej raz kazdy spawnowal sie na tobie 8)
comander ogranicza sie do uavow, scanow i arty, w miedzyczasie biegajac i fragujac wszystko w obrebie jego flagi.


Czyli nie ma czegoś takiego jakl stałe dowodzenie (poza głosowym), może za wyjątkiem Commandera? Tzn wychodzicie i wchodzicie do grup w zależności od tego gdzie jest najkorzystniej umiejscowiona osoba z danego teamu?

Ech... Ja to na poziomie zblizonym do klanowego lub klanowym tylko w Quake 1 pogrywalewm, potem niestety do[padl brak wolnego czasu, praca itp. Wiec takie rozgrywki to raczej jako widz... :)

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Qba napisał(a):
To moze zagrajmy druzynowo :lol: 2 klany 8 osobowe wsadzic w 1 druzyne i wyjdzie 16 x 16 :lol: Maratonskiego gonienia po mapie nie bedzie, a chociaz ciekawiej ( i napewno smieszniej :P) sie zrobi :D


Na pewno zaraz znow wzbudze ogolna wesolosc klannerow, ale też o tym myślałem, tylko serio - moze meczyk, 2 klany vs 2 klany był by również ciekawy? Nadal nie otrzymałem odpowiedzi skąd ograniczenie do 8 lub 12 osób na team?

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 17:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
dgszary napisał(a):

Czyli nie ma czegoś takiego jakl stałe dowodzenie (poza głosowym), może za wyjątkiem Commandera? Tzn wychodzicie i wchodzicie do grup w zależności od tego gdzie jest najkorzystniej umiejscowiona osoba z danego teamu?

Istnieje takie cud jak taktyka. Kazdy wie, albo przynajmniej powinien wiedziec :wink: , co kiedy gdzie i jak ma robic. A komander conajwyzej dostarcza info o jednostkach wroga i uzywa swoich zabaweczek.

Btw, moze pokasowac ot tutaj, zostawic same wazne pytania i odpowiedzi, ew. zalozyc nowy topic do pieprzenia nie na temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Splinter napisał(a):
dgszary napisał(a):

Czyli nie ma czegoś takiego jakl stałe dowodzenie (poza głosowym), może za wyjątkiem Commandera? Tzn wychodzicie i wchodzicie do grup w zależności od tego gdzie jest najkorzystniej umiejscowiona osoba z danego teamu?

Istnieje takie cud jak taktyka. Kazdy wie, albo przynajmniej powinien wiedziec :wink: , co kiedy gdzie i jak ma robic. A komander conajwyzej dostarcza info o jednostkach wroga i uzywa swoich zabaweczek.


Z przyjemnością i bez wstydu odszczekam - jeśli nie mam racji - po najbliższym BF Lan Party, jednakj wydaje mi sie (z praktyki w nieco innych dziedzinach) ze do skutecznego funkcjonowania zespolu jest niezbędne 1) wyszkolenie w oparciu o przećwiczone schematy lub scenariusze, 2) centralne dowodzenie (demokracja się raczej nie sprawdza).

Zatem taktyka o której piszesz albo jest kombinacją powyższych elementów, gdzie zwykly żolnierz może decydować tylko w ograniczony (!!!) sposób, i bardzo często na zasadzie sytuacja X - zachowanie X, sytuacja Y1 - zachowanie Y1 lub Y2, albo to pospolite ruszenie grajacych na elitarnym skillu osób?

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:17 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2004, 00:08
Posty: 819
Lokalizacja: Warszawa
cos pomiedzy :lol: przynajmniej u nas :P

_________________
Kayne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 00:15
Posty: 117
Lokalizacja: Płońsk
Troche tego troche tego, k**wienie cla i jakos idzie tak w sumie ;p

_________________
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 pkt 1 a także z Art. 25. pkt 2 Konstutucji RP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:37 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
A ja dalej twierdzę, że 8vs8 to syf :roll: :lol:

Niestety widząc po reakcjach to nie ma szans zagrać w większym systemie, bo najzwyczajniej każdy go unika, boi się, nie potrafi zagrać z większą ilością osób lub najzwyczajniej nie ma tyle osób w klanie... jakoś nikomu nie przeszkadzało, że na lanach gra tylko max 8 klanów. Chociaż z większą ilością będzie więcej meczy (+), ale znając organizację z poprzednich tego typu imprez rozpoczniemy z kilkunasto godzinnym opóźnieniem przy większej ilości klanów...

Zbawca napisał(a):
Z tym gadaniem o heli tylko mnie utwierdziles w przekonaniu ze 90% map (16) to ty na oczy nie widziales.

:lol: A Ty widziałeś kiedykolwiek mapkę 32-osobową lub nie daj boże 64 :?: Może wtedy zauważysz tą jakże subtelną różnicę pomiędzy starymi BF'42 i BFV, a BF2-16... Jakbym chciał grać infantry to zacząłbym pogrywać w CSa, ale BF ma właśnie to czego tam nie ma - masy sprzętu! A taki Dalian Plant-16 ma całego 2xJeepa, 2xCzołg i 1 helikopter.
Oczywiście nie chcę umniejszać roli infantry, ale takiego cudu techniki jak samolot na 16-ce nie uświadczysz (pomijając Clean Sweep)...

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
Thom@s popatrz tylko co sie dzieje w innych krajach - wszedzie najbardziej popularne sa male mapy i laddery 8vs8 - wiec o co ci chodzi? W polsce jest podobnie.

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 18:59 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
UzA napisał(a):
Thom@s popatrz tylko co sie dzieje w innych krajach - wszedzie najbardziej popularne sa male mapy i laddery 8vs8 - wiec o co ci chodzi? W polsce jest podobnie.

Jakbyś przeczytał uważniej mojego poprzedniego posta, to wiedziałbyś o co mi chodzi :wink:
Zagraj uZa mecz na większej mapce, z większą ilością osób, to zrozumiesz o co mi chodzi... bez porównania :)

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 10:10
Posty: 147
Lokalizacja: Warszawa
Tom@s napisał(a):
A ja dalej twierdzę, że 8vs8 to syf :roll: :lol:

Niestety widząc po reakcjach to nie ma szans zagrać w większym systemie, bo najzwyczajniej każdy go unika, boi się, nie potrafi zagrać z większą ilością osób lub najzwyczajniej nie ma tyle osób w klanie... jakoś nikomu nie przeszkadzało, że na lanach gra tylko max 8 klanów. Chociaż z większą ilością będzie więcej meczy (+), ale znając organizację z poprzednich tego typu imprez rozpoczniemy z kilkunasto godzinnym opóźnieniem przy większej ilości klanów...


Mysle, ze zdecydowana wiekszosc starych klanow 42/V ma wystarczajacy sklad do gry na mapkach 32-osobowych. Strach, ani brak umiejetnosci tez nie moga wchodzic w gre (dosc marny argument). Mi osobiscie tryb 8vs8/16 bardzo sie podoba i jakos nie czuje potrzeby grania w ladderze 32. Na 16. jest swietna dynamika gry, konieczny teamplay i skill na przyzwoitym poziomie. Dla mnie sa to zmiany na + w porownaniu ze starymi bfami (w koncu po tylu miesiacach grania przydaloby sie cos nowego :wink:), a mimo tego gra dalej ma wiele cech starego dobrego bfa i ani troche nie zajezdza csem :P

A co do ilosci klanow na lanie - kolejny kiepski argument. W BF42 i BFV po prostu specyfika sceny i ilosc klanow na niej nie pozwalaly na granie w liczniejszym gronie. Obecnie granie 12vs12 mogloby znacznie zmiejszyc liczbe klanow chetnych do gry, a przeciez im wiecej klanow, tym wiecej meczow i tym wiecej zabawy :)

_________________
.:[ I've seen my master do this a hundred times. How hard can it be? ]:.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2005, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
UzA napisał(a):
Thom@s popatrz tylko co sie dzieje w innych krajach - wszedzie najbardziej popularne sa male mapy i laddery 8vs8 - wiec o co ci chodzi? W polsce jest podobnie.


Hmm.... Ja nie mam totalnie porownania, bo zadnych klanowek ani w Polsce ani z ludzmi poza - nie gralem. :( Zwykle serwery rankingowe tu raczej nie sa miarodajne, choc tam przewazaja 32, i 64 nie raz czy dwa zaliczylem.

Kilka osob napisalo "Bo tak jest, bo tak graja na zachodzie". Kurczeee... zgoda... Ja wam wierze, i nie mam zamiaru tego sprawdzac. wierze i już.

Pytam tylko o prostą rzecz.. Dlaczego? Jednym zdaniem. Lub w punktach. bez slowotworstwa, wodolejstwa czy "kazdy to wie". :d

Co przemawia za malymi grupkami w rozgrywkach np. 8vs8 lub rzadkie jak piszecie 12vs12, zamiast - o co się aż prosi 16vs16. Tak na logikę to wdaje mi sie, ze zgranie i wyszkolenie 16to osobowej ekipy (nie mowiac o 32 osobach), jako calosci + jeszcze kilku rezerwowych może byc dla wiekszosci klanow (bez straty jakosci) po prostu nierealne. Czy też może żaden organizator, lub tylkonieliczni udzwigneli by taką "wojenke"? To jedyne powody jakie przychodza mi do glowy... Pytam wiec czy to o to wlasnie chodzi?

Teamy 32 vs 32 to musialo by byc prawdziwe wyzwanie dla zgrania. Choc przy zdyscyplinowanych teamach, dobrych SL i bardzo dobrym CM, zakadajac ze wszyscy maja niezly skill, mysle ze bylo by to ciekawe.

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 335 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL