Teraz jest 30 lis 2024, 02:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 09:26 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2006, 18:51
Posty: 67
Prawo rzutu granatem
Jeśli zobaczysz dużą grupę wrogów to rzucasz granat. Błąd. Jakiś hero z Twojej drużyny w ostatniej sekundzie wpadnie w to miejsce, zabije lub wypłoszy wrogów i sam zginie. Oczywiście zostaniesz ukarany za zabicie kolegi :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 10:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2006, 16:15
Posty: 926
Uzupełnienie PPTH:
Im więcej osób wsiądzie do transportowego helikoptera, tym większe prawdopodobieństwo, że trafi w niego wroga TV'ka. :lol:

_________________
Obrazek http://jasonpaury.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 11:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Prawo zmiany IP
Im większa waga meczu w ktorym grasz, i im bardziej krytyczna dla teamu jest akcja którą przeprowadzasz, korzystając z Neostrady TP- tym większa szansa na to, że wlasnie wtedy operator zmieni twoje IP, powodując wypadnięcie z gry, i porażkę.
Rozwinięcie prawa zmiany IP
Reszta twojego teamu, również używa Neostrady, i ich zmiana IP nastąpi w odpowiednio krytycznych momentach dla nich.
Prawo serwera
Im ważniejszy mecz masz rozegrać tym większa szansa na zwis serwera, obojętnie jak stabilnie nie zachowywał sie 5 minut wczesniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 17:51
Posty: 122
BattleMango!: Witamy dzięki dekoderowi Mosadu (20$) możecie Państwo obejrzeć stojącego w kolorach tęczy przeciwnika za ścianą, jeżeli zadzwonicie do nas w przeciagu 5 minut dostaniecie biedronki-kropki na ekran i weźmiecie udział w teleloterii, której główną nagrodą będą kulki-namierzajki nie wykrywane prze PogromcęPunk`ów. Jakość gwarantowana przez firmę Czkawka.
8)
A teraz przejdźmy do news`ów:

Prawo rakiet AT`eka:
Jeżeli gra nie będzie w stanie przewidzieć, że będziesz chciał akurat zaatakować Eryx`em czy SRAW`em z nietypowego miejsca w nietypowym czasie (czyt. nagle) wrogi pojazd, to:
1. Rakieta się pomnoży (wprost proporcjonalnie do zdziwienia daną sytuacją przez kod gry) lub/i :
2. Rakieta/-ty przeleci/-cą przez cel atakowany. :o

Prawo przesuwanych skrzynek:
Możliwość przesunięcia skrzynki po patch`u 1.4 jest odwrotnie proporcjonalna do ilości tych prób, np.
Czołg będzie przesuwał skrzynkę dopóty, dopóki nie przerwie.
Kończąc rzekome taranowanie i ponawiając ten proceder - szkrzynka wybuchnie.
Przyczyna: Wrzrost temperatury amunicji wewnątrz skrzynki.
Skutek: Wybuch amunicji. :o

Prawo współwidzialności pomiędzy czołgiem a śmigłowcem bojowym:
Jeżeli helikopter leci na niskim pułapie przez pewien dłuższy czas w kierunku czołgu, to prawdopodobieństwo trafienia i/lub zestrzelenia przez czołg w/w maszyny latającej jest o dziwo większe, niż prawdopodobieństwo trafienia przez to latadło w potomka opancerzonego ruchomego wyposażonego w armaty pojazdu Leonarda da Vinci. :o

Specyfikacja pocisków artyleryjskich:
W nowym patch`u 1.4 zaimpletowano nową sprecyfikacje pocisków artyleryskich, wdł. nie oficjalnych źródeł większość i/lub wszystkie pociski z reszty patch`y przeszły do nowszej wersji, braki w pociskach artyleryskich zostały zastąpione (i powoli wprowadzane na stałe) przez pociski artyleryskie namierzające się na pojazd i/lub jedostkę (ze 100% acc) znajdujący/-cą się w obszarze wyznaczonym przez altyrelierzystę. :o

Rzekomi paralitycy-żołnierze a patch 1.4:
Do dzisiaj nie wiadomo, co się stało z kalekimi żołnierzami o powyginanych kończynach, wdł. oficjalnych źródeł można stwierdzić, że zostali oni aresztowani bez procesu i przewieźieni do obozu Guantanamo na Kubie. Z kolei nieoficjalne i nieliczne źródła mówią, że w/w podejrzane persony można niekiedy jeszcze spotkać na Bliskim Wschodzie, Dalekim Zachodzie, w Europie, a także ostatnio odnotowano ich obecność w USA ! :shock:
Ciekawostka:
Do dzisiaj nie wiadomo, co się stało z bezpańskimi psami przechadzjącymi się po centrum Moskwy tuż przed przybyciem Busha.

źródło: 7 dni w Iraku, Kałasz na ławę, Co za noob, TeleRakietaExpress, Sajonara, TeleWizejerek, Odpicuj mi kompa, Battlefamiliada, Mój pierwszy headshot...

..we wrześniu będą mogli Państwo obejrzeć poprzednie edycje programu Tańca z delfinami, Tańca z królikami oraz niedawną jakże udaną Tańca z żabami.
:wink:

_________________
01 x 01 = 01

http://enclave.myminicity.com/


Ostatnio edytowano 12 wrz 2006, 14:17 przez xgty22TWO, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 14:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2006, 10:32
Posty: 441
Lokalizacja: prawie Olsztyn
Prawo ilości snajperów
Ilość snajperów na mapie jest wprost proporcjonalna do ilości sprzętu ciężkiego.

Z życia wzięte:
Prawo zaniku prądu w eliminacjach rozgrywek bf2
Prawdopodobieństwo wykręcenia korków przez ojca jest bliskie 100% jeśli jest 24-a a ty drzesz się: "respawn na nmie, na mnie, ile mam na was k***a czekać"[/b]

Prawo kultury osobistej
Iość bluzgów na TSie jest liniowo zależna od ilości napotkanych claymor'ów

_________________
Obrazek
Free Image Hosting [xs.to]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 15:03 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2006, 18:34
Posty: 113
Prawo Ohma

Fizyka jest do d...

:evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 16:07 
Offline

Dołączył(a): 29 lip 2006, 22:53
Posty: 108
Jeśli natarcie na flagę posuwa się bez przeszkód to znaczy że właśnie przeciwnik robi to samo co ty.

Ciało rzucone ma podłoże traci na ekwipunku.

Ciało trafione z działa nie powinno drgać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2006, 12:14
Posty: 314
Lokalizacja: London
Prawo N44B'a

Graj tak aby inni nie mogli grać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 wrz 2006, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2006, 18:50
Posty: 52
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
PRAWO CHEATERÓW Złapią cie za,, ręke ''mów że nie twoja ręka.
,,ręka'' - GAMEHACK :oops:

_________________
NJW MSW - oficer weteran


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2006, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2005, 15:31
Posty: 112
Prawo Ea

Pi...... graczy!Jeśli nie podobają im się bugi w BF2 to niech kupią BF2142 :shock:

_________________
Nie chodzi o to żeby wygrać tylko o to żeby ten drugi przegrał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2006, 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Drugie prawo EA

Im więcej partactwa, tym więcej rozgłosu. Im większy rozgłos, tym większe zyski :roll:
W końcu stara maksyma Hollywood głosi, że lepiej aby o tobie mówili źle, niżby mieli w ogóle nie mówić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2006, 17:23 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2006, 10:02
Posty: 27
Prawo połowy magazynka

Chocbys nie wiem ile pocisków miał w karabinie - wróg ma 2x wiecej.

Prawo ostatniego pocisku

Kładąc sie na ziemie podczas ostrzału z artylerii nie licz na szczescie - zawsze trafi cie choćby ostatni pocisk.

Prawo pierwszego strzału

Podczas pojedynków czołgów wygrywa ten ktory pierwszy oddał strzał.

Prawo respawnu do Leadera

Gdy jestes leaderem druzyny tylko w dwoch przypadkach wiecej niz 2 kolegów odrodzi się przy tobie:
a) gdy poruszasz sie po mapie z dużą prędkością
b) gdy jestes w promieniu ponizej 30 metrów od flagi wroga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2006, 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2006, 14:14
Posty: 557
Lokalizacja: Wrocław
Rozwiniecie prawa zrzutu pojadzow

chocbys jak bardzo bardzo prosil o pojazd i tak go nie dostaniesz albo spadnie w tym miejscu gdzie chciales... ale gdy bedziesz 2-3 flagi od tego miejsca

Prawo M95

Chocbys byl najlepszym snajperem z druzyny pociski kolegi przez szklo pancerne zawsze beda celniejsze

Prawo nieruchomego czolgu

Kiedy stoisz czolgiem niedaleko flagi ktora zostala przejeta gdy sprubujesz sie ruszyc w celu odbicia jej za chwile wylecisz w kosmos za pomoca C4/AT-mine

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 01:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2005, 16:26
Posty: 84
Lokalizacja: Aberdeen- Szkocja
W czasie ostrzału artylerii napięcie rosnie, opór maleje. :twisted:

_________________
Rzeczy niemozliwe zalatwiam od razu, na cuda trzeba troszeczke poczekac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2006, 02:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
graFFiT napisał(a):
Prawo pierwszego strzału

Podczas pojedynków czołgów wygrywa ten ktory pierwszy oddał strzał.


....Co jest w miare logiczne przy równorzędnych sprzętach. Jak czytam te wasze mądrości to mam wrażenie że sporo osób nie do końca kuma o co chodzi w prawach Murphyego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL