Teraz jest 4 lip 2025, 22:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 11:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ten bug z AT nie jest do losowy. Potrenujcie a sie przekonacie :P

Co do min to w patchu dodano nowe ustawienie. Dotychczas byla opcja Friendly Fire on/off. teraz dodano te opcje wylacznie dla min. Oznacza to ze choc FF na serwerze bedzie wlaczone to dla min nie. To uklon w strone graczy, ktorzy jeczeli EA, ze swoj team wjezdza na miny pomimo czaszek. Z tego co wiem to ustawienie opcjonalne i moze byc po staremu(czyli przywrocic TK z minami) Jednak poki co standardowo ta opcja jest wylaczona.

News od EA:

Cytuj:
On a less pleasant note, there is an issue with 1.2 and some Special Forces maps. All variants of Leviathan and the 32 and 64 player variants of Night Flight have a crash bug. We have advised our ranked server providers to remove these maps from their map rotation until a resolution has been set in place. We will be able to provide more news in future updates. I stress, this is only an issue with the Special Forces expansion pack and nothing more.

There have been a few comments regarding AT rockets passing through targets. We have noted the issue and are working towards a solution.



ROTFL :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Mi osobiscie rozwiazanie z minami bardzo sie podoba. Jak wiadomo miny sa ustawiana dla wroga, a nasi kumple z armii wiedza gdzie sa pola minowe i jak sa polozone. To samo claymory. W rzeczywistosci wcale nie reaguja przeciez na ruch. Najczesciej aktuwowane sa zdalnie, badz przez plapke, np rozciagnieta linka nad ziemia. Ci ktorzy wiedza o plapce moga bez problemu przejsc nad linka, wrog o niej nie wie.

Podsumowujac. wylaczenie FF dla min i claymorow jest moim zdaniem bardzo dobrym posunieciem. tym bardziej ze wkrada sie tu pewne zaklamanie. FF caly czas jest i jak stoisz kolo claymora ktorego aktywuje wrog tez zginiesz. po prostu miny i claymory nie reaguja na "swoich"

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:11 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
ETCS Uncle Blues napisał(a):
po prostu miny i claymory nie reaguja na "swoich"


I to jest najlepsze rozwiazanie, bo niestety srednie IQ graczy BF2 jest sporo ponizej 100 :roll:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 08:08
Posty: 187
Lokalizacja: Koszalin
I tak powinno byc na początku!!!a nie po którymś Patchu

_________________
http://www.bf2player.com/index.php?page ... t=53201873


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:26 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2006, 09:55
Posty: 23
Lokalizacja: Trójmiasto
Rozczarował mnie ten patch........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 08:08
Posty: 187
Lokalizacja: Koszalin
Morfi3660 napisał(a):
Rozczarował mnie ten patch........


Pozytywnie? czy Negatywnie? :?

_________________
http://www.bf2player.com/index.php?page ... t=53201873


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Wystarczylo zmienic zamiast czaski obrazek miny lub cleya
wielu graczy nie rozpoznawalo co na ziemi lezy i stad te TK
a teraz jak widze czolg jadacy po minach to juz typowych baranow z ludzi robia.
do tego gracze plakali bo po 1
bo kto widzial klasc mine centralnie na srodku drogi i to na piachu.ze ja z kilmetra widac,albo blokowac nimi caly przejazd.
tak samo z cleyem dawali do bydynku ze przejsc sie nie dalo po respawnie.
2.inne mozgi widac ze jest czacha nic z tego sobie nie roblil
w duchu pewnie mysleli C4 spoko.


szkoda ze EA robi wszystko by dzieciaki nie plakaly tylko kase wykladaly.
niebawem bedzie autopilot w samolocie bo oni sie za czensto rozbijaja
lub bedziemy sie odobijac do drzew wody itp jak to widac po koncu rundy.
Spada poziom trudnosci gry,i nie mowie o zrecznosci w unikach typu zajaczek a o mysleniu.wystarczylo sie troche wychylic by zobaczyc czy na dachu nie ma cleya i nic sie nie dzialo.a mine mozna bylo polozyc pod pojazdem ktory przejmuje flage i rzucic granat a nie czekac kiedy mosci pan przejmie flage i zechce jechac dalej

Pojazdy SUPER AA i reszta sprzetu tez ale piechota AT miny itp to byl blad

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
[G-UNIT]Bulletproof a mozna rozczarowac pozytywnie? Nie wiedzialem :D

Uncle ty i takie podejscie do min? Podobno lubisz realizm a tu taki kwiatuszek ;]

Co do min to jedno jest pewne. Klanowki beda wygladac inaczej jesli takie ustawienia pozostana ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 12:57 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
90s napisał(a):
Wystarczylo zmienic zamiast czaski obrazek miny lub cleya
wielu graczy nie rozpoznawalo co na ziemi lezy i stad te TK


Nie prawda.. niezaleznie jaki obrazek bedzie ludzie po prostu nie uwazaja.. albo sa zlosliwi.. Tak jak jest teraz jest dobrze.. Chociaz byloby lepiej gdyby miny i claymory wybuchaly na swoich tez, przy czym zeby nie liczylo TK wlascicielowi miny czy claymora.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Uncle ty i takie podejscie do min? Podobno lubisz realizm a tu taki kwiatuszek ;]
Oczywiscie, że tak. To jest właśnie rozwiązanie bliższe realizmowi. Jak sa polożone miny, to czołg czy inne tam badziewie przejeżdża pomiedzy nimi, jedzie inna droga, albo, np. w przypadku min tależowych położonych w ramach zapory, przesuwa sie je na chwile. Wróg z kolei, niewiedzac gdzie sa miny wjezdza w nie. Proste. W BF2 dynamika gry jest duza, mapy sa male w porownaiu z rzeczywistymi polami bitew, nie ma takich mozliwosci jak w rzeczywistosi. Dlatego moim zdaniem takie rozwiazanie problemu min i claymorow (ktore jak juz powiedzialem wczesniej nie reaguja na ruch i jesli sie wie o ich polozeniu mozna bez problemu sie kolo nich poruszac) jest odpowiednie. :D 8)

PS. Zapraszam do wspólnej gry w Poject Reality (click na sygnaturce). Wersja 0.25 juz lada moment.

BTW "pozytywne rozczarowanie" :lol: dobre, dobre... :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
ETCS Uncle Blues napisał(a):

PS. Zapraszam do wspólnej gry w Poject Reality (click na sygnaturce). Wersja 0.25 juz lada moment.


Sa polskie serwy?
chyba zaczne grac w tego PR
jak tam sytuacja z minami? tez taka basn sie zrobila po tym patchu?

Mordoklej gracze na wiele rzeczy nie uwazaja i powinno ich za to karac a nie karanie za TK zrobione mina lub cleyem to tez zle rozwiazanie
beda idioci pod kola samolotow klasc lub przy smigle.

zmienic obrazek czachy i po sprawie i oczywiscie karac idiotow ktorzy nie wiedza jak polozyc mine by wrog jej nie widzial a swoj mial jak przejechac.
karac tez tych co bezmyslnie wjezdzaja w pulapki kolegow
wszystkim po -2ptk za to

UKARAC WSZYSTKICH :D tak profilaktycznie:))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
Sa polskie serwy?
chyba zaczne grac w tego PR
jak tam sytuacja z minami? tez taka basn sie zrobila po tym patchu?

Nie ma polskich serwerów, ale jest dobry węgierski i norweski.
Nie wiem jak z minami, obecna wersja 0.2 nie dziala z patchem 1.2. Wersja 0.25 ma wyjsc w przeciągu doslownie kilku dni.

na wszystkie inne pytania odnosnie PR odpowiadam wylacznie w podforum dotyczacym PR (click! na sygnaturce). We wszystkich innych dzialach forum moje posty dotyczace PR ograniczaja sie do "wejdz na podforum PR". End of OT...

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 14:12 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Lailonn napisał(a):
News od EA:

Cytuj:
On a less pleasant note, there is an issue with 1.2 and some Special Forces maps. All variants of Leviathan and the 32 and 64 player variants of Night Flight have a crash bug. We have advised our ranked server providers to remove these maps from their map rotation until a resolution has been set in place. We will be able to provide more news in future updates. I stress, this is only an issue with the Special Forces expansion pack and nothing more.

There have been a few comments regarding AT rockets passing through targets. We have noted the issue and are working towards a solution.



ROTFL :D


Ja juz mialem crasha ale na surge :/

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
Spada poziom trudnosci gry

no 90s nie dramatyzuj
po "paczu" poziom trudności raczej wzrósł (tak ogólnie ale z silnym naciskiem na lotnictwo)
jak ci sie niepodoba rozwiązanie kwesti min (swoją droga to niewiem czemu budzi to jakikolwiek sprzeciw) to zawsze można poszukać servera z ta opcją wyłączoną



Ps. z tego co pamiętam to EA nie twierdziło że 1.2 to "patch wszystkich patchy" i po nim otrzymamy bezbłedną ostateczną wersję gry
oni doskonale sobie zdają sprawę z tego że błędy występują nadal - i to jest materiał dla nich do przerobienia na następne "pacze"

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
i nie wiem jak Ty Kolec ale ja lubilem ta dynamiczna postac jaka dawal BF2.

ale juz nie narzekam bo w koncu albo grasz tak jak jest albo nie graj wcale.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL