Teraz jest 5 mar 2025, 20:10

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 15 paź 2005, 23:33
Posty: 176
pitermaster napisał(a):
Właśnie zagrałem pierwszą partię na nowym patchu i:
Jest bardzo dobry helikoptery dobrze się trzymają
Nie zgadzam się z tym ,że ten patch będzie wymagał teamworku.Teraz to nawet łatwiej jest samotnikom.
Jedyna wada to nie usunięciu bunny hoppingu.





Nie usuneli bo w takim stopniu musi zostać bo jak byś pokonywał przeszkody :roll: , i nie biadolcie już że ktoś podskakuje :?

_________________
pABLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 17:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Hahah ja nie mowie o EA Polska
tam chyba tylko sprzatacza siedzi bo reszta w terenie

ciekawi mnie skad sie biora te pomysly na patche.
w koncu to przez graczy one powstaja.
gdzies musi byc miejsce gdzie gracze mowia co im nie pasuje i placza nad zmianami.
Jak widac po ilosci patchow skutecznie

i moze my zrobimy list otwarty z naszymi propozycjami zmian i uwagami.

ja chcialbym by znow mozna bylo skakac i strzelac (C4 noz itp)
jedynie by polozyc sie to warunek stac na ziemi.

powrod do sterego systemu z minami i cleyem
jedynie by zamiast czaszek byly obrazki co lezy

karanie za wpadniecie w mine lub Cl ktora postawil gracz z twojego Teamu.
obu tego ktory polozyl i tego ktory wlazl np po -2ptk

mozliwosc niszczenia ich granatem i przenoszenia tylko MINY i C4.

poprawka wszystkich bugow:
(tu juz nie bede powielal)

pojazdy sa OK jak narazie.zobaczymy co wymysla gracze

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 17:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
90s napisał(a):
ja chcialbym by znow mozna bylo skakac i strzelac (C4 noz itp)
jedynie by polozyc sie to warunek stac na ziemi.


Przestancie juz biadolic, ze nie mozna uprawiac kroliczkow, kangurkow,
nalesnikow, delfinkow czy innych perdolcow... Nie po to
zostalo to usuniete, by przez ......... z klanow (i nie tylko), ktorym przez
podciecie skrzydelek spada fragrate, mialo to zostac przywrocone! Pojdzie
sobie na dyskoteke czy do agemcji towarzyskiej, wezcie sobie na rozerwanie,
po czym nauczcie sie strzelac jak prawdziwym cywlizowanym zolnierzom
przystalo!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 17:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
nauczasz mistrzu! :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Mr Groch napisał(a):
90s napisał(a):
ja chcialbym by znow mozna bylo skakac i strzelac (C4 noz itp)
jedynie by polozyc sie to warunek stac na ziemi.


Przestancie juz biadolic, ze nie mozna uprawiac kroliczkow, kangurkow,
nalesnikow, delfinkow czy innych perdolcow... Nie po to
zostalo to usuniete, by przez ......... z klanow (i nietlko), ktorym przez
podciecie skrzydelek spada fragrate! Ppjdzie sobie na dyskoteke czy
do agemcji towarzyskiej, wezcie sobie na rozerwanie, po czym
nauczcie sie strzelac jak prawdziwym cywlizowanym zolnierza przystalo!


ja nie mowie o zajaczkach
wiele rzeczy robilem skaczac
podskakiwales i nad ogrodzeniem strzelales Eryxem i takich przykladow moge podac wiele

a jak chcesz realizm bo to rozumiem pod twoim stwierdzeniem cywilzowany zolnierz to powiem tylko tak.

ze dla was realizm jest tylko w tedy jak cos usuwaja z czym sobie nie radzicie
bo z tego ze po minach mozna jezdzic cieszycie sie jak dzieci.
wiec z czym do czego??

a przez placz lam co chwile patche wylaza i coraz bardziej gra sie piepszy
coraz wiecej bugow coraz wiecej syfu.
jedna specializacje psuja druga przeginaja
oni nie wiedza sami o co wam chodzi.

zreszta nie ma sensu na ten temat gadac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nie pelna ale jednak...oto przed Panstwem lista bugow 1.2 !
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.ph ... sc&start=0

Najbardziej podoba mi sie bug z nie dzialajacym SFem oraz z niewidzialnymi budynkami. HOOAH :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 18:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Yeah, 1,2 nadal rządzi. Wczoraj już widziałem magika co rzucał C4 z wyskoku, zdazylem go zabic po tym jak rzucil drugie. Widać już ktoś rozkminił jak obejść patcha :lol:

Podpisuje się pod ostatnim postem 90s.

A to że "oil tower" wali rakieta w samolot to juz przegięcie :lol:
Great work EA!

Grałem jeszce wczoraj i dziś pare godzin, mam wrażenie że ludzie którzy sa odpowiedzialni za tego patcha, musieli chyba się nieźle spalić albo nawalić :lol: To co się teraz dzieje ze wszystkim to po prostu parodia :lol:

Pozdro dla fanów patcha :lol:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 lut 2006, 18:43 przez Adasi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 18:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Szkoda że nadal nie poprawione jest, że można rozwalic czołg kladąc na niego mine. Z przyzwyczajenia z bf42 tak zrobiłem i gościa rozwaliło :wink:
EDIT: "Laion" przeklej tą liste :) Nie każdy jest zarejestrowany na forum EA :)

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
- Helicopter bug:
http://media.putfile.com/Battlefield-2-12-Blackhawk-bug

- Medic bug:
http://media.putfile.com/Medic-bug-12

- Red/Blue names is STILL not fixed (although i do believe it happens less often)

- The new missiles detection is just ridiculous oO, i've seen missiles do the craziests things, like flying sideways, making 90º turns, making 180º turns, once i shot a missile of a jet to an enemy jet, the guy didnt fire anyflares yet the missile passed infront of the enemy jet and started hoovering in front of him, actually flying WITH him at the same speed, then all of the sudden pwooosh, the missile returns to me and misses me by inches.
Here's an example:
http://media.putfile.com/ZatarAA

- Some ppl got invisble buildings after installing 1.2, it has to do with shaders couse one guy forced them to 2.0 shaders and it worked after that:
http://imagecloset.com/8/02320714-untitled.JPG

- Problems with Sraw/Eryx:
Sometimes it was working ok.
Othertimes, I would fire it and I could see it being fired, but it would go through objects like the enemy. AND there would be no reload animation and when it was ready to fire again, I still had the same number of rockets as before (there were no supply crates, support bags, or anything near me at the time).
It was if I never fired the rocket at all.
(taken from totalbf2 unlimitedmp post, hope u dont mind Wink )

This happened to me at least 10 times already, and i havent played that much since 1.2

- Sometimes when u die you dont hear anything except the death moan

- After installing 1.2 the sound was all messed up in my X-Fi, i had to install beta drivers not supported by Creative to fix it. I was hearing sounds all over the map. Even gun reloads 1 mile away :p.

- Many ppl noticed an performance decrease in 1.2 Fortunatly i didnt notice much.


Cytuj:
5) reload bug

If you jump or prone while reloading/run. It shows that you are reloading but when its done you have to reload again

6) Red numbers under the ground.. pop up sometimes. its not the Uav. like a underground flag


Cytuj:
-SF maps bug
-smoke trails, disappearing/reappearing nades off UGL


Cytuj:
* can't take a screenshot.
* sound bug whereby if I die when I'm holding an ammo pack, resupplying someone, that sound continues until I hold an ammo pack again.. or if I die within earshot of a HMMVV (or any machine gun) the repeating sound continues until I revisit that spot.


Cytuj:
- minimap zooms out everytime you in a vehicle/ladder and open the radio commands window (q)
- sometimes you throw 2 (instead if 1) medkits/ammopacks at once and after a few seconds the second pack disappears


Cytuj:
Sometimes when I try to throw flashbang or a handgrenade it doesnt throw any, but on the next throw I see TWO flying at once (only visible, not actually two grenades flying and exploding).


Zlepilem iles tam postow :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 19:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Pewnie twoj post 90's nie byl skierowany do mnie, ale tak to odczułem i czuje sie urazony.
90s napisał(a):
a jak chcesz realizm bo to rozumiem pod twoim stwierdzeniem cywilzowany zolnierz to powiem tylko tak. ze dla was realizm jest tylko w tedy jak cos usuwaja z czym sobie nie radzicie bo z tego ze po minach mozna jezdzic cieszycie sie jak dzieci.
Zaczne od tego. Nie wiem ile masz lat i nie obchodzi mnie to, ale zanim do innych bedziesz sie tak odzywal to sie upewnij ile oni maja. Jesli o mnie chodzi, to doskonale sobie radzilem ze wszystkimi latajacymi plackami i sam tez bez problemu moglem to robic. Po prostu nie rozumialem, i nadal tego nie pojmuje, dlaczego milabym skakac jak idiota... Zeby miec wiecej fragow? Sry, ale wole miec wiecej frajdy niz fragow. A w moim przypadku te 2 rzeczy nie zawsze ida w parze...

jeszcze w sprawie tych czolgow jezdzacych po minach. W rzeczywistosci wybuch wczolgu na wlasnej minie zdaza sie raczej rzadko... nie mowie juz o sytuacji, ze wiekszosc ofiar pol minowych to "nasi" - a taka sytuacje mielismy w BeeFie - to bylo realistyczne? Realistyczne jest to, ze zolnierze wiedza gdzie ich kumple polozyli miny czy zastawili plapke w postaci claymora. Takie rozwiazanie z minami IMO jest wlasnie krokiem do urzeczywistnienia walki w BeeFie. Fakt lepiej by bylo zeby po wjechaniu na mine wybuchl kazdy pojazda, ale
, ale w takiej sytacji miny nie beda spelnialy swojej roli az nie dostaniemy dobraj komunikacji, zaznaczenia pol minowych na mapie, a przede wszystkim nie bedzie lone-wolfow, ktorzy nie wiedza, ze sa czescia armii i laza gdzie chca, strzelaja do kogo chca i maja gdzies to ze zgineli (bo przeciez za 10 sekund bede spowrotem)

90s napisał(a):
wiele rzeczy robilem skaczac
podskakiwales i nad ogrodzeniem strzelales Eryxem i takich przykladow moge podac wiele
No taaaaaak. strzelanie z wyrzutni rakiet przeciwpancernych z podskoku jest realistyczne.... pomysl najpier ile to cacko wazy... :lol:

90s napisał(a):
a przez placz lam co chwile patche wylaza i coraz bardziej gra sie piepszy coraz wiecej bugow coraz wiecej syfu. jedna specializacje psuja druga przeginaja oni nie wiedza sami o co wam chodzi.
Przede wszystkim to nie jest nasza gra. EA zrobilo cos co sobie jakos tam wyobrazali. Dali ja nam i widza, ze my jakies dziwne rzeczy z ich gra robimy. Wiec daja patche. To tak jak z mikrofalowkami w Stanach. Dali ludziom siwtny podgrzewacz do zarcia, a oni zaczeli w nich suszyc koty. wiec w instrukcji przeczytac mozemy "nie suszyc w mikrofalowce zwierzat"

a poza tym z kazdym patchem bedzie mniej bladow i w koncu gra osiagnie jakis poziom. gra bedzie po prostu dobra. patrz jaka droge z patchami przeszedl BF1942...

90s napisał(a):
zreszta nie ma sensu na ten temat gadac.
O! Wreszcie dobrze powiedziane

Click! na sygnaturce! :D 8)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 19:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Uncle 90s jest chyba sporo starszy od ciebie ;p Masz bodajze 19-20 ? o ile pamietam. ale nvm

prosze cie nie zaczynaj z argumentami o realizmie bo osoby tak mowiace mam wrazenie sa "lekko" niedorozwiniete. Nie chce nikogo obrazac bo i nie mam za co, ale to jest ARCADE SHOOTER! Nigdy NIE MIAL i nigdy NIE BEDZIE mial NIC wspolnego z realizmem. To pisali sami tworcy. W rzeczywistosci inzynier nie biega i nie rozrzuca po ulicach min. Pola minowe sa przygotowywane duzo wczesniej. Zreszta nie dam sie w ciaganc w te dyskusje bf2 vs real z jednego powodu. Nie bylem na wojnie i nie mam zamiaru udawac eksperta. Jak wy chcecie to droga wolna. Posmieje sie stojac z boku...

To nie jest gra EA. To jest ICH produkt. Ja kupujac produkt w oparciu o demo nie moglem przewidziec zmian w patchu i tego, ze gra nagle totalnie zmieni oblicze. Tak sie nie robi...Jakbys kupil samochod, dal go np na przeglad do warsztatu i po odzyskaniu go zorientowal sie, ze nagle masz zamiast normalnego samochodu samochod na energie sloneczna to bys przyklaskiwal? To i to samochod. To i to jezdzi. Ale gybys chcial bateryjke to bys sobie taki kupil, prawda?

A teraz juz cos "osobistego" jako moderator forum powinienes swiecic przykladem. Tymczasem juz sporo osob, chcoby w zartach wytykalo, ze wszedzie dorzucasz swoje 2 grosze tylko po to by zareklamowac PR. To IMO nie dopuszczalne zachowanie u moderatora. O ile nie ja o tym decyduje to wypowiedziec sie moge. Jesli masz zamiar ciagle atakowac innych i tworzyc afery by wyszlo jaki to PR jest super itd to siedz w dziale PR i nie drecz nas swoimi wizjami gry. Kto zechce - przyjdzie. Nie musisz sie narzucac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn---> nie obrażaj się na Wujka, że tak się wszędzi ciśnie z PR, bo to kapitalny mod jest i on chce dobrze - żeby więcej ludzi z Polski mogło sobie zagrać :)

a czy w oparciu do demo przewidziałeś naleśniki, zajączki i nooblaunchery? pewnie tak, skoro dopiero po tym patchu zaczynasz teksty o demie i o tym, że nie taką grę kupowałeś - patch jest zwalony, to jasne, ale i tak więcej naprawili niż zepsuli IMHO (z wyjątkiem tego, że nie da się teraz grać w PR, co boli, bo ostatnio tylko w tym modzie dobrze się bawiłem - vanilla coraz bardziej ssie w porównaniu - oczywiście mówię o FFA)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wiecej naprawili? :P NIc nie naprawili. Jedynie zmienili, a to nie to samo. A co skopali zoabcz wyzej na przeklejona liste. ahhh i to uczucie oczekiwania na paczke z SFem gdy juz wiem, ze i tak nie zadziala w pelni. Cudo :}

18 bugow nowych lub starych na nowo. czesc POWAZNYCH
0 poprawionych bugow

Patch jedynie zmienil gameplay. taka jest prawda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
możliwość kładzenia się w powietrzu - już jeden bug.
helikopter po przyjeciu czołgowego pocisku leci sobie spokojnie dalej - 2 bug.

:twisted:

nie mowiac juz o przechodzeniu przez sciany za pomoca wodnika.
albo to
* Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded.
* Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders.
teraz PR bedzie jeszcze lepsze :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Skoro ty tak chcesz wyliczac "bugi" to powodzenia...

Na prawde wez zagraj w Operation Flashpoint. To taki BF tylko troche gorzej wyglada ale za to wiekszy realizm, wiecej pojazdow, wiecej graczy na raz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL