rurzni
...
HAJ!
Widze, ze zeszliscie troche z tematu. Zamiast o wrazeniach z wersji dla prezenterow~ jest gadka o jej wymaganiach. Ja sie tylko ciesze, ze gra mi ruszy na Ti (a jak bedzie tragedia z fpsami, to trzeba bedzie rozbic swinke skarbonke :<). Anyways, mam pare pytan dotyczacych samej rozgrywki.
1. Jak wygladaja duele? Ile strzalow w tulow z w miare bliskiej odleglosci trzeba, aby zabic delikwenta (z broni assaulta)? Fajnie by bylo jak moglby to ktos przetestowac, pewnie nie tylko mnie to ciekawi.
2. Czy lekkie pojazdy dostaja dmg po przejechaniu przeciwnika? Interesuje mnie to, bo nie wiem, czy uda mi sie jakims jeepopodobnym pojazdem uprawiac na drodze carmageddon, jak to zwyklem czynic w bf1942.
3. Jak szybko podnosi medyk? Tzn. ile trwa cala akcja resuscytacji i czy trzeba podczas jej wykonywania stac w miejscu.
4. Jak dziala wyrzucony health pack? Podnosi sie go? Healuje tak jak medyk jakis obszar i po jakims czasie znika?
5. Czy da sie przestrzelic cienkie/drewniane sciany i przez nie kogos zabic?
6. Czy mozna sie podsadzac (wskakiwanie na team-m8sa)?
7. Czy jest cos na ksztalt speed jumpow z quake'ow? (mam nadzieje, ze nie :<) Wiem, ze mozliwosc skakania i sprintowania jest ograniczona sprint barem, ale moze jednak?
8. Czy mozna dalej wykonywac stunt akcje w stylu: wyskakuje z samolotu, spadam na czolg, wciskam use na sekunde przed rozbiciem sie o jego pancerz i do niego wsiadam?
9. Czy po spawnie/podniesieniu przez medyka jest jakis invulnerability flag na postaci?
0. Intro to render czy jest robione na enginie gry? :)
Dziekuje xceedowi za pomoc w opracowaniu niektorych pytan~
Z gory dziekuje i wszystkim przesylam kisaczki :*
ps. woot znalazlem swoj stary sig :>
