Teraz jest 29 lis 2024, 00:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 19:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lip 2005, 11:06
Posty: 63
Lokalizacja: Coventry / UK
wszystko pieknie, same nowe "eksperymenty", a mnie najbardziej martwi ze nie ma ani slowa o poprawie optymalizacji gry pod TYPOWE domowe PC`ty, czyli podstawowej rzeczy ktora spieprzyli patchem 1.12 - YEAH :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2005, 22:47
Posty: 49
W tych zapowiedziach pacza jak dla mnie najbardziej brakuje udupienia granatników szturmowców. Powinno być z nimi cos takiego jak z snajperem: strzał z granatnik przyjęty na klatę zabiera ci max 90% życia. Nic że to nierealne, ale poprawiłoby to przyjemność z gry wybitnie.
No i niech coś zrobia by stingerem dawało się stracić jakiś samolot. Bo dziś to szansa 1/1000.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Podejrzewam, ze teraz jedna rakieta starczy do zestzrelenia samolotu i heli
(choc jezlei chodzi io heli to moze az tak bardzo nie obniza jego
wytrzymalosci)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 19:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Mr Groch napisał(a):
Podejrzewam, ze teraz jedna rakieta starczy do zestzrelenia samolotu i heli
(choc jezlei chodzi io heli to moze az tak bardzo nie obniza jego
wytrzymalosci)

To by było głupie :/ Cześciej obrywam od swoich stingerów bo nie slychac namierzania niz od pojedynczej rakiety wroga :? Już nie mówiąc o tym że nad własną bazą można zapomniec o gonieniu wroga bo zawsze jakos ja dostaje jako że jestem z tyłu :?

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
no... napisali że zmniejszą ilość HP pojazdów latających - o innych zmianach względem latadeł niebyło mowy

co dla pilota która potrafi w 100% przypadków unikać rakiet z AA nierobi różnicy

pozatym wątpię by obcieli im te HPki o połowę tak by 1 rakieta rozwalała maszynę - najprawdopodobniej zrobią tak jak z M95 -> 1 trafienie i zostają ci 3 kreski, czyli potrzebna dobitka, czyli nadal potrzebne 2 trafienia


samoloty chociaż bezkarne w rękach mistrzuniów to jednak znacznie mniej upierdliwe dla piechociarzy niż bojowe śmigła w rękach mistrzuniów :wink:


BTW - biorąc pod uwagę że każdy poprzedni patch zawiera poprzednie to ciekawe ile ten będzie miał... 400mb ? i ciekawe ile będzie potrzeba miejsca na dysku z systemem by się to ustrojstwo rozpakowało - ja obstawiam minimum 4gb :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
samoloty chociaż bezkarne w rękach mistrzuniów to jednak znacznie mniej upierdliwe dla piechociarzy niż bojowe śmigła w rękach mistrzuniów


Zalezy...widzialem samolociarzy co nawet 1 ludek im nie mogl uciec...Zreszta heli wlasnie dostanie mniejszy zasieg TV no i mniej rakiet czyli bedzie latwiej z nim. A co dostanie samolot? Powinni spowolnic mu chcoiaz ladowanie tak by full ammo nabieral za 2 podejsciami a nie 1. Zawsze cos...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 21:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
Zalezy...widzialem samolociarzy co nawet 1 ludek im nie mogl uciec...


ja tam za chiny ludowe nie widzę ludków na ziemi jak jestem w samolocie (chyba że jest UAV) - a jak już robię nalot to przeważnie zaszybko przelatuję by coś zrobić z tym faktem że widziałem piechura

to jakieś mutanty muszą być albo zwyczajnie czitują :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 20:25
Posty: 313
Ja uważam, że poprawki patcha zapowiadają sie świetnie. To chyba kolejny krok w strone realistyki, co bardzo mnie cieszy ;) Jeżeli nie będzie kłopotów podobnych do tych, które miały miejsce przy ostatnim patchu to wyrazy uznania dla panów z EA :D 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 22:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:23
Posty: 60
Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N
BF nigdy nie bedzie gra realistczna ani nawet nie zblizy sie do realizmu bo taki w zalozeniach nie ma byc. To ze Strela'y nie ustrzlisz samolotu jeszcze jakos przejdzie bo maksymalna predkosc tej rakiety wynosi od 500 do 600 km/h zaleznie od wersji natomiast to iz z mobilnych zestawow p.lot. nie trafisz samolotu to to juz jest bajka - w nich rakiety zadko kiedy posiadaja predkosc mniejsza od 2 Machow, jak kto woli ponad 2000 km/h a zdarzaja sie i takie ktore operuja z predkosica 4 Machow. Bledem jest to iz rakiety maja nieporownywalnie mniejszy "skret" od samolotow i tu tkwi ten problem z "przezywalnoscia" samolotow.

Co do wyposazenia heli to jedna fotka tylko:
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/r ... 209228.jpg

To akurat jest Mi 24 HIND, w SF ma tez 14 rakiet i podajrze 800 naboi do dzialka a na fotce sa 2 zasobniki rakiet 57 mm po 32 w kazdym zasobniku i to z obu stron smiglowca a na dodatek na krancach umieszczono po jednej bombce 500 kg :P Pociski kierowane - zarowno w AH1 i AH64 Hellfire powinny miec zasiego do 8 km :wink:

Wiec nie ma sie co dziwic ze zmiany sa takie jakie EA badz DICE uzna za stosowne.

Skakanie i inne ********* to tez inna bajka bo akurat skok ioddanie strzalu to nie jest problem w rzeczywistosci tylko potraficie sobie wyobrazic zolnierza z ciezkim Jakchammerem, 4 minami AT i skrzynka narzediowa na plecach potrafi podskoczyc na 1,5m? Bujda i tyle :roll:

Chcecie realizmu, zagrajce w jakis symulator lotu, wedkrzaza, nurka lub poznajcie co to jest Operation Flashpoint 8)

Edit:

Czemu mi "pie.rdoly" ocenzurowalo :wink:

_________________
The war aint finished yet!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2004, 19:44
Posty: 306
Mam nadzieje, że w tym patchu poprawią optymalizacje kodu gry

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
Jedno co jest pewne ten patch na 100% nie zadowoli wszystkich, zawsze się coś znajdzie co komuś się nie spodoba, jedynie może byc lepszy od 1.12 i oby tak było. Dla mnie było by dobrze jak by była możliwośc zabicja jednym strzałem karzdego z tej drugiej snajperki.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
CS_JUBY napisał(a):
Jedno co jest pewne ten patch na 100% nie zadowoli wszystkich, zawsze się coś znajdzie co komuś się nie spodoba, jedynie może byc lepszy od 1.12 i oby tak było. Dla mnie było by dobrze jak by była możliwośc zabicja jednym strzałem karzdego z tej drugiej snajperki.


Tu coś naprawią, tam coś spier*olą. Tak to jest z ichnymi "paczami".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 20:25
Posty: 313
Forrestal napisał(a):
Chcecie realizmu, zagrajce w jakis symulator lotu, wedkrzaza, nurka lub poznajcie co to jest Operation Flashpoint 8)


Albo w AA :P

P.S nie zmieniam zdania co do patcha.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:07
Posty: 103
Lokalizacja: Łódź
Arrow "Dolphin Diving" is no longer possible -wkońcu
Arrow Players can no longer jump and shoot at the same time -:D
Arrow Reload while sprinting has been enabled - to akurat żadna :D

_________________
Obrazek
Goldie & Oldie - Drewno, Skóra, Stal Unikalne rowery miejskie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
A można wiedziec kiedy bedzie trzeba ściagnać ten nowy patch. Bym nie muśiał go w ostatnjej chwili ściagać koszetem braku gry już na nowo spatchowanych serwach.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL